Strongman1988
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 66
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan ook gewoon even een mindere training zijn kracht ben je echt niet ineens kwijt.. Ortmayer is top wel even inkorten want die ga je niet meer halen tot het NK..
Oke maar wat ze zien op de mri en zoals hij het uitlegt had ik niet het idee dat de onregelmatigheid van het kraakbeen van de knieschijf weer vlak wordt als de knieschijf perfect zou sporen of is wat je op een mri ziet niet zo duidelijk en kan het ook gewoon overbelastingsverschijnselen zijn en ziet het er op de mri ook weer beter uit na een tijdje als je het bv rust geeft?
In ieder geval doe ik zo'n beetje alles wat er nu staat, chiro om alles recht te houden. Spieren rekken van de zijkant bovenbeen, quads en hams, foamrollen, en de medialis specifiek trainen.

in ieder geval op de par. Weer een cm of 3-5 lager dan de vorige box.
---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 23:30 ----------
Ja ortmayer, de 300 dacht ik dat het er wel inzat en stiekem wel een 2tje maar mocht niet zo zijn. Mss de boxsq mss de training van gisteren of het feit dat ik nu 2 weken zonder creatine doe. Maar in ieder geval trok mijn bovenrug echt meteen krom bij het lostrekken terwijl de onderrug er wel zin in had.
Op een MRI zie je oa de pezen, kapselstructuren, gewrichtsschijven, spieraanhechtingen en kraakbeen. Het kan wel een diffuus beeld opleveren waardoor het vaak onder de algemene noemer overbelasting wordt geplaatst. Als er echt schade aan het kraakbeen zou zijn zouden ze dat mijns inziens wel benoemd hebben.
Onregelmatigheid van het kraakbeen is kraakbeen schade en dat lost zich niet meer uit zichzelf op zeker niet met de sport die jij beoefend. Grootste kans is echter toch overuse waardoor je wat ontstekingsverschijnselen in de knie hebt gekregen. Even rustig aan word de pijn langzaam minder zit het goed. Oja leuk feit ze noemen het ook wel jonge meisjes knieen![]()

ja 20-25kg maar zelfs Wout zegt dat het beter is te trainen met een iets lichtere. Beter voor het opbouwen van de explosiviteit. Geloof ik wel in. Op een wedstrijd ben je toch vol adrenaline en dan gaat de 25 ook. Te veel reps oefenen met de zware zak dan train je nauwelijks je explosiviteit.
Events @ RPB
Event 1 Logpress (IFSA)
5x50 strict op de houten
5x75 strict (ah schouder voelt redelijk al)
5x95
3x105
3x115
3x125
2x130 lelijke 1e rep en daarna bijna strict
3x130 beste set ooit. 4 zou pr zijn en zat er zeker in maar rustig blijven opbouwen zei de zware mannelijke stem van Frank in mijn hoofd.
4x120 5f had ik ook kunnen drukken maar ik stond ineens heel krom dus maar gedropt.
4x120
3x120 schouders begonnen nu echt te minderen.

Bedankt Gijsen de andere mannen ook natuurlijk. Alles doet zeer inmiddels, wat op een of andere zieke manier een onzettend fijn gevoel is.
Wat een energie heb jij trouwens...good lord.