AndroidHealthClinic

Frenk's 2011 log: Strongman in wording

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
mooi resultaat neergezet maat! jammer dat de log uiteindelijk wat tegenviel voor je, maar de 2 PRs erna nemen de pijn wel weg ;) Nu weer doorbeuken naar de volgende strijd (en dan ben ik er weer bij)

Gefeliciteerd Frankie!!! Mooi PR op de axle :thumbs: en ook een mooi bordje he :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.443
Jammer van je Log Frenk. Verder lekkere wedstrijd gedraaid.

3e = sowieso props homie. ben benieuwd naar de filmpjes

Gefeliciteerd man met je 3e plaats !!

thnx all.. en log komt wel goed next time!

Frankie, je had veel over gisteren, maar daar heb ik je genoeg mee gepest. je hebt goed gestreden makker. Zelfs jij bent sterker dan je denkt...

Nu ik het zo lees heb je het strategisch goed gespeeld. Een 3e plaats is en blijft een podium plaats.
Proficiat!

Haha, ja je was lekker aan t pushen. Maar volgende keer zal ik je niet teleurstellen, dan is t all out no breaks intensity mode!

mooi resultaat neergezet maat! jammer dat de log uiteindelijk wat tegenviel voor je, maar de 2 PRs erna nemen de pijn wel weg ;) Nu weer doorbeuken naar de volgende strijd (en dan ben ik er weer bij)

Bedankt kerel! Ja, ach.. de log viel tegen en de db en axle vielen weer mee.. en 7 van de 9 lifts gemaakt, dus dik tevreden :)

Gefeliciteerd Frankie!!! Mooi PR op de axle :thumbs: en ook een mooi bordje he :D

nee, alleen een medaille Hansje.. de bordjes waren voor de echte sterke gasten.

• #1.444
Kon al de hele week niet trainen (deels vanwege drukte op t werk), dus vandaag wat eerder naar huis gegaan om toch nog ff te trainen (moet vanavond ook weer weg...zucht)

Full olympic squat:
<beltless>
5x100 kg
3x130 kg
1x150 kg
<belt om>
1x175 kg
1x190 kg
1x197,5 kg (PRR!! :D)
1x165 kg (paused)

yeaahhh!! ****ing blij met die 197,5... eindelijk na 8 maanden weer een PR :) nu hopen dat m'n linker onderrug niet blijft doorzeiken en dat ik binnenkort over die 200 kan knallen. Heb er toch weer wat last van nu waardoor de 165 kg paused toch behoorlijk k*t ging daarna.. Even opletten.

Deficit deadlift (~7cm, beltless):
5x110 kg
5x130 kg
5x130 kg
5x130 kg

Dat voelde al een stuk lekkerder :) mooi explosief

Paused full olympic squat (beltless):
5x120 kg
<belt om>
5x120 kg
5x120 kg

Lying leg curl:
10x50 kg
8x55 kg
6x60 kg

Decline lying leg raise:
12xBW
12xBW +4 kg
10xBW +6 kg

commentaar:
Weer met de Sjaak getraind :) was toch weer een mooie training ondanks dat ik wat haast had/heb. Thnx voor de perfect spot bij m'n epic grind squat :D

BAM - PR in the pocket maat! geen dank voor het niet spotten - zoals ik al zei...iedereen op een paar mensen na had ingegrepen ;) Die Deficit Deadlift waren stuk voor stuk speed reps - keihard vlogen ze omhoog. have fun vanavond!

De 200 is daar. Goeie progressie op de squats.

• #1.447
wel aardig ja.. maar ook weer niet als je ziet dat ik februari ook al 195 deed.

K*ttrainingen zitten er ook bij.. vandaag was er 1 van. Mentaal echt vermoeid nu door (gelukkig tijdelijke) drukte.

Close grip benchpress:
5x80 kg
5x100 kg
3x117,5 kg
2x122,5 kg
3x107,5 kg (paused)

Chin ups:
5xBW
5xBW +20 kg
5xBW +30 kg
5xBW +30 kg

Incline dumbbell press:
10x32 kg
8x38 kg

Chest supported machine rows:
3x8-10x

Cable fly:
10x32 kg
6x36 kg

Barbell curls:
5x40 kg

naar huis, kansloze bedoeling vandaag.

Niks mis met de chins vind ik.

• #1.449
chins gingen nog wel idd

Toch prima. Wellicht de CGBP meer reps moeten pakken op zo'n dag.

• #1.451
had t overwogen, maar de zin was echt 0 en ik vond het een beter idee om zaterdag te knallen op OH. Nog 1 dagje werken :)

beetje cliché opmerking, maar zulke dagen zitten er nou eenmaal tussen. prima gewerkt voor wat er binnen de mogelijkheden lag gisteren en nu opladen voor zaterdag jonguh!

• #1.453
Zaterdag knaldag! Weer events gedaan @ RPB.

Axle clean & press (1x clean):
<wu>
3x86 kg
3x106 kg
1x121 kg (PR)
1x126 kg (2f NIPT...PR! en op film)
0x131 kg (techniek was niet spot on...maar ook nog te zwaar)
5x111 kg (6f, PR!)

Ohhh yeah! :D almost ready voor Noord NL wat betreft de OH !!!!!!

Farmers:
80 kg 30m (1 turn)
100 kg 45m (3 turns, PR)
100 kg 45m (3 turns, PR)

Volgende keer 100 kg 60m met wat drops.. en uiteindelijk 100 kg 60m zonder drops om vervolgens op te bouwen naar 120 kg 45m zonder drops voor Noord NL! Moet lukken.. game plan is set.

Barbell chain susp. goodmornings (chains navel hoogte):
<beltless>
8x70 kg
6x100 kg
<belt om>
5x120 kg
4x125 kg
<beltless>
8x100 kg (deadstop)
7x100 kg (" ")

Nice! Dit voelt goed.. volgende week zware rackpulls.. 270 of zelfs 280?

Yoke (speed!!):
<beltless>
2x15m 200 kg
2x15m 220 kg
<belt om>
3x15m 250 kg
2x15m 270 kg

Heel lekker.. zelfs met 270 nog aardige snelheid, terwijl vorige keer 250 al traag begon te worden.

Goede training. Ik zal je niet terug pakken door het wel aardig te noemen....

• #1.455
doe je t toch :D

Mooie PR's. Die 130kg axle moet je echt wel kunnen pakken binnen korte termijn. Bizar trouwens dat kleine verschil tussen je log en axle qua gewicht.

heel erg sterke axle man

Zeer mooie lift man, props

Harde axle press Frank

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven