MohamedZoundri
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 62
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 145kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)

zeker bazig ditmooi ook hoe jij je weer liet verleiden tot zwaarder gewicht - je was helemaal in de zone van die 85 en toen zette je zo'n boze kop op, maakte er 90 van, riep van alles en BAM! goed gewerkt maat!
oohja: ik tik m aan!

Die mp was mooi toen je uiteindelijk gewoon naar de 90kg werd gekletst haha.

oehhh yeah!! Ruim 2-3 sec paused met de reet op de hakken, BAM! Was een mooi moment, in het andere rack stond een dude 170/180 kg quarter squats te maken met kniebanden en een spotter. Dus kon het niet laten om af en toe te roepen: "YEAH en nu squats op diepte!"![]()
anyways, mooie paused PRs gisteren man! en de speed op die deadlifts, plus jouw uitgesproken zelfvertrouwen daarop moet wel tot een nieuw PR gaan leiden chef!heb jij er maar eentje in je gym? bij ons loopt het over van de 1/8 squats met kniebandenecht frustrerend zulke mannetjes...ik heb er bij mij in de gym ook 1, kkblije triathlon athleet voor the Fag-union ofzo..hangt 160 aan de bar , haalt zn knieen paar x uit lockout stand en dat zijn volgens hem squats..
Gewoon heel bewonderenswaardig naar ze kijken, bevestigende knikjes geven, vervolgens hetzelfde gewicht aan de barbell hangen, paused full squats maken en ze vervolgens nogmaals vriendelijk aankijken