XXL Nutrition

Frenk's 2011 log: Strongman in wording

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
youre the strongest little ****er I know!

Harde axle man!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.463
thnx all :)

Harde Axle idd, en mooi filmpje !! Frenk on roll !

• #1.465
Bazenteam training met De Sjaak en Gijsanowski!

Military press:
5x60 kg
5x70 kg
5x80 kg (paused, PR)
5x85 kg (voor Sjaak :D)
3x90 kg (PR)

Bizar hoe dicht sjaak en ik bij elkaar liggen met de MP...had helaas net te weinig over op de 3e rep met 90 kg om de 4e te maken. Tik m aan ouwe :D

Barbell rows:
10x60 kg
10x100 kg
8x110 kg
6x120 kg
<straps om>
10x130 kg (pr?)
<straps af>
12x110 kg +10-20 sec hold

onderarmen toasted. Nice

Close grip benchpress:
5x60 kg
5x90 kg
3x120 kg
5x120 kg (6f)
4x115 kg (paused, PR)

Cable hammer grip pulldown:
12x91 kg
8x100 kg
8x86 kg (+drop set reps..forgot weight / reps)

Cable tricep push down:
10x82 kg
10x91 kg
7x100 kg
6x100 kg +4x86 kg +3x64 kg

Dumbbell lateral raise:
12x14 kg
8x16 kg
10x16 kg

commentaar:
Bazentraining.... vooral de MP was lekker. Wilde eigenlijk toch wat meer paused 5 reppers gaan maken met 80, maarja.. dat is een utopie met 2 van die intensity bazen :p

zeker bazig dit :D mooi ook hoe jij je weer liet verleiden tot zwaarder gewicht - je was helemaal in de zone van die 85 en toen zette je zo'n boze kop op, maakte er 90 van, riep van alles en BAM! goed gewerkt maat!

oohja: ik tik m aan!

Goedzo, maak het die Sjaak maar es moeilijk :D

• #1.468
zeker bazig dit :D mooi ook hoe jij je weer liet verleiden tot zwaarder gewicht - je was helemaal in de zone van die 85 en toen zette je zo'n boze kop op, maakte er 90 van, riep van alles en BAM! goed gewerkt maat!

oohja: ik tik m aan!

haha, yep.. dit soort trainingen zijn gewoon goud waard.. ongeacht het vroege tijdstip.

Goedzo, maak het die Sjaak maar es moeilijk :D

hehe, het werkt beiden kanten op.. alleen LB ben ik nog een stuk sterker maar qua UB is sjaak over het algemeen sterker, maar ben ik net nog wat sterker op MP en chins. Maar het ontloopt elkaar niet veel meestal... perfecte trainingspartner dus :)

Sowieso ook wel mooi om Gijs eens in een gym training erbij te hebben.. sets the right mark about intensity. Mooi om te zien hoe die mafketel all out kan gaan bij een setje pulldowns en vervolgens half omvalt van de inspanning na z'n set...dit lukt maar een enkele sterveling op squat of deadlift en deze baas kan zelfs met tricep kickbacks zo diep gaan.

Die mp was mooi toen je uiteindelijk gewoon naar de 90kg werd gekletst haha.

hard ass mp man, jezus.

OOOOOOOOOOOOOOOOOW snap! :D

• #1.473
Die mp was mooi toen je uiteindelijk gewoon naar de 90kg werd gekletst haha.

hehe, ja ik wist t eigenlijk al toen ik zei dat ik 80 ging doen.. meteen die bazenblik van jou. Wel blij dat ik t heb gedaan :)

@Erwin: thnx en pas op de jezus!

• #1.474
LB met The Sjaakienator aka Mr. No garden at all of the Year

Full olympic squat:
5x100 kg
3x120 kg
<vanaf hier paused>
2x140 kg
5x165 kg (PR)
4x170 kg (PR!!)

oehhh yeah!! Ruim 2-3 sec paused met de reet op de hakken, BAM! Was een mooi moment, in het andere rack stond een dude 170/180 kg quarter squats te maken met kniebanden en een spotter. Dus kon het niet laten om af en toe te roepen: "YEAH en nu squats op diepte!" :D

Speed deadlift:
3x60 kg
2x110 kg
2x130 kg
2x135 kg
4x2x140 kg

Zelfs 140 kg voelde als niets..onderrug gaat goed!! Gijs niet de blokken vergeten he mattie?? :)

Horizontal Leg Press plate loaded:
12x220
10x250
8x300
8x330 (PR)

toegegeven, heb half effort en als een lamlul legpress gedaan omdat ik in m'n achterhoofd had dat m'n weakness in m'n rug ligt en niet in m'n quads. Wel leuk om dan toch een PR te zetten :p

Later bedacht ik dat je voor truckpull nooit te sterke quads kan hebben, dus next time all out richting de 350/400.

Lying Leg curls:
10x50
8x60

seated calf raise superset hyperextensions vs bands:
8x90 ss 12x
5x110 ss 12x
5x110 ss 12x
5x110 ss 12x

Rocky crunches:
15xBW
12xBW +10 kg
8xBW +10 kg

Quads / heupen en bij de laatste set m'n lies hadden t er moeilijker mee dan m'n buik.

machine crunches:
12x?
12x?
12x?

Nobody does this shit all out.. but we do! Hè Sjaak? :D

Jij bent stoer man!!!!(je hebt wel gelijk hoor)

oehhh yeah!! Ruim 2-3 sec paused met de reet op de hakken, BAM! Was een mooi moment, in het andere rack stond een dude 170/180 kg quarter squats te maken met kniebanden en een spotter. Dus kon het niet laten om af en toe te roepen: "YEAH en nu squats op diepte!" :D

alpha as ****.

Still going strong Frenky!!

hahaha :p anyways, mooie paused PRs gisteren man! en de speed op die deadlifts, plus jouw uitgesproken zelfvertrouwen daarop moet wel tot een nieuw PR gaan leiden chef!
ik geef wel toe dat je die leg presses ook gewoon moet knallen als we dat eens doen. natuurlijk heb je enorm sterke quads...dus?! gewoon nog sterker maken die boomstammen en je hebt er sowieso baat bij!

echt frustrerend zulke mannetjes...ik heb er bij mij in de gym ook 1, kkblije triathlon athleet voor the Fag-union ofzo..hangt 160 aan de bar , haalt zn knieen paar x uit lockout stand en dat zijn volgens hem squats..

echt frustrerend zulke mannetjes...ik heb er bij mij in de gym ook 1, kkblije triathlon athleet voor the Fag-union ofzo..hangt 160 aan de bar , haalt zn knieen paar x uit lockout stand en dat zijn volgens hem squats..
heb jij er maar eentje in je gym? bij ons loopt het over van de 1/8 squats met kniebanden :p Gewoon heel bewonderenswaardig naar ze kijken, bevestigende knikjes geven, vervolgens hetzelfde gewicht aan de barbell hangen, paused full squats maken en ze vervolgens nogmaals vriendelijk aankijken :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven