AndroidHealthClinic

Frenk's 2011 log: Strongman in wording

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
whaha ik zag in eerste instantie de pushpress er even niet tussen staan en dus viel ik bijna van mijn stoel met 5x102,5mp

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.503
prima gepompt toch...Niet zo negatief maat ;) morgen weer een dag en ik zal je proberen wat af te remmen voor je eigen bestwil.

Ben niet negatief, maar ben niet tevreden...zeker als jij door aan het buffelen bent. Vandaag ga ik low bar under par squats doen, het lijkt erop dat dat minder belastend is voor m'n linker onderrug.

whaha ik zag in eerste instantie de pushpress er even niet tussen staan en dus viel ik bijna van mijn stoel met 5x102,5mp

Hahaha, dat zou wel mooi geweest zijn.. maar ik hoop dat over 1-2 jaar toch wel te doen hoor! En reageer eens op m'n sms.

Nu niet dan? Maakt toch geen **** uit Gijs! als die zooi maar de lucht in gaat:D

Nee natuurlijk niet, want met of zonder legdrive kan wel zo'n 20-25% verschil maken. Maar m'n oude PR was 5x100, dus toch nog een pr-tje :p

Ben niet negatief, maar ben niet tevreden...zeker als jij door aan het buffelen bent. Vandaag ga ik low bar under par squats doen, het lijkt erop dat dat minder belastend is voor m'n linker onderrug.

Hahaha, dat zou wel mooi geweest zijn.. maar ik hoop dat over 1-2 jaar toch wel te doen hoor! En reageer eens op m'n sms.

Nee natuurlijk niet, want met of zonder legdrive kan wel zo'n 20-25% verschil maken. Maar m'n oude PR was 5x100, dus toch nog een pr-tje :p
Jij vat mij niet;)
Bedoel maakt niet uit of je de oefening mp doet of pp!

nice, slowly but surely :cool:

• #1.508
Epic posting skills.

Squat (low bar, under par):
8x60 kg
5x100 kg
5x120 kg
<belt om>
5x140 kg
4x160 kg

Massive pump in erectors! Was al bijna een jaar geleden dat ik deze vorm van squats had gedaan.

Paused full squat (beltless):
5x120 kg
<belt om>
5x130 kg
5x140 kg

Easy en voorzichtig, linker heup is gevoelig.

Leg press:
12x220 kg
1x280 kg (k*theup)
15x140 kg
15x140 kg

Hack squats (in shrug machine):
12x120 kg
10x250 kg

Seated calf raise:
8x90 kg
5x110 kg
3x120 kg
5x110 kg

machine crunches:
2x12x

decline crunches:
2x10xBW

Lying leg raise:
2x12xBW

rocky crunches:
2x8xBW

hanging leg raise:
2x10xBW

commentaar:
K*theup

Laatst bewerkt:
misschien moet je er ff bijzetten dat het low bar squat waren, aangezien het nu net lijkt alsof je een jaar niet gesquat hebt :p Je moet echt even die heup wat gaan ontzien maat, anders gaat dit van kwaad tot erger.

• #1.510
corrected! Yep, you're right sjaak. Maar met de low bar under par squats had ik die pijnscheut ook bij de overgangsfase van concentrische naar excentrische beweging. Ga t even aankijken maat.

btw.. ik kon vannacht een paar keer niet omhoog komen omdat m'n buikspieren vermoeid waren :D hele andere vorm van vermoeiing dat 5x2x.

• #1.511
Heup is toch verder verdoet.. moet nu echt rustig aan doen. Heel t lichaam is verrot nu; snel vermoeid tijdens trainen en nog bizar harde spierpijn in m'n UB van dinsdag (terwijl ik niet eens zo hard had getraind..)

iig.. beetje deloaden dus:

Incline bench press:
12x60 kg
8x80 kg
10x60 kg

Chin ups (dead hang):
8xBW
8xBW
8xBW

Barbell Neck press (elke rep barbell op de schouders):
8x40 kg
5x50 kg
6x40 kg

Voelt goed, mooie variatie op MP

Seated cable rows:
12x91 kg
10x100 kg

hmm, heup niet leuk.

Machine rear delts:
2x10x

Incline dumbbell press:
12x28 kg
8x32 kg
8x28 kg

Incline dumbbell press:
10x18 kg
8x20 kg
5x22 kg
5x20 kg

commentaar:
Morgen even LB rustig aankijken...

Zuur man, snel die heup goed krijgen :(

Evt fysio?

