chopperbob
Huge Freak
- Waardering
- 247
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik zie dat je weer hard bezig bent de status van forumvoedingsdeskundigegoeroe waar te maken. En shit man mijn whiskey is op en mijn verjaardag laat nog even op zich wachten haha.
Goddamnit Gijs... whisky, whisky, whisky, geen whiskey!!
Heeft de whisky je weer helemaal bovenop je ellendige verkoudheid geholpen trouwens? (Jaja, die verkoudheid die ik nu ook heb)
haha k*tverkoudheid he! Elke ochtend nog even de troep eruit en dan is de dag wel weer oke nu.haha k*tverkoudheid he! Elke ochtend nog even de troep eruit en dan is de dag wel weer oke nu.

shit man... om 10.00 en 12.00 en 16.00 en 23.00 krijg je amper kcals binnen... om 10.00 uur 1 boterham met pindakaas is 170 kcal ofzo... dat je hier op groeit is echt evil. ik ben jaloers. als ik dit 2 maanden zou doen zou ik weer 80 kilo wegen man

shit man... om 10.00 en 12.00 en 16.00 en 23.00 krijg je amper kcals binnen... om 10.00 uur 1 boterham met pindakaas is 170 kcal ofzo... dat je hier op groeit is echt evil. ik ben jaloers. als ik dit 2 maanden zou doen zou ik weer 80 kilo wegen man