Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zeker sjaak, ik weet zeker dat dit soort trainingen me ook weer wat massa op de UB zal aanzetten en ook m'n OH kracht zal verbeteren.
Events @ RPB:
Barbell cleans (full):
2x60 kg
2x80 kg
1x90 kg
3x1x100 kg
Farmers (turn na 15m):
80 kg 30m
80 kg 30m
100 kg 60m (1 drop na 45m)
110 kg 35m (2 drops na 30m)
Log push jerk (Black mamba):
3x63 kg
3x73 kg
3x93 kg
1x103 kg (2f)
1x103 kg (2f)
3x103 kg
2x108 kg (3f)
4x108 kg (PR?)
1x113 kg (2f)
Techniek moet er nog inslijten
Yoke (na 15m drop & terug):
150 kg 30m
200 kg 30m
250 kg 30m
300 kg 30m (nog goede speed! PR op tijd/snelheid)
330 kg 30m (drop na 25m, PR)
was on a roll met de yoke ondanks de wat vermoeide quads van woensdag!
Stones:
3x1x110 kg @1.44m
1x130 kg @1.44m
0x150 kg @1.44m (nípte fail..again)
0x150 kg @1.44m (op)
1x110 kg @1.68m (yeah)
4x0x110 kg @1.68m
Romanian deadlift (deadstop, beltless, pronated):
8x122,5 kg
8x142,5 kg
6x152,5 kg (straps)
Barbell snatch:
wat triples en singles tot 42,5 kg
commentaar:
Nicewas gezellig!

Jep heel goed! Alleen kies ik idd liever voor de 5x5 en in het verlengde daarvan voor de 3x5 dan voor een heel vaak x3 omdat ik het idee heb daar eerder van opgebrand te zijn.
1 puntje nog omdat ik er bij jou natuurlijk qua evaluatie iets meer tijd insteek: Vergeet de schouderstabilisatie niet, de schouders gaan weer goed en dan verliest het langzaam aandacht. Steek er elke UB 1 van de volgende oef in:
* strict lat pull down
* Face pulls
* Bend over side raise
* Reverse pec deck
* Cable cross achterkant schouders.
de machine draait gewoon door...maja dat kan ook niet anders bij die gekke arische-will-destroy-sparta-on-his-own-with-only-1liter-chocomel-jacked-jack!!

[/COLOR]1 puntje nog omdat ik er bij jou natuurlijk qua evaluatie iets meer tijd insteek: Vergeet de schouderstabilisatie niet, de schouders gaan weer goed en dan verliest het langzaam aandacht. Steek er elke UB 1 van de volgende oef in:
* strict lat pull down
* Face pulls
* Bend over side raise
* Reverse pec deck
* Cable cross achterkant schouders.
Nee. Stabiliserende spieren in/rondom de schouder (subscapularis, teres minor, infraspinatus, supraspinatus) zorgen ervoor dat de humerus in de schouderkom blijft zitten.
Ik heb nog even 3x15x scap push ups gedaan.
Gijs: gebruik interpunctie![]()
Dus alleen die spieren werken om te stabiliseren?
Ik wil de discussie hier ook niet te ver voeren, maar Gijs heeft wel degelijk een punt nu. Wellicht dat ik t later nog eens uitleg. Heel dat rc trainen is overrated.
Dus alleen die spieren werken om te stabiliseren?
Ik wil de discussie hier ook niet te ver voeren, maar Gijs heeft wel degelijk een punt nu. Wellicht dat ik t later nog eens uitleg. Heel dat rc trainen is overrated.
Uiteraard niet alleen die maar dat zijn wel de grootste/belangrijkste toch?
Je traint deze ook bij "gewone" oefening omdat je dan uiteraard ook je humerus moet stabiliseren.
Overigens ook eens gelezen dat in x aantal gevallen het grootste probleem coördinatie/aansturing is?
Maar als je het uit kan leggen Matthieu, graag.
At Gijs: Waarom denk ik in hokjes?
je had echt geen één rep meer kunnen maken, aangezien je zelfs moeite had om de stang te racken.