MuscleMeat

Frenk's 2011 log: Strongman in wording

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.222
Ondanks een mindere lichamelijke gesteldheid toch een degelijke wedstrijd gedraaid. Gewoon lekker doortrainen Frenk en je ontwikkelt je vanzelf wel. Als je er maar naar streeft om je lichaam te blijven prikkelen, maar dat zit wel goed bij jullie @RPB.

zo achteraf gezien is heb je volgens mij geluk gehad dat die 240 geteld werd of niet?

brutal warrior spirit getoond weer, vond het leuk je weer eens in actie te zien + dope om je daar als terminator in de stoel te zien zitten met je zonnebril op :cool:

ps die met die bruine haren was echt een goeie match voor jou :D

zo achteraf gezien is heb je volgens mij geluk gehad dat die 240 geteld werd of niet?

brutal warrior spirit getoond weer, vond het leuk je weer eens in actie te zien + dope om je daar als terminator in de stoel te zien zitten met je zonnebril op :cool:

ps die met die bruine haren was echt een goeie match voor jou :D

Jep dat was een erg close call. Zei ik heb ook. Als je het beeld stil zet is ie wel in lock out.

Hoe kreeg je het trouwens voor elkaar dat die straps loslieten?
Niet goed aan gedraait ofzo?

jammer dat je niet helemaal optimaal was, want ik heb je beter gezien, maar toch goed gestreden en was gezellig !

heb ook nog een paar foto's en een filmpje maar even weinig tijd gehad i.v.m. werk om het erop te zetten.

• #1.228
Ondanks een mindere lichamelijke gesteldheid toch een degelijke wedstrijd gedraaid. Gewoon lekker doortrainen Frenk en je ontwikkelt je vanzelf wel. Als je er maar naar streeft om je lichaam te blijven prikkelen, maar dat zit wel goed bij jullie @RPB.

Soms zitten dingen mee en soms zit het tegen. Maar uiteindelijk zullen er nog genoeg momenten komen waarbij weer alles mooi samen zal vallen en dan kan ik weer lekker pieken. Doortrainen doe ik al 10 jaar en dat samen met m'n vaste trainingsmatties Kevin en Gijs en natuurlijk de RPB crewmembers komt dat helemaal goed :)

Je kan ook zeggen dat ik pech had dat m'n straps nat waren en daardoor niet goed konden blijven zitten.

Haha thnx man!

Hoe kreeg je het trouwens voor elkaar dat die straps loslieten?
Niet goed aan gedraait ofzo?

Ze waren nat en glipten eraf, in training geen problemen mee gehad nl.

jammer dat je niet helemaal optimaal was, want ik heb je beter gezien, maar toch goed gestreden en was gezellig !

heb ook nog een paar foto's en een filmpje maar even weinig tijd gehad i.v.m. werk om het erop te zetten.

Soms zit het mee JW en soms niet. Maar was zeker een leuk dagje ondanks de wat mindere omstandigheden.

Laatst bewerkt:
  • #1.229
Vandaag UB met Gijs:

Seated dumbbell press:
10x20 kg
10x24 kg
6x28 kg
6x32 kg
6x34 kg (PR)
6x36 kg (PR)
5x38 kg (PR)

oud PR was 4x34 kg maar was al een tijd terug. Toch nice :)

Chin ups:
10xBW
10xBW +20 kg (PR)
5xBW +30 kg
12xBW +10 kg (PR)

Close grip bench press:
10x60 kg
8x90 kg
7x105 kg (PR)

Machine chest supp. row:
10x1/3 block
10x2/3 block
10xfull block
8xfull block + mini band (PR)
10xfull block + mini band (PR)

Dumbbell lateral raise:
10x16 kg
8x18 kg
6x20 kg
10x16 kg

Dumbbell curls:
8x20 kg
7x24 kg
11x18 kg (PR)

Seated EZ-bar preacher curl:
6x50 kg
8x50 kg (laatste met spot)

commentaar:
Damn nice train with the G-men! Woensdag gaan we met Sjaak LB aanpakken!

Sterk man die seated presses. Ik vind die variant echt zwaar.

Check die PR regen dan, nice ... net het weer van Brielle ;)

• #1.233
Sterk man die seated presses. Ik vind die variant echt zwaar.

Ik vind hem erg lekker voelen in de schouders. Wil ook even de druk op m'n spine links even wat verlagen en kijken of dit ook m'n MP kan verbeteren.

Check die PR regen dan, nice ... net het weer van Brielle ;)

:) new trainingstactiek zorgt voor mooie PR's en goede motivatie.

PR machine! nice!

nice train frank! die seated db press blijft een lekkere oefening heh?! schouders gelijk propvol. hoe zie ik in deze training je nieuwe tactiek eigenlijk terug? had toch te maken met PRs zetten op reps enzo? Rate nog even je buffness level van vandaag! :cool:

jammer dat ik er niet bij kon zijn

• #1.236

yup thnx!

nice train frank! die seated db press blijft een lekkere oefening heh?! schouders gelijk propvol. hoe zie ik in deze training je nieuwe tactiek eigenlijk terug? had toch te maken met PRs zetten op reps enzo? Rate nog even je buffness level van vandaag! :cool:

jammer dat ik er niet bij kon zijn

Tactiek: Voor PR's gaan en inschatten in welke reprange a.d.v. hoe ik me voel. Haha, ja ik was weer aardig vierkant :p rating? Uhhh, dat moet gijs maar geven :D kreeg wel weer een opmerking in de sportschool dat ik iemand uit z'n concentratie haalde toen ik fanatiek een all out set aan het doen was :o (de dude stond wat te kletsen over vakantie en op z'n slippers naar het strand gaan...:rolleyes: )

Tactiek: Voor PR's gaan en inschatten in welke reprange a.d.v. hoe ik me voel. Haha, ja ik was weer aardig vierkant :p rating? Uhhh, dat moet gijs maar geven :D kreeg wel weer een opmerking in de sportschool dat ik iemand uit z'n concentratie haalde toen ik fanatiek een all out set aan het doen was :o (de dude stond wat te kletsen over vakantie en op z'n slippers naar het strand gaan...:rolleyes: )
aah oke - dat dus inderdaad. ben ik ook wel een voorstander van!

@ die dude....WTF?! wat een mong*len ook soms

Buffness was hoog. Frank was vierkant.

• #1.239
Full front squat (beltless):
8x60 kg
8x80 kg
8x100 kg (PR)
<belt om>
7x110 kg (PR)

Full olympic squat (beltless):
5x130 kg
<belt om>
5x140 kg
4x165 kg

Pronated deadlift:
5x120 kg
3x140 kg
3x160 kg
3x170 kg
5x180 kg

Seated calf raise:
15x80 kg
5x100 kg
4x120 kg
4x120 kg

Machine leg curl SS Machine ab crunches:
12x60 kg / 12x90 kg
10x70 kg / 12x105 kg
10x65 kg / 10x110 kg

Decline cunches:
2x12xBW

Hanging crunches (rocky stylo!):
10xBW
8xBW

commentaar:
Harde training samen met Sjaak en BBK!

shit was AAN! Mr. Spot On was echt Spot On vandaag - die techniek van jou...pff

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven