MuscleMeat

Frenk's 2011 log: Strongman in wording

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
haha de speed houden we erin !!! :D

Maar hoop t.. ik moet zeggen dat ik m'n kuiten nu nog steeds niet echt heel serieus train, maar ik ga vanaf nu dit ook even serieuzer blijven trainen.. moet ook wel met jou erbij!

Rocky!

Enne, Za wordt ook voor mij ME LB ja.

lekkere training sushiking, ziet er gangstah uit!

haha de speed houden we erin !!! :D

Maar hoop t.. ik moet zeggen dat ik m'n kuiten nu nog steeds niet echt heel serieus train, maar ik ga vanaf nu dit ook even serieuzer blijven trainen.. moet ook wel met jou erbij!

Achja, kuiten... Same old story. Ik ken nog steeds niemand die de sleutel heeft gevonden tot het flink laten groeien van kuiten. Ik blijf erbij dat je gewoon een flink hoog BW moet hebben voor een hele lange tijd, en dat je dan pas echt flinke kuiten krijgt.

Je hebt ook een paar lucky bastards die op 80kg gewoon al flinke bollen hebben, maar die heb je er altijd bij.

Rocky!

Enne, Za wordt ook voor mij ME LB ja.

Yes, ik ben er zaterdag bij ! 11:30 ben ik @ FPA. Be there! Squats!

lekkere training sushiking, ziet er gangstah uit!

thnx sushikeizer!

Achja, kuiten... Same old story. Ik ken nog steeds niemand die de sleutel heeft gevonden tot het flink laten groeien van kuiten. Ik blijf erbij dat je gewoon een flink hoog BW moet hebben voor een hele lange tijd, en dat je dan pas echt flinke kuiten krijgt.

Je hebt ook een paar lucky bastards die op 80kg gewoon al flinke bollen hebben, maar die heb je er altijd bij.

yep.. maar ik doe t niet voor massa maar voor kracht (truckpull)

Military press:
8x50 kg
6x60 kg
6x65 kg

Pull ups:
8xBW
8xBW
6xBW

Easy voor m'n rug, killing voor m'n brachiales...had daar ook nog behoorlijk spierpijn in

High incline dumbbell press:
8x30 kg
6x32 kg

Voelde bij de 2e set al dat ik nog goed vermoeid was, direct gestopt.. zinloos om te forceren.

Cable reverse lat pull down:
8x81 kg
6x91 kg
6x86 kg

Incline benchpress:
8x60 kg
10x80 kg
6x85 kg

Voelde bij t uitpakken dat t zwaar was voor armen en schouders, maar merk dat m'n pecs nu ook aan beginnen te sterken tijdens t pressen..nice :) Heb nu ook elke week hier nog wat reps of kgs kunnen pakken..eens kijken waar dit gaat stranden.

Dumbbell curls:
8x20 kg
6x22 kg
6x26 kg

commentaar:
Voelde al bij t mp-en dat ik nog goed trashed was van maandag. Deze training bewust licht gepompt om maandag weer te kunnen knallen.

Laatst bewerkt:
Ach gut... nog niet geheel hersteld van maandag? I didn't hear no bell!! Give me more speed! Ik zou het ook nog te vroeg dag vinden hoor, het zou net kunnen maar ik zou het morgen pas gedaan hebben.

Mja, daar zat ik ook nog aan te denken, maar vrijdag kwam mij wat slecht uit deze week en dan zou er weer maar 3 dagen tussen zitten naar maandag. Dus vond dit geschikter.

Maar morgen gaat de knop weer om! ;)

Squat (low bar):
3x140 kg
2x160 kg
1x180 kg
1x190 kg
1x200 kg
0x205 kg (failde nipt)
2x1x165 kg (oly squat)

Low bar ging goed, merkte dat ik vrijwel alles uit m'n lower back pakte, oly ging k*t (beide singles moeten grinden..) omdat m'n quads toch wat vermoeid waren van afgelopen woensdag.

Deadlift:
5x160 kg (pronated)
4x180 kg (pronated, PR)
5x200 kg
15x160 kg (pronated, PR)

Hack squat:
10x100 kg
8x150 kg
4x180 kg
10x150 kg

Lying leg raise:
10xBW
6xBW +7 kg
6xBW +12 kg
6xBW +14 kg
5xBW +14 kg

damn... resecpte Gijs..je core is hard vooruit gegaan! Eerst won ik nog wel met dit soort shit, maar nu niet meer.

commentaar:
Nice train with the Sjaak en G-monster!

Laatst bewerkt:
jammer n*ger, 15x160 pronated is wel erg nice man.. ik denk dat ik er max pronated 2 pull als et meezit :roflol:

next time flame je die twee-fivvel

Lekkere training! Gaat goed vooruit man.

Hoe doe je die Lying Leg Raises Weighted? Met een DB tussen je voeten?

jammer n*ger, 15x160 pronated is wel erg nice man.. ik denk dat ik er max pronated 2 pull als et meezit :roflol:

next time flame je die twee-fivvel

Haha, ja grip gaat goed nu.. eindelijk! Maar als m'n quads niet zo leeg waren had ik m gepakt, maar ik hing ff stil net uit de hole, leek omhoog te komen maar moest t net ditchen.. helaas.

Lekkere training! Gaat goed vooruit man.

thnx

Hoe doe je die Lying Leg Raises Weighted? Met een DB tussen je voeten?

Yep

Sterke training man! nice pr's!

Good train!
En die incline DB curls van je zijn goed!

Je squat pak je binnenkort harde pr's! Als je je hoofd erin had gegooid had je hem wel net gehad deze keer. En net zoals ik stijg met core en grip doe jij dat ook. Gewoon de straps en riem lang weglaten in je trainen. Eerst deed ik de riem pas om vanaf de 180kg squat nu doe ik hem ook op die set niet meer om maar pas weer bij de 200 op een ME dag. Etc etc ook jij moet gewoon steeds proberen die grens een 10 kg per keer zien op te schuiven.

deadlift rep-out was echt gruwelijk frank...je ging echt als een bezetene! die squat zit er dik in hoor, komt goed!

Military press:
3x70 kg
3x75 kg
4x3x80 kg
8x70 kg

Tja, weer last van de biceps en brachiales door de low bar squats. Maar ook doordat ik snoeihard aan de handvaten aan het trekken was tijdens de hacksquats.

Barbell rows:
6x90 kg
6x100 kg
6x110 kg
6x120 kg

Zo strict mogelijk uit m'n rug gepulled, spierpijn/kramp in biceps was bizar

Tricep dippen:
8xBW
6xBW +20 kg
3xBW +35 kg
3xBW +45 kg
3xBW +55 kg (PR)
3xBW +60 kg (PR)

Cable seated rows:
10x100 kg
10x115 kg
10x115 kg

Dumbbell lateral raise:
10x14 kg
8x16 kg

Barbell skullcrushers:
10x40 kg
8x45 kg
7x50 kg

commentaar:
Ondanks m'n verdoete brachiales/biceps toch super getraind! Ben benieuwd of ik volgende week wat carry over ga hebben op m'n MP van het dippen.

was nice frank, goed getraind man! toch mooi dat je eerst weer wilt kappen na 2 sets skulls, mij vervolgens ziet knokken op m'n derde set en dan toch zelf weer een derde set wil doen om toch ff die 50 te pakken :p

dips liepen ook goed man! onderweg naar de 3x80

XTREMMMEEE DIPPIN POWERRRR. so much DIP, you should grab some chips to make da dips go AWAAAAYYYY!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven