Fitness Seller

Frenk's 2011 log: Strongman in wording

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Oh, dat valt eigenlijk nog best mee. Had gedacht dat je veel meer (en zeker ook meer junk:p) zou binnenwerken.

• Topic Starter Topic Starter
ik eet vrijwel altijd zo. Ben niet zo'n fan van junken.. maar wel van lekker eten; kan makkelijk 2 borden rijst met indaise curry of een halve tahin wegwerken (mits goed bereid) :D

---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:45 ----------

Om je een beetje gerust te stellen; ben nu een glas whisky aan t drinken (Thnx Gijsje!)

pure chocolade, ****ing lekker ofni. Ik beloof mezelf ook altijd een stukje als ik goed heb getraint.

Krachtsverlies in je biceps kan ook door zenuwinknelling komen of door een segmentale relatie...

Ik zie dat je weer hard bezig bent de status van forumvoedingsdeskundigegoeroe waar te maken. En shit man mijn whiskey is op en mijn verjaardag laat nog even op zich wachten haha.

Ik zie dat je weer hard bezig bent de status van forumvoedingsdeskundigegoeroe waar te maken. En shit man mijn whiskey is op en mijn verjaardag laat nog even op zich wachten haha.

Goddamnit Gijs... whisky, whisky, whisky, geen whiskey!!
Heeft de whisky je weer helemaal bovenop je ellendige verkoudheid geholpen trouwens? (Jaja, die verkoudheid die ik nu ook heb)

Whisky is de nieuwe chocomel? Gaan jullie er hard op? :D

sinds ik whiskey drink....

2 forellen is yummie! :D

Goddamnit Gijs... whisky, whisky, whisky, geen whiskey!!
Heeft de whisky je weer helemaal bovenop je ellendige verkoudheid geholpen trouwens? (Jaja, die verkoudheid die ik nu ook heb)

:D haha k*tverkoudheid he! Elke ochtend nog even de troep eruit en dan is de dag wel weer oke nu.

:D haha k*tverkoudheid he! Elke ochtend nog even de troep eruit en dan is de dag wel weer oke nu.

Zeker k*t jonge! Het wordt nu met de dag minder, maar die kriebelklotek*thoest irriteert mij. Maarja, kan iig weer redelijk fatsoenlijk trainen en dat is het belangrijkste :)

ouwe fijnproever :p

shit man... om 10.00 en 12.00 en 16.00 en 23.00 krijg je amper kcals binnen... om 10.00 uur 1 boterham met pindakaas is 170 kcal ofzo... dat je hier op groeit is echt evil. ik ben jaloers. als ik dit 2 maanden zou doen zou ik weer 80 kilo wegen man

shit man... om 10.00 en 12.00 en 16.00 en 23.00 krijg je amper kcals binnen... om 10.00 uur 1 boterham met pindakaas is 170 kcal ofzo... dat je hier op groeit is echt evil. ik ben jaloers. als ik dit 2 maanden zou doen zou ik weer 80 kilo wegen man

Same here. Laatste maand niks aangekomen. Kcal gechecked en zit op 3700kcal. Schijnbaar nu niet meer genoeg dus. Ik zoek het voor geen meter er nog meer bij te gaan vreten :P

Net ff de kcal van Frank berekend. Die lul zit nog net niet op 2900kcal :')

Laatst bewerkt:
maar frank is dan ook een ripped strongman

Kom jij nu maar es weer een keer @RPB trainen, kleine hater. Of ben je bang geconfronteerd te worden met feit dat alle newbies van RPB jou nu snoeihard voorbij zijn gegaan? Je kan een voorbeeld nemen aan Chreiz.

Events vandaag:

Power cleans:
3x60 kg
5x80 kg
3x1x100 kg

Deadlift:
5x120 kg
3x140 kg
3x160 kg
3x180 kg
5x200 kg

Prima, rustig opbouwen die handel.

Farmers:
70 kg 50-60m

hmm, halverwege de run voelde ik m'n linker trap trekken en na de run voelde t niet zo lekker onder m'n linker schouderblad (de kant van m'n schouderblessure). Dus maar uit voorzorg hierbij gelaten.

Yoke:
230 kg 20m
230 kg 40m
280 kg 20m
310 kg 20m
320 kg 25m

ohhh.. wat was dit genieten!!!! No drops en zelfs de 320 liep nog aardig vlot. Dus even een paar meter verder gelopen. Lekker!!!

Stones:
95 kg op 1.30m

Ging wel oké, maar het regende een beetje en had geen zin in hars.

Strict plate front/side raise:
3-4x10-15x2,5 kg

Tire flips:
2x380 kg
6x380 kg
6x380 kg

Toch wat terughoudend om de tire weg te pressen met m'n schouder. Maar geen pijn. Wel nice

Lying legraise:
12xBW
12xBW+6 kg
12xBW+8 kg
12xBW+8 kg
8xBW+10 kg

Goodmornings vs small band:
4x12x

Small band vastgemaakt onderaan de yoke. Perfect om je onderrug te doorbloeden. Voelde goed

Prowler (weegt 15-20 kg..ga uit van 15):
35 kg 70m
75 kg 35m
75 kg 35m
75 kg 35m
75 kg 35m

Na de laatste run zaten m'n poten zó vol en m'n longen deden zó verschrikkelijk veel pijn.. wist de eerste 2-3 min niet wat ik moest doen om die pijn weg te krijgen. Daarna zeker een half uur misselijk..Was mooi, Mikeo en Bartje waren ook misselijk vd prowler.

Samengevat: Genoten jongens ! Echt genoten! Tot de volgende keer

Laatst bewerkt:
alweer een 5x200 DL en flink met de yoke bezig geweest...nog een weekje of wat en je knalt weer op alles man. mooi om te zien dat je steeds meer dingen kan en doet. over een week of 2 ga ik ook mee :D
ik ben wel benieuwd wat de carry over van deze events training is naar het bowlen

Sterk Frank! Die prowler is genieten, hè.

Was mooi om je weer zien te genieten maat.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven