Sterkste man van Brielle:
Maarja, mr Intensity was intens maar niet on a roll. M'n linker erector doet erg vaag en blokkeert nu gewoon bij OH / stones etc.
OH medley:
Zoals verwacht tot de 95 kg log. Axle was kansloos aangezien ik nu niet kon pj-en.
Laadrace:
Alles erop tot de zak.. en daar baalde ik heel erg toen ik die zak niet kon schouderen... Had veel geoefend met een beetje en later een hele losse zak en nu was het 1 strak getrokken zak dat zo compact was zodat ik t niet omhoog kon krijgen... excuusjes natuurlijk, ik moet gewoon zo sterk worden dat ik die zak zonder problemen altijd moet kunnen schouderen. Onverwachts laatste plaats.. heb me even flink moeten vermannen hier..
Axle deadlift:
in training al eens een 240 vrij moeizaam getrokken op een slechte dag.. daar moest een 260 wel inzitten dacht ik. 220 easy pull, 240 glipte m'n straps er tot 3x toe af... gebeurde me normaal nooit maar wellicht kwam het omdat m'n straps wat vochtig waren. Uiteindelijk wel kunnen locken maar glipte in de lock uit m'n handen.. toch nipt goedgekeurd. Nu schakelde de warrior mode in en was ik helemaal geflipt om die 260 te pullen.. maar ondanks al het geschreeuw en getier kreeg ik de 260 alleen maar een stukje los.
Yoke 340 kg 20m:
Eerste ~12m zonder drops maar érg traag gelopen..daarna met wat drops in 55 sec de 20 m volgemaakt. Bizar genoeg een 4e plaats mee weten te behalen? Erg tevreden hierover! Kon na de run wel even niet meer op m'n benen staan. Jorrit dropte 5x vaker dan ik, maar had meer snelheid en was daardoor 5 sec sneller.. reflectiemoment: meer op speed trainen.
Stones:
95, 110 en 120 kg ging er nog vrij goed op. 130 kg tot 3x toe met gemak gelapped, maar bij elke poging waarbij ik m'n erectoren moest inzetten om te overstrekken blokkeerde m'n rug gewoon. In training een paar keer de 150 op 1.44m bijna gelegd en nu blokkeert m'n rug met 130..
8e van de 11. Matig positief dus.
Voor nu: Rug herstellen en sterker worden. Blijk echt nog mega veel basiskracht te missen.
En Gijs, ik weet dat je het leuk vindt als ik volgend jaar met je meedoe met de kwali's omdat m'n trainingen soms laten zien dat ik op dat niveau zit, maar dat zijn mijn piekmomenten. Maar het gaat erom dat ik tijdens in minder ideale momenten dat niveau kan evenaren zoals op zo'n wedstrijd. Dus ik ga pas een kwali doen als ik mijn huidige piekmomenten op minder goede momenten kan laten zien.
Maar ik ga m'n trainingen aanpassen zoals we laatst hadden besproken en wellicht kan ik alsnog de groeispurt van vorig jaar evenaren...Never never never give up.