- Waardering
- 6.993
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
nee niet meer, denk dat 210 op deze stang wel de grens zou worden voor 3. Ook niet gedaan omdat ik aan de buitenkant van mijn hand iets heb zitten dat pijn doet. Dit is nu al een paar weken zo en het wil niet echt weg. Bij PC doet het bv echt pijn. Wil het niet teveel forceren maar weet ook nog niet goed waar het vandaan komt. Latpulldown bv di deed behoorlijk pijn in mijn hand en de 3x200 DL voelde ik weer niet.
---------- Toegevoegd om 13:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:20 ----------
Grip nooit een probleem geweest maar de rest gaat aardig idd DL zeer tevreden de laatste tijd, SQ nog last van de knieen maar het is in ieder geval nu mogelijk om te squatten en dat is al heel wat.
---------- Toegevoegd om 13:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:20 ----------
Sterk natuurlijk en vooral die grip op deadlift ben ik wel een beetje jaloers op..
Grip nooit een probleem geweest maar de rest gaat aardig idd DL zeer tevreden de laatste tijd, SQ nog last van de knieen maar het is in ieder geval nu mogelijk om te squatten en dat is al heel wat.