AndroidHealthClinic

Frenk's 2011 log: Strongman in wording

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooi man dat je je schouder niet meer voelt in de beweging. De eerste tekenen van een voorspoedig herstel. Idd niet te hard vooruit willen, gewoon heel rustig aanvoelen en bij een pijntje of gezeik gelijk weer terug. Waarschijnlijk kun je dan over 1½/2 maand gewoon weer ME press doen.

Ik denk dat ie dan alweer pr's zet omdat hij een zwakke plek heeft weten te versterken.

• Topic Starter Topic Starter
Full olympic squat (beltless):
5x100 kg
5x5x125 kg

Kan weer bijna de normale greep pakken zonder pijn in de schouders. Vorige week moest ik nog de schijven vasthouden om pijnvrij te squatten. Nice!

Speed deadlift:
1x170 kg
7x1x175 kg
3x175 kg

Lying leg curl:
10x45 kg
10x50 kg
8x50 kg

Seated calf raise:
12x60 kg
12x70 kg
10x80 kg
8x80 kg

Hanging leg raise SS hyper extensions:

15xBW / 12xBW + small band
12xBW +2 kg / 12xBW + small band

commentaar:
Prima!

beters dat het goed gaat met je schouders, doe je ook mee zaterdag in Papendal

was weer goed om je intensief aan het werk te zien frenkster! technisch perfecte squats en goede speed bij de deads - tot morgen maar weer

Mooi man.

mooi dat het steeds wat beter gaat !!

Goed om te zien dat je schouder zo snel hersteld! Je hebt het slim aangepakt.. Het kostte mij anderhalf jaar. Klinkt echt precies hetzelfde als wat ik had namelijk.

Thnx all!

beters dat het goed gaat met je schouders, doe je ook mee zaterdag in Papendal

Ja ben ook erg blij! Maar ik kan er dit keer niet bij zijn Pjotter. Ik zal je binnenkort wel bij Gijs zien als we onderdelen gaan doen ;)

Goed om te zien dat je schouder zo snel hersteld! Je hebt het slim aangepakt.. Het kostte mij anderhalf jaar. Klinkt echt precies hetzelfde als wat ik had namelijk.

Thnx, gaat goed ja! Maar 1,5? pfoe..

---------- Toegevoegd om 08:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:28 ----------

was weer goed om je intensief aan het werk te zien frenkster! technisch perfecte squats en goede speed bij de deads - tot morgen maar weer

Haha :) yeap ! Voelde weer nice.. en nu hopen dat jij je onderrug weer snel kunt fixen.. want nu begint het mooie seizoen @ RPB!!

Chin ups:
10xBW
5xBW +15 kg
5xBW +30 kg
5xBW +30 kg
4xBW +30 kg
8xBW +15 kg

Volgende week toch maar eens beginnen met 4x8x15 ofzo. Low rep, high weight lijkt gewoon niet echt progressie op te leveren. Deed vorige week ookal 5x25 en 2x5x30

Military press:
10x10 kg
10x20 kg
10x30 kg
12x30 kg

voelde pijnloos, maar niet super soepel. Houden dit aan totdat 30 kg wel soepel gaat.

Seated cable rows:
10x91 kg
10x100 kg
12x100 kg

Machine seated chest press (hammer grip):
10x4 blokjes
3x12x5 blokjes

Cable face pulls (strict):
12x41 kg
10x50 kg
4x50 kg +6x55 kg

Incline dumbbell curls:
8x16 kg
8x20 kg
5x20 kg

EZ-bar preacher curls:
8x30 kg
8x40 kg
6x50 kg +4x40 kg +8x30 kg

Dumbbell front / side raise:
12x4 kg
12x4 kg

Cable in the pocket:
3x12x

Cable endo / exo rotations:
2x10-12x

commentaar:
Alweer 3-4 weken aan t k*tten en de progressie is minimaal.. vage shit dat m'n schouder zo ****ed up is geraakt terwijl het maar langzaam erin is geslopen..

toch mooi hoe je de ene oefening super rustig en geconcentreerd bezig bent en zodra je ook maar iets kan doen wat zonder schouderproblemen gaat, zoals chins en curls, je echt gelijk in je monster modus duikt hehe :p

Alweer 3-4 weken aan t k*tten en de progressie is minimaal.. vage shit dat m'n schouder zo ****ed up is geraakt terwijl het maar langzaam erin is geslopen..

You and me both brother. Ik heb er ook ff goed de pest in nu. Maar de aanhouder wint uiteindelijk.

toch mooi hoe je de ene oefening super rustig en geconcentreerd bezig bent en zodra je ook maar iets kan doen wat zonder schouderproblemen gaat, zoals chins en curls, je echt gelijk in je monster modus duikt hehe :p

haha...moet toch wel enigzins het gevoel krijgen dat ik heb getraind :)

You and me both brother. Ik heb er ook ff goed de pest in nu. Maar de aanhouder wint uiteindelijk.

Jij ook (weer?) last van je schouder?

tja, ****ed up.. heurterbaai

Vandaag Papendal:

Full olympic squat:
<wu>
2x140 kg
2x160 kg
2x160 kg

Niet hersteld van woensdag. Wel prima weer!

Deadlift:
5x140 kg
5x160 kg
5x180 kg

Romanian deadlift (deadstop):
8x120 kg
8x120 kg
8x120 kg
8x120 kg

Alles pronated. Goed voor m'n grip!

Lying leg raise:
10x7 kg
10x10 kg
10x12 kg

Medium grip benchpress:
10xbar
10x30 kg
10x60 kg (!)

Woei, 30 kg ging easy. Bij 60 kg één of twee reps met een beetje vervelend gevoel, rest 100% pijnvrij! Weer een stapje verder in t herstel :)

commentaar:
Zwaar / kort nachtje gehad.. dus was niet al te fit voor een zware training. Rug is ook nog steeds niet 100% top. Nog even geduld.

Laatst bewerkt:
ik ben wel benieuwd naar dat nachtje frank...
wel gruwelijk dat je gewoon ff 10x60 benched vandaag man, dat gaat echt hard vooruit dan, top shit! squats ook weer wat zwaarder - had je daarbij geen last van je rug?

Nog even en dan komen er weer pr's op presses ik weet het zeker.

haha, ik hoop het ook.. die mafketel van een Sjaak komt wel érg dicht in de buurt met z'n MP!!

@Sjaak: details komen later vrind ;)

hier is dat interview [Link niet meer beschikbaar]

had je nou eigenlijk mijn squat gefilmd?

thnx Ziyed. Ja komt er zo aan

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven