MuscleMeat

Frenk's 2011 log: Strongman in wording

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Good SQ!

Good food!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.542
Thnx ouwe

Incline dumbbell press:
10x22 kg
8x30 kg
8x40 kg
9x44 kg (PR)

Chin ups:
5xBW
5xBW +15 kg
5xBW +25 kg
4xBW +35 kg

Bench press (pink tegen ringen):
10x60 kg
8x70 kg
2x80 kg

schouder k*t, toch wat verrekt maandag met tricep db extension

Cable face pulls:
3x10x
8x73 kg

Cable fly:
10x32 kg
10x41 kg (pr)
5x36 kg

Dumbbell curl:
8x22 kg
6x24 kg

Standing db preacher curl:
8x16 kg
8x16 kg

commentaar:
Prima voor n donderdag training.

hopsa - toch weer een mooi PR op die inclines (die 52s moeten eraan binnenkort!). verder prima voor n donderdag training.

lekker sterke training hier!

• #1.545
hopsa - toch weer een mooi PR op die inclines (die 52s moeten eraan binnenkort!). verder prima voor n donderdag training.

Yup, dat was wel lekker, maar energielevel was meteen 0...heb ook niet goed kunnen eten; paar bitterballen en een shake en toen hop de gym in...:rolleyes:

Donderdagtrainingen zijn 9 vd 10 keren ruk, ik denk dat ik dit een officiele pomp/DE dag van ga maken; speed MP's met hooguit 1 zware chest press oefening en wat back. De weken dat ik geen events doe, train ik op vrijdag UB of FB op zaterdag.

lekker sterke training hier!

Thnx, al blijf je jezelf altijd slap vinden al hoe sterk je wordt.

• #1.546
Log press (black mamba):
4x5x63 kg
3x83 kg
3x93 kg
3x103 kg
1x113 kg
0x123 kg
1x118,5 kg
2x113 kg (elke rep clean, 3f)

Even wennen met cleanen, maar als techniek er weer wat ingeslepen zit moet een 125 kg log niet onmogelijk zijn.

Deadlift:
5x70 kg
3x120 kg
2x175 kg
1x205 kg
1x225 kg
1x245 kg
1x255 kg

Nice, tijd terug dat ik zo zwaar had gedeadlift en ging wel lekker. Moest net het laatste stukje over m'n been trekken met 255, rest allemaal PL approved lifts; no straps.

Stones:
2x1x90 kg @1.80m
5x0x110 kg @1.68m
1x110 kg @1.68m (PR!) :D was voor jou Woopy ;)
5x0x110 kg @1.68m

shit, een paar keer close nog een keer erop gelegd. Volgende week wil ik een dubbeltje proberen! And then to the next level: the run!

Farmers (na 15m turn):
80 kg 30m
100 kg 45m k*t
90 kg 30m
90 kg 30m
90 kg 30m

k*t farmers, wat moet ik doen om die 100 kg voorbij de 45m te krijgen :mad: shrugs in m'n schema gooien!

Tire flips:
8x380 kg
6x380 kg (écht leeg)

Prowler:
2x50 kg 15m hoog heen, 15m laag terug
3x100 kg 15m hoog heen, 15m laag terug
150 kg 15m hoog heen, 5-6m laag terug

150 kg laag terugduwen kwam uit m'n schouders, met benen lukte niet; bleef wegglijden met m'n schoenen.

Yoke (beltless, speed):
2x15m 200 kg
2x15m 205 kg
2x15m 205 kg
2x15m 225 kg

k*t farmers! :p
stones was een mooie strijd en het was goed dat je door bleef gaan.

bijna even belangrijk...die friet jonguh :D en die burgers :D en die salade :D en dan die koffie erna :D :D :D was chill ouwe!

• #1.548
hahaha, wtf nu al thuis ouwe? Even een sprintje getrokken? En idd... kút farmers!

En t voer was bazig, heb mezelf volgepropt en jij ook :D :D

sprintje? heb je liggen tukken ofzo :p ik fietste net zo langzaam als gijs z'n laatste rep met de 175 stone. volproppen was gruwelijk

oohja even officieel. frank's bijnaam Mr. Ugliest Garden of the Year is vanaf vandaag afgeschaft

Strong training

Prachtig die stone op de 168!

• #1.552
i like you like. Weer een klein stapje dichterbij Noord NL!

Ow vandaag nog een PR... bw PR. net even gewogen: 92,5 kg :D voelde me alweer wat dikker worden.. toch maar weer opletten met dat eten :( eet al zo weinig

Laatst bewerkt:
Ik ga je natuurlijk niet de les lezen over voeding..

Oh wacht ja toch.

1 ´Weinig´ eten leidt tot lagere verbranding, alleen neem ik aan dat je dus weinig bedoeld in de zin van frequentie. Echter wat ik laatst las was toch behoorlijk....
2 Low carb is niet altijd goed, zeker niet low carb rondom trainingen
3 Als je aangeeft dikker te worden dan is je verhouding vet, kh, eiwitten blijkbaar off. In jouw geval heel rustig te stellen dat je wrs gemiddeld kh hebt, gem eiwit en teveel vet.
Solution is uppen met die proteines en lager met die vetten.
4 Je vet% is heel behoorlijk voor een strongman, eigenlijk ideaal, maar je moet zelf beslissen hoe en wat qua uiterlijk.

