- Waardering
- 6.994
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Presses gaan lekker de laatste tijd Frank, keep up the good work!
Je snapt ondertussen wel goed hoe je steeds je reps/sets etc kan manipuleren tot een pr. Nu denk ik wel dat je ook weer een hardere set moet gaan pakken op de main exercise zelf gewoon reguliere SQ en niet paused of een andere versie. Ik zou gaan voor bv 3x5 met een goed gewicht zoals 175 of een basis van 4a5x180 en er dan elke week proberen overheen te gaan. Paused etc als 2e variant die daar dan op volgt. Met je pr's op paused zou je nu over je gewone heen moeten kunnen maar je moet nu even wennen aan de load en er vertrouwen in krijgen.
hoppa! die 200 komt er wel aan hoor, je gaat nu weer vooruit op die squat. was weer een mooie training maat (tnx voor de dikke props)
denk dat ik niet mee ga, ben nu ook aan het deloaden om wat te herstellen. Vandaag ouderavond 21u thuis. het is allemaal even erg veel en druk nu. Zaterdag wil ik weer gewoon kunnen trainen bij RPB zonder dat ik vertieft ben.
En ik bedoel gewoon een SQ houding die goed voelt. Hoeft niet Low bar. Kan gewoon high bar en niet full. Mag ook full waar je je het prettigst bij voelt. Ik voel me het prettigst bij high bar onder par.
Ik vind het nog vertiefd harde squats, al helemaal met je bw..bazig!
Nice battle bro!