XXL Nutrition

Frenk's 2011 log: Strongman in wording

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ik wil ook maandag vrij verdomme! Nice pressing

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.382
Presses gaan lekker de laatste tijd Frank, keep up the good work!

ik wil ook maandag vrij verdomme! Nice pressing

thnx guys!

Full olympic squat:
6x100 kg
3x130 kg
1x150 kg
1x170 kg
1x185 kg
1x190 kg
0x197,5 kg

Jammer geen PR, wel mooi dat m'n squat weer omhoog gaat, had pas 1x eerder 190+ kg full squat gedaan en dat dateerde alweer meer dan een half jaar terug. Nu eindelijk eens die 200 gaan pakken!

Dikke props naar Sjaak die even 20 kg op z'n squat PR pleurt.. :thumb:

Paused full olympic squat:
3x140 kg (beltless)
6x150 kg (PR)

Speed deadlift:
3x120 kg
3x120 kg
3x130 kg
3x130 kg
3x135 kg
3x140 kg

Barbell good mornings (beltless, straight legged):
8x60 kg
8x70 kg

Seated calf raise:
12x80 kg
12x80 kg
12x80 kg

Lying leg curl:
10x50 kg
8x60 kg
6x60 kg

Machine crunches:
12x90 kg
12x105 kg
12x115 kg

Decline crunches:
3x12xBW

Laatst bewerkt:
Je snapt ondertussen wel goed hoe je steeds je reps/sets etc kan manipuleren tot een pr. Nu denk ik wel dat je ook weer een hardere set moet gaan pakken op de main exercise zelf gewoon reguliere SQ en niet paused of een andere versie. Ik zou gaan voor bv 3x5 met een goed gewicht zoals 175 of een basis van 4a5x180 en er dan elke week proberen overheen te gaan. Paused etc als 2e variant die daar dan op volgt. Met je pr's op paused zou je nu over je gewone heen moeten kunnen maar je moet nu even wennen aan de load en er vertrouwen in krijgen.

hoppa! die 200 komt er wel aan hoor, je gaat nu weer vooruit op die squat. was weer een mooie training maat (tnx voor de dikke props)

top squat

You is readin, you is thinking how to react bro....

• #1.387
Je snapt ondertussen wel goed hoe je steeds je reps/sets etc kan manipuleren tot een pr. Nu denk ik wel dat je ook weer een hardere set moet gaan pakken op de main exercise zelf gewoon reguliere SQ en niet paused of een andere versie. Ik zou gaan voor bv 3x5 met een goed gewicht zoals 175 of een basis van 4a5x180 en er dan elke week proberen overheen te gaan. Paused etc als 2e variant die daar dan op volgt. Met je pr's op paused zou je nu over je gewone heen moeten kunnen maar je moet nu even wennen aan de load en er vertrouwen in krijgen.

Ja, het is toch de load idd dat wennen is.. ook de motoriek. De paused maakt me aan de ene kant sterker, aan de andere kant verlies ik wat gewenning bij de reg. squat. Je bedoelt met reguliere squat dus een PL squat net onder par low bar ofzo?

4x170 is m'n PR, dus ik denk dat ik volgende week misschien voor 2x5x170 kg kan gaan en dan een repout PR met paused squat.

btw. reageer eens op m'n sms

hoppa! die 200 komt er wel aan hoor, je gaat nu weer vooruit op die squat. was weer een mooie training maat (tnx voor de dikke props)

thnx ouwe! Training was nice idd!!

Fikse squat!
200 is in zicht

denk dat ik niet mee ga, ben nu ook aan het deloaden om wat te herstellen. Vandaag ouderavond 21u thuis. het is allemaal even erg veel en druk nu. Zaterdag wil ik weer gewoon kunnen trainen bij RPB zonder dat ik vertieft ben.

En ik bedoel gewoon een SQ houding die goed voelt. Hoeft niet Low bar. Kan gewoon high bar en niet full. Mag ook full waar je je het prettigst bij voelt. Ik voel me het prettigst bij high bar onder par.

Ik vind het nog vertiefd harde squats, al helemaal met je bw..bazig!

sterke squats !

• #1.392
Fikse squat!
200 is in zicht

Thnx, moet wel met Sjaak en Marc die als een malle gaan ineens!

denk dat ik niet mee ga, ben nu ook aan het deloaden om wat te herstellen. Vandaag ouderavond 21u thuis. het is allemaal even erg veel en druk nu. Zaterdag wil ik weer gewoon kunnen trainen bij RPB zonder dat ik vertieft ben.

Oke, fair enough. Rust lekker uit zou ik zeggen. Ik heb vanmiddag ook vrij genomen.

En ik bedoel gewoon een SQ houding die goed voelt. Hoeft niet Low bar. Kan gewoon high bar en niet full. Mag ook full waar je je het prettigst bij voelt. Ik voel me het prettigst bij high bar onder par.

ik high bar en full. Thnx for the tip m8.

Ik vind het nog vertiefd harde squats, al helemaal met je bw..bazig!

haha, thnx Mo-mans! Wanneer zien we je weer @ RPB?

bedankt JW!

• #1.393
Military press:
6x60 kg
5x70 kg
3x80 kg
5x85 kg (PR)
5x70 kg (elke rep pause)
9x70 kg (elke rep pause)

Wilde even wat speed setjes doen met 70, maar sjaak deed er 8, dus deed ik er 9 :D Nice battle bro!

Hammer grip chin ups:
6xBW
5xBW +20 kg
5xBW +25 kg
5xBW +30 kg
5xBW +35 kg

Incline dumbbell press:
8x34 kg
8x38 kg
6x44 kg
3x44 kg

Lichaam is wat verkouden, merkte dat m'n energiepijl wat lager was. K*tsjaak gooit vervolgens even de 48's even 7x in de lucht..damn bro!

Wide hammer grip cable rows:
12x82 kg
12x96 kg
10x105 kg
8x115 kg (full stack)

Tricep dippen:
12xBW
12xBW +20 kg (PR?)
8xBW +30 kg
9xBW +20 kg

k*tmarc!

Incline dumbbell curl:
7x24 kg (PR)

one-arm machine curls:
plate loaded
L:6x30 R:6x30
L:6x30 R:6x30

met sjaak gedaan, harde verzuring!

Daarna in het park gelegen met Sjaak en Kees.. very nice!!! Was gezellig jongens.

Laatst bewerkt:
en er zijn weer PRs gesneuveld! was nice maat!

again nice

pr machine weer, megusta!

respect

zo snel mogelijk man!!

• #1.400
ohh yeah! Lekker was t zeker :) thnx all!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven