MuscleMeat

Frenk's 2011 log: Strongman in wording

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Kijk die snelheid.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.682
haha, nicely done sjaak!! thnx

Sjaak is the movie remaster

• #1.684
LB training met Gijs @ FPA

Full olympic squat:
8x60 kg
5x90 kg
3x120 kg
<belt om>
2x140 kg
2x160 kg
2x170 kg
5x170 kg

Paused full olympic squat (beltless):
5x140 kg
3x150 kg (PR)

een nietszeggend pr met 8x140 als pr. Squat was niet geweldig vandaag. Maar dat heb je ooit. Wel alles gegeven natuurlijk.

Block pull (stuk onder de knie):
5x120 kg
5x160 kg
<straps, k*tgladde stang>
5x200 kg
5x220 kg (beltless PR)
<belt om>
5x230 kg (easy!)
5x250 kg (PR)
2x270 kg (3f, PR!)

Alleen de 2e rep met 270 was met een tigh ride.. met een vermoeide rug een PR trekken op zoiets is nice! Kon ook niet anders, the boss was watching...

Bulgarian split squat:
20xBW L/R
20xBW L/R
20xBW L/R

Trillende benen.. duurde even voordat ik weer kon staan.

Lying leg curl:
15x50 kg
7x70 kg
8x60 kg

Leg extensions:
30x40 kg
30x40 kg

verzuring en pijn was hard, maar dit is geen pijn...dit is pijn in het moment en daarna is het weg. Ken andere pijn dat maanden blijft hangen, dat motiveert mij om deze pijn makkelijker te verdragen, Gijs.

One legged calf raise:
15xBW L/R
12xBW L/R
12xBW L/R

Leg tucks:
25xBW
25xBW
25xBW

commentaar:
Matige training qua intensiteit, wilde nog meer doen. Maar Gijs wilde stoppen. Misschien dat we volgende keer een volledige training kunnen doen.

Ik zou verhalen kunnen vertellen over dat je wilde stoppen na leg curls en hoe je vond dat leg ext geen nut hadden, ook zou ik kunnen zeggen dat je niet meer kon dan 12 reps op de calf raises terwijl 15 het doel was. Toch doe ik dat alles niet omdat je mijn homie bent:)

5x170 slecht?? dat is mijn ogen behoorlijk dapper, al helemaal met je bw..maar kweetniet wat je pr op de squat kwa reps is, maargoed ik snap wel dat je beetje ge-ergert raakt als je met gijs traint, hebk ook altijd, die mawfakka is gewoon ijzersterk! maar voor wat mijn woorden ward zijn denk ik dat je keihard op weg bent..als je zo doorgaat ga je mischien wel the strongest little ****er ooit worden, die op deze lage landen heeft geleefd;)

• #1.687
Ik zou verhalen kunnen vertellen over dat je wilde stoppen na leg curls en hoe je vond dat leg ext geen nut hadden, ook zou ik kunnen zeggen dat je niet meer kon dan 12 reps op de calf raises terwijl 15 het doel was. Toch doe ik dat alles niet omdat je mijn homie bent:)

Stoppen na legcurl? Nee hoor. Wilde buik doen, niet stoppen.
Leg ext: klopt, maar vind ze al wat nuttiger worden, al is t maar om mezelf te straffen of om echte pijn te verzachten
Calf raise: I was p*ssy.. I was ashamed, will not happen again.

oke, homie!

5x170 slecht?? dat is mijn ogen behoorlijk dapper, al helemaal met je bw..maar kweetniet wat je pr op de squat kwa reps is, maargoed ik snap wel dat je beetje ge-ergert raakt als je met gijs traint, hebk ook altijd, die mawfakka is gewoon ijzersterk! maar voor wat mijn woorden ward zijn denk ik dat je keihard op weg bent..als je zo doorgaat ga je mischien wel the strongest little ****er ooit worden, die op deze lage landen heeft geleefd;)

haha, thnx Mo! Just doing my very best... Maar m'n PR's op full squats zijn 7x175 kg en 3x190 kg. Was nu denk ik nog wat ****ed omdat er een dag minder tussen zat tussen events en deze training.

