XXL Nutrition

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.101
Vandaag benen.

Oef 1 Frontsquat (hielen op 5kg schijfjes nadruk op quads en dat voel je:eek:)
15xstang
15xstang
15x60
12x80
10x100
9x100
12x80
15x60

Oef 2 Hacksquat (pannatta gruwelijk zwaar ding met steekgewichten)
4x12x60 insane setjes alles draaide.

Oef 3 Roman char squat
3x20xBW

Oef 4 One leg legextension
Zal een set of 5-6 zijn geweest tot failure

Oef 5 Liggende leg curl
20x25
20x30
20x35
18x40 drop 15x25

Oef 6 staande calf raise
3x20x100

Belachelijk zware training heb me er echt doorheen moeten vechten, nog 1,5 week!

hey schat drink je zaterdag ook een bakkie koffie mee of ben je huilie???

gaat goed bro!!!:D

• #2.105
Eq, kun je wel zeggen maar de quads worden echt meer aangesproken op deze wijze. Maar goed na de wedstrijd zien we wel weer verder, als ik maar weer sterk wordt erna.

Hans, zaterdag ziezo naar Jack voor poseren maar mss idd zaterdag ochtend ook trainen wordt gezellig doen we bakkie. Hoe laat?

Thnx niels

Aarrghhh, je bent té veel met bodybuilders omgegaan!!!111!!!!!11!!! Draag je nu ook heuptasjes tijdens de workout? En doe je de full squats ook met de tenen naar buiten gericht voor de extra sweep!?

just kidding on you he :P ;)

Hehe, ik merk enige frustratie bij Polle.. :D

@G-men: die details als: ik heb 5 kg schijfjes onder m'n hielen gelegd voor meer nadruk op quads kun je misschien idd beter weglaten hier.. ;)
Meer evengoed erg netjes bezig voor iemand die op <6% bf staat!!

Haha, nee natuurlijk geen frustraties :D Ik vind het alleen "zonde" om g-mens krachtstats niet terug te kunnen zien meer in zn trainingen op deze manier ;)

• #2.109
Lulkoek, laatst nog soort van "ruzie" met zeer bekende ned bb-er over mijn trainingswijze.
Bv de 3x250dead.

Hij: Je moet alleen hoge reps pakken en bla bla.
Ik: na de training tegen maat: Go hard and go home!
Hij: (bekende bb-er): dan kun je nog wel even blijven.
Ik: Ik heb jou nog niet zo zwaar zien trainen anders!
Hij (briesend): ik ben ook een bb-er en geen powerlifter en ik heb al 3 wereldtitels en bla bla
lekker op zijn pik getrapt.

Nee, waar het kan train ik nog steeds zwaar.

Damn, g-men... dat jij nog zo kalm kan blijven ondanks dat je nauwelijks (carbs) eet de hele dag :thumbs: :D

Lulkoek, laatst nog soort van "ruzie" met zeer bekende ned bb-er over mijn trainingswijze.
Bv de 3x250dead.

Hij (briesend): ik ben ook een bb-er en geen powerlifter en ik heb al 3 wereldtitels en bla bla

3 wereldtitels met een shitload aan juice in z'n fl**ker. Tja, dan groei je ook wel op constante high reps :s Zo'n figuur zou toch moeten weten dat iedereen anders reageerd op verschillende trainingen..

Stond idd in mijn planning, waar zou ik het dan voor vervangen??

Pangasius en tilapia hebben 4,5 gram vet per 100 gram en moet je 300 van nemen voor 36 gram proteine.

Koolvis dan maar?? En gekookte kip?

de panga filet van de AH heeft 19 gram eiwit per 100 gram. Maarja, de vetten he. koolvis, kabeljouw, idd gekookte kip/kalkoen (of gewoon grillen).

Bv de 3x250dead.

Ronnie coleman deed ook nog alles 250 + , 3 weken uit voor de olympia. In his face ! Maar ik denk dat ik al weet weke wedstrijd bber je bedoelt. :D

Aarrghhh, je bent té veel met bodybuilders omgegaan!!!111!!!!!11!!! Draag je nu ook heuptasjes tijdens de workout? En doe je de full squats ook met de tenen naar buiten gericht voor de extra sweep!?

just kidding on you he :P ;)

Het is close stand voor outersweep. ;)

Stond idd in mijn planning, waar zou ik het dan voor vervangen??

Pangasius en tilapia hebben 4,5 gram vet per 100 gram en moet je 300 van nemen voor 36 gram proteine.

Koolvis dan maar?? En gekookte kip?

Nou Nou een week vind ik ook weer iets teveel van het goede. Ik persoonlijk doe het 3 dagen uit. Dan is het alleen nog maar kip.

• #2.116
hehehe EQ gaat dadelijk deze log moven naar bb-log sectie of sluiten, G-men omdat het niet waardig genoeg is om het hier te houden. Dus ik zal maar eens heel snel weer lager in reps en zware deads/squats en rows doen.. of anders !! :P :D

Nice fronts G.:thumb:

Ja, ik word zó moe van dat bodybuild geneuzel :mad:

Maar ondertussen zijn wij allemaal gewoon vies jaloers op g-mens fysiek :D

Bodybuilding associeer ik al gauw met laf trainen. Ik zeg niet dat het zo is, maar het beeld heerst een beetje bij mij. Dingen als squeezen, piek-contractie, veel te veel isolatie.. etc --> is gewoon niks voor mij.
Wat ik in dit logje zie, en zelfs in de wedstrijdvoorbereiding, zijn gewoon keiharde trainingen! En daar heb ik gewoon respect voor!
Dus ga ervoor Gijs!

Maar zorg wel dat je daarna twee dingen doet: Massive bulk + massive krachtgains :D

Terug
Naar boven