Fitness Seller

Fullbody 3x p/w icm Intermittent Fasting - body recomposition

4 myself,

Wat is eigenlijk je doel, betreft fysiek?

• Topic Starter Topic Starter
Sterke bench press man!!!
Ziek hoe die in verhouding zoveel voorloopt op je Deadlift en Squat.

Dat is inderdaad uit verhouding. Ik denk dat het met squat een stukje stabiliteit is door gebrek aan ervaring.
Bij de deadlift denk ik eerlijk gezegd dat ik er zo 10kg bij op kan gooien maar dit gewoon geleidelijk aan opbouw. Ben van mening dat je beter elke keer 2,5 kg erbij kunt doen en hierdoor langere hypertrofie houdt dan wanneer je er 1x 10kg bij gooit. Wat hypertrofie aangaat heb je daar hoogstwaarschijnlijk minder aan door relatief kortere periode van hypertrofie.

4 myself,

Wat is eigenlijk je doel, betreft fysiek?

Dat is een goede vraag. Ik heb mezelf voorgenomen om door te bulken tot 80kg en dan te zien waar ik sta (nu 75). Wat ik dan bench of til maakt me dan weinig uit. Als ik dan op 80 zit, ga ik kijken wat slim is om te doen. Dit hangt ook af van dan mijn BF% is. als dit dan een proces of 15% is, bulk ik misschien nog een paar maanden door.

Ik denk trouwens dat ik deze bulk onder een soort van IF doe omdat ik zelfs in een ploegensysteem een heerlijke uitkomst vindt. s' ochtends geen brood smeren en in de nacht hoef ik geen pogingen meer te doen om mijn brood door mijn strot te krijgen. Heerlijk! Na de training maak ik dan een lekkere maaltijd met veel carbs!!

binnen 2 weken volgt een foto update.

Laatst bewerkt:
Goed doel, met 11% kun je sowieso gerust doorbulken. Als je je kcal goed partitioneert, hoef je in principe niet bang te zijn voor vetgains. Keep it up, goede bench :)

dl
8x60
5x80
5x100
5x110
5x115 (+5kg) alleen deze mixed grip

bp
12x40
6x60
5x80
5x85
5x90
5x95 (laatste 2 beetje hulp)

side raise
10x6
10x10
10x10 vanaf hier dropset
8x8
5x6

leg extension
12x25
12x40
10x50 (+5kg)
12x50 (+2 reps +5kg)

dips
10x35
10x50
10x60

Moest weer in de ochtend en dan ben ik al niet op mn best. ondanks dat, goede training

Zou gewoon proberen zo sterk mogelijk te worden ;)
Kracht = massa, dus als je gewoon echt beresterk bent ben je vanzelf ook flink stuk gegroeid in massa!

Zou gewoon proberen zo sterk mogelijk te worden ;)
Kracht = massa, dus als je gewoon echt beresterk bent ben je vanzelf ook flink stuk gegroeid in massa!

Ik ben het deels met je eens. Kracht en massa zullen elkaar in zekere zin overlappen maar wil juist meer controle over de gewichten krijgen door me meer op hypertrofie (=massa. 6-12 rep), techniek en tragere herhalingen (en negatief) te richten zonder hierbij tot failure te gaan (3x p week failure is way to much!). Heb het idee dat ik de spiervezel niet genoeg beschadig door met weinig herhalingen te trainen.

Commentaar is natuurlijk altijd welkom.

Deze training was meer gericht op hypertrofie, dus iets meer herhalingen met minder gewicht. Heerlijke training en ben echt kapot. Veel meer dan vorige trainingen die zwaarder waren in gewicht.

sq - langzaam en spanning op de spier houden.
10x40
8x70
8x70
8x70
8x70
10x65

millitary press - meer op techniek letten dan anders, spanning op de schouders houden.
12x20
10x35
10x35
10x35

bb row - armen licht gebogen houden en rug goed aanspannen zodat armen meer ontlast worden.
10x35
12x35
12x40
12x40

incl dbl press - spanning op de borst houden, armen licht gebogen en ellebogen iets naar beneden om borst meer te pakken.
12x20
12x18
12x22
12x22

pullups - armen licht gebogen zodat nadruk meer bij rug ligt en minder bij de biceps.
10x
11x

Vind dit een heerlijke manier van trainen en ben daarom van plan massa training af te wisselen met krachttraining door eens per week op kracht te trainen en 2x op massa.