Rustig aan met die heup idd, het laatste wat je wilt is dat het chronisch wordt!
Laat er ff iemand met verstand van zaken naar kijken zou ik zeggen dan zelf maar wat ''aanploeteren''.

then deload it is. vanmiddag geen gekke dingen ook, ik houd je in de gaten!

• #1.515
het is geen ernstige blessure, gewoon overbelasting.

@Sjaak: Yup. Maar dat hoeft niet hoor ;) , ik weet wel wanneer ik verstandig moet zijn...remember my shoulder incident?

Doe eens voorzichtig, Frank! We zijn gehecht aan je en ik wil nog langer met je trainen en wedstrijden met je draaien.

Kan het komen omdat je met lowbar te veel met je benen afzet onderin ipv hipdrive?

• #1.518
Doe eens voorzichtig, Frank! We zijn gehecht aan je en ik wil nog langer met je trainen en wedstrijden met je draaien.

Appreciate the love and care, maar maak niet van een mug een olifant, Roy. Ik train al 10 jaar.. not likely dat zoiets kleins me nu ineens gaat tegenhouden.

Kan het komen omdat je met lowbar te veel met je benen afzet onderin ipv hipdrive?

Nee, heup is gewoon licht geirriteerd.

LB2 geen events dit keer.

Power clean:
5x50 kg
5x70 kg
5x80 kg
5x90 kg
3x100 kg
2x110 kg

0 last van de heup, en technisch nog vrij netjes al zeg ik t zelf.. ook geen fails.

Romanian deadlift (no belt, pronated, deadstop):
5x70 kg
5x110 kg
5x130 kg
3x140 kg
3x150 kg
3x160 kg
3x170 kg (PR)
3x180 kg (PR)

Zelfs de 180 kg was nog vrij easy, moest alleen rustig pullen vanwege de grip. Hier ook vrijwel geen last vd heup which is nice. GM's werpen z'n vruchten af.

Barbell good mornings (no belt, high bar):
10x70 kg
8x90 kg
8x100 kg (belt)

Hyper extensions:
12xBW
12xBW + small band
12xBW + small & mini band
12xBW + small & mini & monster mini band

snoeihard!

Lying leg raise:
6xBW
8xBW +10 kg
6xBW +12 kg
6xBW +10 kg

Machine crunches:
8x85 kg
10x85 kg

commentaar:
Heerlijk getraind met Sjaak en gedeeltelijk met Kees! Nu een heerlijk culinaire maaltijd maken:

Verse tagliatelle, verse peterselie, lente ui, kookroom, kipfilet, champignons, cherry tomaatjes en tomatenpuree :lick:

Laatst bewerkt:
techniek op powercleans was vrij netjes haha...was ****ing strakke shit! sowieso heb je vandaag weer een epic lesje techniek gegeven - die rom dl en goodmornings waren rep voor rep strak. We noemen je niet voor niets Mr. Spot On! Was een goede training zo uit het niets - eetse maat. ik ga aan de gebakken aardappelen met koolvis (en sauzen!!!)

• #1.520
Seated dumbbell press:
10x28 kg
6x32 kg
6x36 kg
6x38 kg
4x40 kg (PR)
7x36 kg (laatste tikje hulp, kon m nog wel uitgrinden)

Barbell rows:
10x60 kg
10x90 kg
10x110 kg
8x120 kg
8x120 kg

Nice, moest alleen bij de 120 even wat magnesium pakken maar verder wel tevreden over de grip.

Barbell standing neck press:
8x40 kg
6x50 kg
6x60 kg
8x50 kg
4x60 kg

Nog even de techniek bijschaven, dus er moet nog wel wat kg's te winnen zijn qua motorische gewenning. Even de komende weken bekijken of dit carry over zal hebben naar m'n (push) jerk.

Cable close grip pull down:
10x82 kg
10x100 kg (pr?)
4x115 kg + 4x96 kg

Dumbbell tricep extensions:
10x30 kg
8x34 kg
4x32 kg
8x37,5 kg (skull crushers)

pijnscheut schouder, dus laatste set even skulls gedaan.

Dumbbell lateral raise:
10x14 kg
10x16 kg
10x16 kg

Plate 'steerwheel':
20x15 kg

Plate raise met 2 handen, links draaien en weer zakken, dan hetzelfde met rechts. Bodybuilder sjaak wilde nog even afpompen. M'n erectoren hadden t er moeilijker mee dan m'n schouders :o

Seated calf raise:
12x60 kg
10x90 kg
10x90 kg

commentaar:
Nice train, bazig om te zien hoe Sjaakmans even met 52 kg db's tricep extensions doet..buffelende baas!

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven