- Waardering
- 159
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik zou verhalen kunnen vertellen over dat je wilde stoppen na leg curls en hoe je vond dat leg ext geen nut hadden, ook zou ik kunnen zeggen dat je niet meer kon dan 12 reps op de calf raises terwijl 15 het doel was. Toch doe ik dat alles niet omdat je mijn homie bent![]()
5x170 slecht?? dat is mijn ogen behoorlijk dapper, al helemaal met je bw..maar kweetniet wat je pr op de squat kwa reps is, maargoed ik snap wel dat je beetje ge-ergert raakt als je met gijs traint, hebk ook altijd, die mawfakka is gewoon ijzersterk! maar voor wat mijn woorden ward zijn denk ik dat je keihard op weg bent..als je zo doorgaat ga je mischien wel the strongest little ****er ooit worden, die op deze lage landen heeft geleefd![]()
Mooie MP, gaat lekker ouwe schouderbeul. Voor de rest: sweet pompwerk ouwe bodybuilder![]()

'You gave birth' haha, nice. 5x5x80...lekker man, ik ga dat maandag proberenMooie gevarieerde training vandaag.
Serieuze dingen hier man! cool! Hoe zwaar ben je tegenwoordig?!