- Waardering
- 6.993
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hopsa - toch weer een mooi PR op die inclines (die 52s moeten eraan binnenkort!). verder prima voor n donderdag training.

was voor jou Woopy 
shrugs in m'n schema gooien!Ik ga je natuurlijk niet de les lezen over voeding..
Oh wacht ja toch.
1 ´Weinig´ eten leidt tot lagere verbranding, alleen neem ik aan dat je dus weinig bedoeld in de zin van frequentie. Echter wat ik laatst las was toch behoorlijk....
Nee, weinig als in dat ik veel meer zou willen en (makkelijk) kunnen vreten. Ik ben een vreetzak van nature. Vooral met avondeten en lekkere broodjes.
2 Low carb is niet altijd goed, zeker niet low carb rondom trainingen
Weet ik, en doe ik ook niet. Alleen wanneer ik 1,5 - 2 dagen geen fl**ker doe ga ik geen 11 boterhammen met chocopasta eten
3 Als je aangeeft dikker te worden dan is je verhouding vet, kh, eiwitten blijkbaar off. In jouw geval heel rustig te stellen dat je wrs gemiddeld kh hebt, gem eiwit en teveel vet.
Solution is uppen met die proteines en lager met die vetten.
Vetten vallen wel mee. Lees m'n post over m'n eetdag van deze week maar eens door; smorgens 3 ei-eigelen (20 gram vet) en smiddags alleen van een broodje en handje noten
Solution is simpel; gewoon wat minder vaak een smerig lekker broodje halen met mayonaise saus en shit. Maar blijf een vreetzak.
4 Je vet% is heel behoorlijk voor een strongman, eigenlijk ideaal, maar je moet zelf beslissen hoe en wat qua uiterlijk.
howiss - dan zit je verrekte dicht bij mij in de buurt nu.

92,5howiss - dan zit je verrekte dicht bij mij in de buurt nu.
vwb eten...tja, jij houdt gewoon van lekker eten en bij lekker zelf bereid eten wordt wel eens wat vet toegevoegd. ik merk dat als ik veel lekkere gerechten maak voor anderen ofzo, dat ik automatisch vette producten toevoeg voor extra smaak en dikte enzo - denk aan mayo, koksroom, creme fraiche, enz
Lekkere dingen koken, maar ook gewoon netals gisteren; je bent in de stad en valt om van de honger.. ik knal zo'n Marokkaanse eettent binnen en vreet ff 200-300 gram kip met brood sla en veullll saus op..
that's my 'diet problem' 
die broodjes haha...ik ben er nogal benieuwd naar geworden door je verhalen![]()
daarnaast zou je ook gewoon ipv aan je eten te gaan sleutelen 2x in de week wat cardio kunnen doen.

die bovenbenen van jou wegen sowieso al 20kg p/s trouwens
Maar goed, toen squatte ik ook maar 1x170 kg full oly dus ik ben gedoomd om steeds dikkere poten te krijgen naarmate m'n prestaties stijgen. Dus tegen de tijd dat ik 220/230 full oly's doe loop ik in sportbroeken op kantoor 
grote kans...Dus tegen de tijd dat ik 220/230 full oly's doe loop ik in sportbroeken op kantoor![]()
Allemaal antwoorden terwijl je had kunnen volstaan met: "Ja je hebt gelijk Gijs"
Vetten zijn dus nog steeds die vetten uit je vreetzak momenten met lekkere broodjes etc.
Ik moet wel toegeven dat ik toch een beetje jaloers ben op Frank's vreetkunsten. Jij ook niet Gijs?