AndroidHealthClinic

Frenk's 2011 log: Strongman in wording

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ziek volume op de chins! Je gaat wel goed laatste tijd of niet? Ik neem aan dat je flink gegroeid bent door al die zieke pomp-trainingen?

Dude, Frank is echt huge aan het worden. Zijn armen waren gvd bijna 45 cm. Echt wtf!

Ik vond Frank er ook erg buff eruit zien inderdaad vorige week woensdag !!

45cm is very nice!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.205
Ziek volume op de chins! Je gaat wel goed laatste tijd of niet? Ik neem aan dat je flink gegroeid bent door al die zieke pomp-trainingen?

Nou flink groeien doe ik niet meer echt, maar ben wel wat buffer aan het worden laatste tijd. Kracht gaat helaas niet meer zo hard als vorig jaar.

Dude, Frank is echt huge aan het worden. Zijn armen waren gvd bijna 45 cm. Echt wtf!

Ik vond Frank er ook erg buff eruit zien inderdaad vorige week woensdag !!

hehe, thnx.

• #1.206
Military press:
8x60 kg
5x70 kg
5x77,5 kg
4x77,5 kg (5f)

Close grip bench press:
8x60 kg
6x90 kg
5x110 kg
8x100 kg

Seated dumbbell press:
10x20 kg
10x24 kg
8x24 kg

0 schouderconditie, tijd om een high rep oh press erin te fl*kkeren.

Cable fly:
10x27 kg
10x36 kg
10x36 kg

EZ-U-bar skull crushers:
10x30 kg
8x40 kg
7x45 kg (8f)

Dumbbell lateral raise:
10x14 kg
10x16 kg
6x18 kg + 6x14 kg

belachelijke pomp in m'n schouders, ben bijna vierkant nu.

Nice train, epic volume op schouder presses, shoulders like boulders!

haha - dat vierkant kan ik me wel indenken bij jou :p als jij die ene pose doet waarbij je schouders 'poppen' lijk je gelijk inderdaad vierkant. good train today mate! zie je morgen

• #1.209
@PV: Thnx man, maar dit was eigenlijk nog een laag volume dagje.

@Sjaak: hehehe yup :p cu tomorrow

Geen pr? Why....

• #1.211
forgot.. god damnit!

• #1.212
Full olympic squat (beltless):
10x60 kg
5x100 kg
5x110 kg
5x110 kg
5x110 kg
5x110 kg

Deadlift (pronated):
5x60 kg
5x110 kg
5x140 kg
1x160 kg

Machine seated crunches:
3x10x

Hyper extensions:
3x10x

commentaar:
Zo, beetje getraind om de spanning erop te houden en zaterdag knallen!

****ing dikke training maat - intense shit weer vandaag

Kick some ass zaterdag Frank, succes!

• #1.215
Sterkste man van Brielle:

Maarja, mr Intensity was intens maar niet on a roll. M'n linker erector doet erg vaag en blokkeert nu gewoon bij OH / stones etc.

OH medley:
Zoals verwacht tot de 95 kg log. Axle was kansloos aangezien ik nu niet kon pj-en.

Laadrace:
Alles erop tot de zak.. en daar baalde ik heel erg toen ik die zak niet kon schouderen... Had veel geoefend met een beetje en later een hele losse zak en nu was het 1 strak getrokken zak dat zo compact was zodat ik t niet omhoog kon krijgen... excuusjes natuurlijk, ik moet gewoon zo sterk worden dat ik die zak zonder problemen altijd moet kunnen schouderen. Onverwachts laatste plaats.. heb me even flink moeten vermannen hier..

Axle deadlift:
in training al eens een 240 vrij moeizaam getrokken op een slechte dag.. daar moest een 260 wel inzitten dacht ik. 220 easy pull, 240 glipte m'n straps er tot 3x toe af... gebeurde me normaal nooit maar wellicht kwam het omdat m'n straps wat vochtig waren. Uiteindelijk wel kunnen locken maar glipte in de lock uit m'n handen.. toch nipt goedgekeurd. Nu schakelde de warrior mode in en was ik helemaal geflipt om die 260 te pullen.. maar ondanks al het geschreeuw en getier kreeg ik de 260 alleen maar een stukje los.

Yoke 340 kg 20m:
Eerste ~12m zonder drops maar érg traag gelopen..daarna met wat drops in 55 sec de 20 m volgemaakt. Bizar genoeg een 4e plaats mee weten te behalen? Erg tevreden hierover! Kon na de run wel even niet meer op m'n benen staan. Jorrit dropte 5x vaker dan ik, maar had meer snelheid en was daardoor 5 sec sneller.. reflectiemoment: meer op speed trainen.

Stones:
95, 110 en 120 kg ging er nog vrij goed op. 130 kg tot 3x toe met gemak gelapped, maar bij elke poging waarbij ik m'n erectoren moest inzetten om te overstrekken blokkeerde m'n rug gewoon. In training een paar keer de 150 op 1.44m bijna gelegd en nu blokkeert m'n rug met 130..

8e van de 11. Matig positief dus.

Voor nu: Rug herstellen en sterker worden. Blijk echt nog mega veel basiskracht te missen.
En Gijs, ik weet dat je het leuk vindt als ik volgend jaar met je meedoe met de kwali's omdat m'n trainingen soms laten zien dat ik op dat niveau zit, maar dat zijn mijn piekmomenten. Maar het gaat erom dat ik tijdens in minder ideale momenten dat niveau kan evenaren zoals op zo'n wedstrijd. Dus ik ga pas een kwali doen als ik mijn huidige piekmomenten op minder goede momenten kan laten zien.
Maar ik ga m'n trainingen aanpassen zoals we laatst hadden besproken en wellicht kan ik alsnog de groeispurt van vorig jaar evenaren...Never never never give up.

Laatst bewerkt:
jammer van je rug, maar wel Ok wedstrijd gedraaid toch?

Mooi verweerd hoor Frank!! En je was 8e van de 12 he :p die Chewie heeft ons gwn gepakt hoor haha!

• #1.218
@CP: idd, wel oke gedaan idd.

@Hans: Thnx Hansel! en ow, 8e.. ook goed.

It ain't about the fight we see, it's about the fight within you! You got plenty left boy, go get that shit.

Was gezellig frank :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven