- Waardering
- 6.993
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu niet dan? Maakt toch geen **** uit Gijs! als die zooi maar de lucht in gaatwhaha ik zag in eerste instantie de pushpress er even niet tussen staan en dus viel ik bijna van mijn stoel met 5x102,5mp

prima gepompt toch...Niet zo negatief maatmorgen weer een dag en ik zal je proberen wat af te remmen voor je eigen bestwil.
whaha ik zag in eerste instantie de pushpress er even niet tussen staan en dus viel ik bijna van mijn stoel met 5x102,5mp
Nu niet dan? Maakt toch geen **** uit Gijs! als die zooi maar de lucht in gaat![]()

Jij vat mij nietBen niet negatief, maar ben niet tevreden...zeker als jij door aan het buffelen bent. Vandaag ga ik low bar under par squats doen, het lijkt erop dat dat minder belastend is voor m'n linker onderrug.
Hahaha, dat zou wel mooi geweest zijn.. maar ik hoop dat over 1-2 jaar toch wel te doen hoor! En reageer eens op m'n sms.
Nee natuurlijk niet, want met of zonder legdrive kan wel zo'n 20-25% verschil maken. Maar m'n oude PR was 5x100, dus toch nog een pr-tje![]()

nu begint je verhaal echt logisch te wordenBedoel maakt niet uit of je de oefening mp doet of pp!
Je denkt te moeilijk

hele andere vorm van vermoeiing dat 5x2x.Doe eens voorzichtig, Frank! We zijn gehecht aan je en ik wil nog langer met je trainen en wedstrijden met je draaien.
Kan het komen omdat je met lowbar te veel met je benen afzet onderin ipv hipdrive?