• #1.554
Ik ga je natuurlijk niet de les lezen over voeding..

Oh wacht ja toch.

1 ´Weinig´ eten leidt tot lagere verbranding, alleen neem ik aan dat je dus weinig bedoeld in de zin van frequentie. Echter wat ik laatst las was toch behoorlijk....

Nee, weinig als in dat ik veel meer zou willen en (makkelijk) kunnen vreten. Ik ben een vreetzak van nature. Vooral met avondeten en lekkere broodjes.

2 Low carb is niet altijd goed, zeker niet low carb rondom trainingen

Weet ik, en doe ik ook niet. Alleen wanneer ik 1,5 - 2 dagen geen fl**ker doe ga ik geen 11 boterhammen met chocopasta eten

3 Als je aangeeft dikker te worden dan is je verhouding vet, kh, eiwitten blijkbaar off. In jouw geval heel rustig te stellen dat je wrs gemiddeld kh hebt, gem eiwit en teveel vet.
Solution is uppen met die proteines en lager met die vetten.

Vetten vallen wel mee. Lees m'n post over m'n eetdag van deze week maar eens door; smorgens 3 ei-eigelen (20 gram vet) en smiddags alleen van een broodje en handje noten

Solution is simpel; gewoon wat minder vaak een smerig lekker broodje halen met mayonaise saus en shit. Maar blijf een vreetzak.

4 Je vet% is heel behoorlijk voor een strongman, eigenlijk ideaal, maar je moet zelf beslissen hoe en wat qua uiterlijk.

Wil niet persee afvallen, maar wil niet nog een dikker laagje. M'n poten zijn vooral weer dikker geworden, ben dus ook wel ietsjes buffer geworden.

En ga eurosport kijken, leraar Gijs.

hahaha 11 boterhammen met chocopasta, nice one :D

92,5 :p howiss - dan zit je verrekte dicht bij mij in de buurt nu.

vwb eten...tja, jij houdt gewoon van lekker eten en bij lekker zelf bereid eten wordt wel eens wat vet toegevoegd. ik merk dat als ik veel lekkere gerechten maak voor anderen ofzo, dat ik automatisch vette producten toevoeg voor extra smaak en dikte enzo - denk aan mayo, koksroom, creme fraiche, enz

die broodjes haha...ik ben er nogal benieuwd naar geworden door je verhalen :D
daarnaast zou je ook gewoon ipv aan je eten te gaan sleutelen 2x in de week wat cardio kunnen doen.

die bovenbenen van jou wegen sowieso al 20kg p/s trouwens

• #1.557
hahaha 11 boterhammen met chocopasta, nice one :D

:D

92,5 :p howiss - dan zit je verrekte dicht bij mij in de buurt nu.

vwb eten...tja, jij houdt gewoon van lekker eten en bij lekker zelf bereid eten wordt wel eens wat vet toegevoegd. ik merk dat als ik veel lekkere gerechten maak voor anderen ofzo, dat ik automatisch vette producten toevoeg voor extra smaak en dikte enzo - denk aan mayo, koksroom, creme fraiche, enz

Ach, we're made to eat.. Fourageren zal ik nooit (meer) doen; blikjes tonijn met water weghakken op de wc :barf: Lekkere dingen koken, maar ook gewoon netals gisteren; je bent in de stad en valt om van de honger.. ik knal zo'n Marokkaanse eettent binnen en vreet ff 200-300 gram kip met brood sla en veullll saus op.. :lick: that's my 'diet problem' :D

die broodjes haha...ik ben er nogal benieuwd naar geworden door je verhalen :D
daarnaast zou je ook gewoon ipv aan je eten te gaan sleutelen 2x in de week wat cardio kunnen doen.

ohhh yeah ! 5 euro heb je ene flinke stokbrood dat echt niet veel onderdoet voor de subway qua kcal.. en wel lekkerder is!

Cardio? :angstig:

die bovenbenen van jou wegen sowieso al 20kg p/s trouwens

Grappig dat je vond dat ze nog dikker waren dan op die deadlift foto van Vlaanderen van vorig jaar :D Maar goed, toen squatte ik ook maar 1x170 kg full oly dus ik ben gedoomd om steeds dikkere poten te krijgen naarmate m'n prestaties stijgen. Dus tegen de tijd dat ik 220/230 full oly's doe loop ik in sportbroeken op kantoor :o

Allemaal antwoorden terwijl je had kunnen volstaan met: "Ja je hebt gelijk Gijs"

Vetten zijn dus nog steeds die vetten uit je vreetzak momenten met lekkere broodjes etc.

Allemaal antwoorden terwijl je had kunnen volstaan met: "Ja je hebt gelijk Gijs"

Vetten zijn dus nog steeds die vetten uit je vreetzak momenten met lekkere broodjes etc.

:D Ik moet wel toegeven dat ik toch een beetje jaloers ben op Frank's vreetkunsten. Jij ook niet Gijs?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven