AndroidHealthClinic

Fotoshoot voor Flex magazine

Bedankt mannen!

Er zijn zeker filters gebruikt dat is logisch, maar het is niet zo dat mijn traps of biceps groter zijn gemaakt dmv photoshop oid ;)

sorry voor de opmerking Rob, dat was niet correct
Soms geeft een foto een beetje een vertekend beeld
Ik wil je niet kwetsen of zo

Alle respect voor je prestatie ;)

• Topic Starter Topic Starter
Super goed fysiek. Kijk uit naar je artikel in flex. Heb je dus maar meteen toegevoegd :-)

:thumb:

---------- Toegevoegd om 22:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:56 ----------

sorry voor de opmerking Rob, dat was niet correct
Soms geeft een foto een beetje een vertekend beeld
Ik wil je niet kwetsen of zo

Alle respect voor je prestatie ;)

Op internet kan niemand me kwetsen dus maak je niet druk haha.
Wilde alleen ff aangeven dat ik echt niet groter gemaakt ben dan ik ben. Op deze foto komt het allemaal goed uit, op andere wat minder. Ik vind het hoe dan ook tof en kijk uit naar het artikel!

Nice!! Respect voor je besluit, succes!

Je hebt zeker nog ambities om groter te worden? Ik vind een zo groot mogelijk fysiek zonder 'gut' het beste ogen, volgens mij heb jij dat momenteel nog niet.

Vette fysiek en mooie ervaring!

Sick man, erg goed fysiek. Gefeliciteerd met de fotoshoot voor Flex Magazine, moet goed voelen!

Gefeliciteerd met de shoot en je wat een fysiek man, bruut!

goede shape rob ;)

Netjes man!!

Mooie prestatie Rob!

Zieke foto's man, heb je toegevoegd.

Leuk dat je inde Flex komt.
Fotografie begrijp ikniet zo, vind het niets voor BB fotografie.
Volgende wedstrijd andere strategie.

Ziek ! respect man

wat doe je voor werk als ik vragen mag Rob

Succes op het NK!

Rob doet niet mee met NK

• Topic Starter Topic Starter
Geen NK voor mij dit jaar Rene, maar bedankt! :)
Mijn lichaam gaf echt aan dat het wel ff goed was geweest zo. Grieperig, keelpijn, spierpijn etc etc. Daarbij vind ik mezelf ook nog niet NK waardig, want wil er niet alleen maar staan voor de ervaring. Bij elke pose moet ik er goed uitzien en dat is nu niet het geval, alles moet perfect in verhouding komen. Volgend jaar wil ik het NK winnen, dat is misschien een heel hoog gegrepen doel maar ik ga er alles aan doen om het waar te maken ;)

Respect!
Maar moet het vragen, je hebt ook nog een gewoon leven?;)

Terug
Naar boven