Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie ruimte hoor!vandaag ook 2 uurtjes geklust in RPB, wordt steeds beter zo. Er is nu behoorijk meer ruimte binnen. Zowel in het schijvenhok als in de zaal. Alle kabels zijn weggewerkt en de stereo heeft een veilige plek in de kast gekregen. Hier kunnen ook de tassen in als je binnen komt. Je kunt ook gewoon zonder van alles te verplaatsen nu het conans wheel doen binnen.
wat een apparaat deze vent, op et eind niog es 5 x 250 beltless heerlijk
haha ja man zonder riem is echt even nu de manier voor mij. Merk dat mijn rug dat wel waardeert die wordt echt duidelijk sterker. Opbouwen naar 5x275 zonder riem dan schat ik dat ik ook 5x300 met kan.

Wat helpt die riem je dan precies Gijs alleen veiliger of meer steun ofzo?
Een riem zorgt ervoor dat je meer intra-abdominale druk hebt.
Ik ben de mijne op het moment kwijt na een eindeloze periode van goede dienst. Ik hoop dat ie nog terugkomt ik ben bang dat die bij All-in is blijven liggen. Maar gekocht ooit op de FIBO. Wel een merkriem maar het merk even kwijt. Altijd fijn ding geweest zelfs nu hij eigenlijk versleten is tot het bot. Nu heb ik er een van de FIBO die ik nog had liggen van 2 tientjes. Wel altijd een PL belt met dubbele gesp.
---------- Toegevoegd om 00:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:00 ----------
http://www.pullum-sports.co.uk/belt...ede-duel-prong-powerlifting-belt/prod_24.html
zoiets is het, maar mss maar eens een andere kopen, mag wel eens na 10 jaar gebruik van mijn oude.
Waar moet ik op letten met het kopen van een riem?en klipsysteem of gewoon pen
G-men,aangezien jij een verdomd sterke grip heb vraag ik het hier : hoe raad jij het aan om grip extra trainen? merk dat m'n grip steeds verder achter begint te lopen, vooral sinds ik m'n deadlifts niet meer T&G doe. Denk zelf dat het vooral een volume kwestie is, maar ik weet niet hoelang het ongeveer duurt voor je grip weer klaar is voor de volgende marteling. Kan de meeste oefeningen wel doen op farmer walks na want daar is de ruimte tegenwoordig niet meer voor bij mn gym..
Ohja, schiet me net te binnen. Triceps actief aanspannen bij deadlift yes/no? Ik zet alles altijd strak maar die armen zijn even een twijfelgevalletje.
Waar moet ik op letten met het kopen van een riem?en klipsysteem of gewoon pen
Grip trainen is een kwestie van straps zoveel mogelijk in de tas laten. Duurt een maand of 3-6 en dan heb je het gevoel straps nauwelijks meer nodig te hebben. Vooral bij chins, shrugs en rows straps gewoon achterwege laten en accepteren dat je moeite hebt met vasthouden die eerste paar maanden. Je kunt bv als je 4 sets doet de straps erbij pakken op de laatste set en gewoon doorbijten qua grip op de eerste drie sets. Het is een egoding maar na een paar maanden kon ik al 10x10 chinnen zonder aan mijn grip te denken. Magnesium is wel een vereiste!
Wat mij betreft zijn holds, farmers, wristcurls etc allemaal niet nodig zolang je maar de straps in de tas laat zitten. Pas als je van goed naar heel goed wilt gaan komen deze oefeningen om de hoek kijken.Herstel grip is snel.
dacht er wel juist aan om ze aan te schaffen omdat m'n grip af en toe een oefening beperkt en het dan apart extra aan te pakken.Waar komt dat triceps aanspannen ineens vandaan? Hoorde het ook al van crossfitters... Wat is er zo lastig aan gewoon armen laten hangen vraag ik me dan af.