AndroidHealthClinic

Frenk's 2011 log: Strongman in wording

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
7x170 = nice!!! wat is dat trouwens met die bicep curls tussendoor? :p

Een oly squat, is dat high bar? Wel t*ring sterk man.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.424
erg sterke squat man !!!

Baas. Ik heb geen negatief commentaar dit is precies wat ik vorige keer tegen je zei.

• #1.427
Yep.. volgende week ga ik voor +2 reps met 190 kg!

Ennuhh...positief maf ook wel hoor.

Sterke squats kleine buffel :D

• #1.429
OH challenge @ Team Limburg.

zat in de -105 kg klasse (offcourse :D)

Log:
1e beurt 110 kg (easy)
2e beurt 120 kg fail..
3e beurt 120 kg fail (ging out omdat ik uitademde voor de clean.. dom)

M'n kracht is zo dat ik toch nog maar weinig speling kan veroorloven op een 120/123 kg log. Dus tenzij m'n log voor de volgende wedstrijd naar een 125/130 kg gaat, moet ik toch de 115 kg tussenstap nemen. Stond hierna op een 3e plek..

Axle:
1e beurt 110 kg (nog veel makkelijker dan de log)
2e beurt 115 kg (safe, nog steeds geen moeite?)
3e beurt 120 kg (PR)

moest ff corrigeren na de clean met de 120 kg, maar de pushjerk ging weer erg lekker.. 125 kg had in een intensity mode wel gelukt, maar had de axle maar op safe gespeeld om die 3e plek te behalen. Stond nog steeds 3e, maar met 10 kg voorsprong op Koef en Woopy en 5 op Bert...

One arm fat dumbbell:

Zat al tijdens het opwarmen te kloten met de dumbbell en kreeg de techniek niet echt lekker en failde zelfs een aantal keren de 55 kg.. dus ik vreesde er een beetje voor. Maar toch uiteindelijk m'n groove kunnen vinden net voor de wedstrijd.

1e beurt: 55 kg
2e beurt: 60 kg
3e beurt: 65 kg

de speed met 65 kg was bijna t zelfde als met de 55 kg.. heel bizar! Zat na de 2e beurt te twijfelen om de 70 te pakken, maar omdat ik maar 5 kg speling op Bert had en hij op z'n laatste beurt toch de 65 kg pakte, moest ik t maar veilig spelen met 65 kg....tot grote teleurstelling van onze grote beer Alex.

Resultaat:
3e plaats met 295 kg totaal

Heb m'n wedstrijd nu wat tactischer moeten uitspelen door m'n fout op de log, maar desalniettemin toch een PR-tje (+1,5 kg) op de axle en evenaring op de dumbbell :) bedankt mensen, vond t erg leuk!

Laatst bewerkt:
Volgens mij heb ik dit al eens eerder gezegd maar je bent echt een monster aan't worden Frank

Is mooi om eens samen in de rij te staan voor een medaille vriend. De dag zal ook wel komen dat ik achter je sta! Was gezellig vandaag en leuk ook even de Eindhovense studentenhuis Jiskefetsfeer geconsumeerd.

Beastmode ! Leuk dat het op 1 moment toch een klein beetje spannend begon te worden :)

gefeliciteerd met je derde plek nice pressing

3e plek en een PR is gewoon een mooie wedstrijd :)

nice wedstrijd gedraaid Frenk en congrats met de PR!

• #1.436
Volgens mij heb ik dit al eens eerder gezegd maar je bent echt een monster aan't worden Frank

haha, idd maar nogmaals bedankt man :)

Is mooi om eens samen in de rij te staan voor een medaille vriend. De dag zal ook wel komen dat ik achter je sta! Was gezellig vandaag en leuk ook even de Eindhovense studentenhuis Jiskefetsfeer geconsumeerd.

Same here kerel..en nu voor de volgende stap werken: samen de kwalificatie doen! Was gezellig :)

Beastmode ! Leuk dat het op 1 moment toch een klein beetje spannend begon te worden :)

Klein beetje maar hoor ;) maar je bent erg sterk kerel..stond te kijken van je axle!

3e plek en een PR is gewoon een mooie wedstrijd :)

Thnx Marc. Kun je de filmpjes uploaden op RPB kanaal?

gefeliciteerd met je derde plek nice pressing

nice wedstrijd gedraaid Frenk en congrats met de PR!

Thnx all!

Jammer van je Log Frenk. Verder lekkere wedstrijd gedraaid.

3e = sowieso props homie. ben benieuwd naar de filmpjes

Frankie, je had veel over gisteren, maar daar heb ik je genoeg mee gepest. je hebt goed gestreden makker. Zelfs jij bent sterker dan je denkt...

Nu ik het zo lees heb je het strategisch goed gespeeld. Een 3e plaats is en blijft een podium plaats.

Proficiat!

Gefeliciteerd man met je 3e plaats !!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven