Fitness Seller

g-mens log

Those were 55 sick minutes :D

Gijs, je bent een beest.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.083
Thanks mannen, krijg er wel voldoening van, is voor mij ook verbazend maar ik ben ook wel echt kapot hoor naar de training. Hoewel ik vaak alles geef, geef ik mss zelfs nu nog wel iets meer omdat ik weet dat het maar 1 echte set is. Vooral voor de cut vind ik het systeem dus ideaal omdat ik merk dat langer dan een uur trainen gewoon bijna niet meer gaat zo 2 weken voor de wedstrijd.

nee langer als een uur is onmogelijk de laatste weken.. je wilt dan erin eruit en eten:D

gaat lekker verder ben ik ook volume liefhebber en denk ik dat dc mij ook geen voldoening geeft.. maar in dit stadium is het idd een hele effectieve manier van training

Geloof me mensen, ik heb een paar maanden volgens DC principes getraind en je bent na een uurtje blij dat het afgelopen is! :D
Je bent echt helemaal gesloopt! Als je DC tot de letter volgt (wat je volgens mij wel moet doen aangezien het systeem zo uitgedacht is en zich zo al jaren heeft bewezen) is het alleen wel lastig om voldoende verschillende been oefeningen te vinden in een standaard gym. Lees anders mijn oude log eens als je echt interesse in DC training hebt.
Oh ja nog een nadeel: Aangezien het eigenlijk beyond failure training is is het een enorme aanslag op je herstel en boek je vaak na 8-9 weken geen vooruitgang meer en moet je twee weekjes gas terugnemen. :D

• #2.086
Oke Nose ik zal het eens bestuderen. Echter ik train op gevoel en combineer gewoon wat zaken, zelfs WSB integreerde ik gewoon in mijn eigen straatje.

Vandaag dus weer zelfde soort van training nu voor rug totaal was weer onder een uurtje.

Oef 1 Lat pull front
2x15x50 w-up
15x80 (20sec) 5x80 (20sec) 3x80

Oef 2 Parallel barbell rows (staand op blok)
10x60 w-up
15x90 (20sec) 5x90 (20sec) 5x90

Oef 3 Cable rows
15x50 w-up
15x90 (20sec) 8x90 (20sec) 6x90
(zo dat is een sloper!)

Oef 4 Deadlift
6x200 (whoo die is zwaar zo na een paar oef:eek:)
ongeveer een minuut rust
8x180
Weer een minuutje
10x160

5 minuten op de grond liggen bijkomen.

Oef 5 bent over side raise
15x16 (20sec) 10x16 (20 sec) 6x16

Oef 6 Lat pull down behind the neck (extreem breede greep)
20x50 (20sec) 10x50 (20sec) 10x50

Totaal volume voor rug zo toch niet misselijk.

nette trainingen de laatste dagen man!!!:D

das een mooie training kerel!!!
wel wat pittiger dan maandag volgens mij he ;)

Lekker man!! Deadlift is wel een sloper volgens mij met deze methode :D

Goede training weer, kerel. Als ik deze log lees, heb ik altijd zin om terug te de gym in te gaan.

Netjes G. en dat nog altijd lowcarb:thumbup:

Tsja G (mag ik G zeggen? :D ), ik vind dat je zo'n schema als Doggcrap gewoon moet volgen zoals het beschreven is, maar goed. Vergelijk onze fysieken eens, wie ben ik dan om jou te vertellen hoe je moet groeien! :roflol: Denk dat jij het beste je eigen lijf kent, dat is wel te zien namelijk! :thumbs:

lekker hoor gijs nog ff bikkele

• #2.094
Tsja G (mag ik G zeggen? ), ik vind dat je zo'n schema als Doggcrap gewoon moet volgen zoals het beschreven is, maar goed. Vergelijk onze fysieken eens, wie ben ik dan om jou te vertellen hoe je moet groeien! Denk dat jij het beste je eigen lijf kent, dat is wel te zien namelijk!
Thanks, maar zegt in principe niks he, wie weet ga ik wel meer vooruit als ik het schema precies volg:rolleyes:
In ieder geval geloof ik heilig in luisteren naar je lichaam en je schema zo interpreteren dat het leuk blijft voor jezelf, als je plezier hebt in je training haal je er ook meer uit.

Was trouwens nog lat pull down reverse grip vergeten 90kg 15 (20sec) 5 (20sec) 3:cool:

• #2.095
Vandaag 30 minuten triceps

Oef 1 triceps push down (enkel katrol)
10x30 opw
20x40 (20sec) 6x40 (20sec) 5x40

Oef 2 barbell french press
18x40 (20sec) 8x40 (20sec) 6x40

Oef 3 Dumbbell extension op incline bench (2 handen)
10x40 (20sec) 5x40 (20sec) 3x40

Oef 4 Triceps push (geleund tegen een stang aanstaan en dan eronder zakken en jezelf weer omhoog duwen)
1 set van ergens tussen de 20 en 30 reps.

Oef 5 One hand cable extension (zelfde als kickbacks maar met kabel)
30 reps L/R

Oef 6 Opdrukken zeer smalle stand
25xBW (20sec) 10xBW (20sec) 9xBW

Oef 7 Overhead dumbbell extension
6kg 30 reps L/R

Niet zwaar met wel een enorme druk van het stuwende bloed op de triceps;)

Pfff 7 oef voor de triceps!! Netjes Hoor!!!

netjes bro!!!:)

Sterke trainingen weer!

gijs vergeet je de laatste week niet de tonijn/ei uit je dieet te halen.. ivm natrium

• #2.100
gijs vergeet je de laatste week niet de tonijn/ei uit je dieet te halen.. ivm natrium

Stond idd in mijn planning, waar zou ik het dan voor vervangen??

Pangasius en tilapia hebben 4,5 gram vet per 100 gram en moet je 300 van nemen voor 36 gram proteine.

Koolvis dan maar?? En gekookte kip?

Terug
Naar boven