AndroidHealthClinic

Frenk's 2011 log: Strongman in wording

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nice training vandaag Frankie, was weer zeer gezellig!

Kom jij nu maar es weer een keer @RPB trainen, kleine hater. Of ben je bang geconfronteerd te worden met feit dat alle newbies van RPB jou nu snoeihard voorbij zijn gegaan? Je kan een voorbeeld nemen aan Chreiz.

ho, koester je een wrok vanwege mijn vorige post ofzo?

chris kan volgende week maar half om half trainen, daarom kwam hij. ik start volgende week men cycle weer gewoon in.

dat mensen mij voorbij gaan is ze van harte gegund

• Topic Starter Topic Starter
it's all love Erwin.

Soms gaat je haat te ver, deze come back vond ik nu wel toepasselijk.

true, its all love! I desevered it. gotta run again, men bier word koud

Was heerlijk maat! Genieten van die yoke van je :D

super dat je weer kon genieten van je events training !! lekker bezig geweest, vooral die Yoke en die prowler lijkt me een kotsapparaat....

Was heerlijk maat! Genieten van die yoke van je :D

Ja, en ik genoot ook volle teugen! Over 2 weken ga ik ook 350+ pogen, samen met Ziyed!

super dat je weer kon genieten van je events training !! lekker bezig geweest, vooral die Yoke en die prowler lijkt me een kotsapparaat....

Yep, was ook zeker leuk :) Prowler is imo zeker een van de beste dingen die Gijs heeft gefabriceerd.. wat een toppertje is dat!

10 min cross trainer

Military press:
10xbar (wohoo pijnvrij!)

Incline benchpress:
2x12xbar
2x20xbar

Niet helemaal soepeltjes, maar wel pijnvrij nu. Mooi!

Barbell rows:
12x60 kg
10x90 kg
8x110 kg
8x110 kg
8x110 kg

Mooi! Dit voelde vorige keer niet zo lekker in m'n rug met 100; kon geen spanning vasthouden. Nu geen probleem :)

Machine chest press:
12x4 blokjes
10x6 blokjes
12x7 blokjes
8x7 blokjes

Machine OH press (hammer grip):
12x12,5 kg
10x20 kg
10x25 kg
10x25 kg

Yep yep! Dit gaat gewoon pijnvrij! Mooi! Kan dus weer de OH beweging enigzins onderhouden.

Cable front pulldown (strict):
10x55 kg
8x60 kg
8x55 kg

Cable tricep pushdown:
10x60 kg
10x65 kg
8x70 kg
8x75 kg

Cable facepulls:
12x35 kg
12x40 kg
12x40 kg
12x45 kg

Dumbbell front / side raise (strict):
3x10x4 kg

Was goed doorbijten dit, lekker.

Exo/endo rotations:
3x12-15x / 3x12-15x

Kon nu weer 100% pijnvrij met 2 blokjes endo rotations doen met links! Vorige week was 1 blokje al lastig. Jeuj!

commentaar:
Baby steps, maar het gaat weer vooruit allemaal. Nu even met het tennisballetje rollen en woensdag wat DE/light LB. "Ohhh yeah! Whipe that shit off!"

lekker man weer pijnvrij!
nu rustig aan blijven doen dan staat er straks een wereld vol met gains voor je klaar

jazeker mike! Ik moet me wel inhouden.. wil nu vanalles uitproberen / doen. Maar dat komt straks weer.. PRs op de boom gaan er dit jaar sowieso ook weer vallen!

mooi dat het beter ging man! volgens mij wilde je nog wel een uurtje doorgaan ofzo :p

goedzo, nu weer rustig opbouwen en niet te hard willen gaan dan komt het helemaal goed

mooi dat het beter ging man! volgens mij wilde je nog wel een uurtje doorgaan ofzo :p

Haha, ja omdat ik me dus niet echt goed kan afmatten op de presses heb ik t idee dat ik niet klaar ben.. toen jij zei: "hey we zijn al 2u bezig" zat ik in m'n hoofd nog te bedenken wat ik nog meer kan doen :D

goedzo, nu weer rustig opbouwen en niet te hard willen gaan dan komt het helemaal goed

Yep, volgende week 20 kg incline of OH pressess!1111111111

hahaha.. ja je neus was aardig leeg

moet je eens bij simson komen trainen, daar doen we allemaal minimaal 2u over de training :P

wij trainen meestal ook minimaal 1,5u... maar Sjaak zit nu weer aan een bodybuilding split waardoor z;n trainingen wat korter zijn.. en de mijne wat langer door een tekort aan voldoening van de presses en de extra rehab.

Mooi man dat je je schouder niet meer voelt in de beweging. De eerste tekenen van een voorspoedig herstel. Idd niet te hard vooruit willen, gewoon heel rustig aanvoelen en bij een pijntje of gezeik gelijk weer terug. Waarschijnlijk kun je dan over 1½/2 maand gewoon weer ME press doen.

wij trainen meestal ook minimaal 1,5u... maar Sjaak zit nu weer aan een bodybuilding split waardoor z;n trainingen wat korter zijn.. en de mijne wat langer door een tekort aan voldoening van de presses en de extra rehab.
blame it on the boogie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven