Fitness Seller

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.381
Supersterk, ik begrijp alleen nooit goed wat er "olympisch" is aan die squats? Zijn je normale squats anders?

Alleen om verschil aan te geven tussen high bar en low bar. Voetenstand is ook anders afhankelijk waaf ik bar plaats. Low bar is aanzienlijk sterker

Alleen om verschil aan te geven tussen high bar en low bar. Voetenstand is ook anders afhankelijk waaf ik bar plaats. Low bar is aanzienlijk sterker

Heb je ook een reden om op bepaalde dagen/weken high of low bar te pakken? Doe je gewoon wat goed voelt op het moment of heb je in je schema staan van: op die en die dag/week pak ik high bar en op die dag/week low bar?

• #21.383
in principe nu voor de wedstrijdvoorbereiding 2x per week high bar en 1x low bar. Low bar altijd irritatie elleboogpezen achteraf dus vandaar dit weekend geen low bar maar high om even rust te geven. In principe doe ik nooit low bar behalve als ik er naar toe moet trainen voor een wedstrijd.

in principe nu voor de wedstrijdvoorbereiding 2x per week high bar en 1x low bar. Low bar altijd irritatie elleboogpezen achteraf dus vandaar dit weekend geen low bar maar high om even rust te geven. In principe doe ik nooit low bar behalve als ik er naar toe moet trainen voor een wedstrijd.

Duidelijk, thanks!

Gaat weer lekker met de log en squat Gijsmans. Lekker het maximale eruit halen nu je je fit en sterk voelt.

• #21.386
Training vandaag @ RPB met Frank en Vlad. UB met light SQ dag

Opw TKE 3x20 / exorotaties / stretchen

Oef 1 Strict log (IFSA)
5x75
5x85
5x85
5x85
5x85
5x85
5x85
5x85
5x85
5x85
5x85

Nek nog stijf maar makkelijk genoeg.

Oef 2 Chins
5xbw
5xbw+25
5xbw+35

Oef 3 Incline benchpress met 50mm axle
10x85
10x95
10x95
10x95
10x95

Schouder al wat mobieler dan paar weken terug. Thanks Werner, kan niet wachten tot ie volledig pijnvrij is.

Oef 4 V bar pulldown met fat gripz
10x70
10x80
10x85
10x90
8x100 full bl

Natuurlijk pr maar ja nog nooit eerder meer dan 70 geprobeerd met de fat gripz.

Oef 5 Triceps pushdown
15x40
15x50
15x45

fik!

Oef 6 EZ curl
10x40
10x50
6x60

Oef 7 Olympic squat (beltless)
10x70
10x90
10x110
10x120
25x145 PR (op film)

Als een machine.

Ik had de hele dag een paar dingen die door mijn hoofd spookten:

*Mensen die het idee hebben dat ik niet optimaal kan herstellen van zulke trainingen: Zou best kunnen....
*Mensen die denken dat ik sterker had kunnen zijn als ik minder zou doen: Zou best kunnen......
*Mensen die het idee hebben dat je juist moet gebruiken om te kunnen herstellen van zulke trainingen: Voor sommigen misschien wel.....
*Dat ik vooral geniet van trainen en daarom er soms in doorsla: Je hebt waarschijnlijk gelijk.
*Mensen die het idee hebben dat ze na jaren training al op hun max zitten en niet echt meer sterker kunnen worden: Blijf dat lekker geloven......
*Als je het idee hebt dat je nog niet het maximale uit jezelf hebt gehaald: Je hebt waarschijnlijk gelijk....

---------- Toegevoegd om 22:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------

was nog setje vergeten even toegevoegd.

Laatst bewerkt:
Kan ik eens met jullie mee trainen? :p

• #21.390
19.45 tot max 22u

Dat hou ik even in optie, ben net me werk kwijt dus ook auto van het werk.
Misschien dat ik ook iemand kan meeregelen.

Kom sowieso eens meetrainen goede vibe voor een goede PR lijkt me
Misschien om eens na mn blessure in de DL rankings te komen van de RAW hier

• #21.392
prima ik hoor het wel.

Hard bezig en mooi om steeds nog en weer PR's te maken, ook erg mooi om
die punten te lezen die door je hoofd spookten !

• #21.396
Best leuke challenge wel ja. Aardig wat reps maar volgens mij is vooral het blijven zitten op een gegeven moment hetgeen je kapot maakt. Wat is het zwaarste dat iemand daarop heeft gedaan? En hoeveel reps is dat?

Gijs, ik wil jou niet op naaie, meer da ken jij beter;)

Best leuke challenge wel ja. Aardig wat reps maar volgens mij is vooral het blijven zitten op een gegeven moment hetgeen je kapot maakt. Wat is het zwaarste dat iemand daarop heeft gedaan? En hoeveel reps is dat?

het zijn 30 reps, maar wel bijna allemaal paused.

Terug
Naar boven