tuurlijk, echte bazen komen op een training terwijl ze nog half kreupel zijn van de vorige training en als ze een keer net op tijd herstelt zijn, en energie is die dag ook nog aanwezig, dan worden er onmenselijke gewichten verplaatst..maar je kan het zo zien dat je minimum opschroeft..en dat is het hele eieren eten..

wat een training man, gruwelijke blockpulls ook :p wat was er mis met je intensiteit? toch nog wat griepverschijnselen ofzo? volgende keer ben ik erbij :D

• #1.690
haha, nee was Gijs aan t k*tten :p

Thnx Sjaak :)

• #1.691
Military press (1e rep clean):
5x70 kg
5x70 kg
5x5x80 kg (PR)

Pull ups:
10xBW
8xBW
8xBW
7xBW
8xBW
6xBW

Incline bench press:
8x60 kg
8x80 kg
8x80 kg

Seated machine rows:
3x10xFull block

Incline dumbbell fly SS incline dumbbell press:
6x16 kg + 6x16 kg
6x20 kg + 6x20 kg
8x24 kg + 8x24 kg
6x26 kg + 3x26 kg

Kreeg een opmerking bij de een na laatste set van zo'n Hongaarse dude: "You gave birth?" hehe

Dumbbell curls:
8x18 kg
8x22 kg
7x22 kg

onderarmen trokken t niet meer, wat een verzuring.

Machine reverse fly:
3x12x43 kg

Mooie MP, gaat lekker ouwe schouderbeul. Voor de rest: sweet pompwerk ouwe bodybuilder :D

Nice training zo na gisteren

'You gave birth' haha, nice. 5x5x80...lekker man, ik ga dat maandag proberen :) Mooie gevarieerde training vandaag.

• #1.695
Mooie MP, gaat lekker ouwe schouderbeul. Voor de rest: sweet pompwerk ouwe bodybuilder :D

dude! Thnx :)

Nice training zo na gisteren

Ja, was wel wat tam vandaag hoor.. en m'n erectoren zijn in puin nu..toen ik vanmorgen opstond was m'n rug nog stijver dan na een gemiddelde eventtraining.

'You gave birth' haha, nice. 5x5x80...lekker man, ik ga dat maandag proberen :) Mooie gevarieerde training vandaag.

Thnx man, Maar had jij niet al 5x5x80 kg gedaan?

Je MP is beast damn!!

Serieuze dingen hier man! cool! Hoe zwaar ben je tegenwoordig?!

• #1.700
Events @ RPB

Paar box jumps gedaan met Gijs. Leuk!

Axle cont. clean & jerk:
<wu>
3x73 kg
3x93 kg
1x113 kg
4x115,5 kg (pr?)
3x120 kg (PR!)
0x125,5 kg
1x125,5 kg
4x105,5 kg
4x105,5 kg

Deficit deadlift (7-8 cm):
3x120 kg
2x170 kg
1x220 kg (beltless..PR)
1x250 kg (belt, PR)

Yoke:
150 kg 30m
200 kg 15m
250 kg 15m
300 kg 15m
360 kg 15m (PR!!)
380 kg pick up

ohhh yeah, die 360 ging nog met goede speed! Het voorzichtig schuifelen met m'n max gewichten is nu ook verleden tijd. Wel 2 drops, maar verder erg lekker.

Zak hooggooien (18 kg):
4x over 3.50m (PR)
3x over 3.80m (PR!)
hoop fails op 4.00m waarvan 2x er bijna overheen.

Begin de beweging door te krijgen. Mooi!

Hand over hand 15m heen & truck pull terug:
pallet + 150 kg stone
pallet + 150 kg stone +20 kg schijf
pallet + 150 kg stone +2x20 kg schijf (halverwege de truckpull 1 schijf eraf)

afzien, keihard.

Tire flips (om en om):
8x380 kg

Farmer holds:
100 kg 45 sec
100 kg 43 sec

Lying leg raise:
12xBW
10xBW +mini band
10xBW +mini band
10xBW +mini band

commentaar:
nice train!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven