PrinceVegetta
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 103
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 127kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kom jij nu maar es weer een keer @RPB trainen, kleine hater. Of ben je bang geconfronteerd te worden met feit dat alle newbies van RPB jou nu snoeihard voorbij zijn gegaan? Je kan een voorbeeld nemen aan Chreiz.
super dat je weer kon genieten van je events training !! lekker bezig geweest, vooral die Yoke en die prowler lijkt me een kotsapparaat....
Prowler is imo zeker een van de beste dingen die Gijs heeft gefabriceerd.. wat een toppertje is dat!
mooi dat het beter ging man! volgens mij wilde je nog wel een uurtje doorgaan ofzo![]()
goedzo, nu weer rustig opbouwen en niet te hard willen gaan dan komt het helemaal goed
toen ik dat zei zat ik al bijna een half uur uit m'n neus te etentoen jij zei: "hey jij bent al 2u bezig" zat ik in m'n hoofd nog te bedenken wat ik nog meer kan doen![]()

blame it on the boogiewij trainen meestal ook minimaal 1,5u... maar Sjaak zit nu weer aan een bodybuilding split waardoor z;n trainingen wat korter zijn.. en de mijne wat langer door een tekort aan voldoening van de presses en de extra rehab.