Kijk dit zijn nog is trainingen zal morgen wel een zware dag worden!

Echt nette progressie man! Ziek hoge BP ook voor jouw stats. Ik pak atm nog 45kg en ben 1.81 met 69kg. Scheelt niet veel :P.

Hoe wissel je dat af dan, om de week hypertrophy/strength ?

Kijk dit zijn nog is trainingen zal morgen wel een zware dag worden!

Haha ik hoop op een flinke portie spierpijn!

Echt nette progressie man! Ziek hoge BP ook voor jouw stats. Ik pak atm nog 45kg en ben 1.81 met 69kg. Scheelt niet veel :P.

Hoe wissel je dat af dan, om de week hypertrophy/strength ?

Thnx! Ik ga 1/3 van de trainingen richten op kracht en 2/3 op hypertrofie(massa)

Weer een geslaagd weekje

sv2jwh.png

Goede macro's! Alleen zaterdag lagen je eiwitten wat lager? Niet dat het een probleem is though, het is niet zo dat je opeens al je gains verliest :P

Hoe zijn je ervaringen verder en body-composition veranderingen?

Goede macro's! Alleen zaterdag lagen je eiwitten wat lager? Niet dat het een probleem is though, het is niet zo dat je opeens al je gains verliest :P

Hoe zijn je ervaringen verder en body-composition veranderingen?

Ja de voeding kan nog steeds wel wat cleaner en de helft van de vet en carb bronnen zijn niet superclean maar laat ik dat maar onder het motto van IIFYM schuiven. Waarom die zaterdag laag was weet ik niet goed meer :rolleyes:.

Verder heb ik de body recomp wat opgebouwd naar een bulk. Merk dat mn taille flink smaller wordt terwijl ik in lichaamsgewicht toeneem.

Zal proberen deze week een 4 punts vetmeting te regelen.

Ja ben benieuwd naar je vetmeting man. Zolang je vetpercentage stabiel blijft of verlaagd, kun je gaan spelen met de kcal-inname, bijv meer carbs op trainingsdagen, dan wordt het inderdaad meer een bulk. Blijft altijd leuk vind ik; kijken naar je lichaam en je voeding er op afstellen. Zo leer je ook veel over jezelf, vind ik. Keep it up!

Je gaat super 5x 95BP! Schat je trouwens iets lager als 15% op de begin foto, denk eerder aan 13/14.

zware dagen gehad op het werk, ondanks dat nog wel wat energie. Komt ook omdat ik weer met de crea mono (kuren jonguu) bezig ben van let op: de HEMA! jongens onderschat de HEMA niet.:cool:

dl normale grip
10x60
8x80
8x80
8x80
8x80
8x80
zovaak? ja zovaak ja

bp - ellebogen iets naar achteren om borst meer te pakken. spanning op de spier houden
12x40
12x60
12x60
8x70
9x70
8x70
8x70

side raise
8x10
10x10
10x10
zo weinig? ja zo weinig ja

dips
10x30
12x45
10x45

chins bodyweight
8x
9x

---------- Post toegevoegd 10 July 2013 om 19:10 ----------

Je gaat super 5x 95BP! Schat je trouwens iets lager als 15% op de begin foto, denk eerder aan 13/14.

HEMA, nieuwe boardsponsor binnenkort? :roflol:

Hoeveel betaal je daar voor de mono? Lekkere training verder :)

Dure shit man :O

'Gratis pot creatine monohydraat bij de aanschaf van 3 overhemden en een potlodenset.' :roflol:

vind je zelf niet dat je soms wat laag in eiwit zit? verder echt mooi om te zien hoe je jezelf antwoord geeft :P Mooie training overigens

Terug
Naar boven