- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je gaat nog steeds goed zo te zien Gijs.
Momenteel ook blessure vrij trouwens ?
Blessurevrij ben je nooit in deze sport Jay. Maar mag in ieder geval niet echt klagen op dit moment vind ik. Onderrug kan wel weer een 300 dl aan maar is nog geen 100%. Knieën zijn beter dan de afgelopen 10 jaar dus daar erg tevreden mee. Als ik blijf oppassen met stones en tyre zijn de ellebogen ook voldoende gezond en schouder heeft af en toe behandeling nodig en geen normale bench dan doet ie prima mee.
Bij jou? DL in ieder geval goed sterk zag ik. Ellebogen?
maar dat was na een paar dagen reverse hyperen wel weer over.Oke goed om te horen man. Mijn linker schouder voelt niet helemaal oke dus heb wat behandelingen gehad en moet eigenlijk weer wat RC oefeningen doen (vergeet ik steeds). Ging een week geleden wel door mijn rug toen ik een bak ijs uit de vrieskist paktemaar dat was na een paar dagen reverse hyperen wel weer over.
Ellebogen had ik idd toendertijd heel veel last van, maar gek genoeg nu nooit meer terwijl ik toch wel aardig vaak skull crushers etc doe
Nog doelen of inspiratie nodig voor je RawPowerBaarn?
Zie:
http://uproxx.com/tv/2015/02/the-mo...s-broke-a-1000-year-old-weightlifting-record/
http://ironmind.com/news/Hafthor-Wins-Worlds-Strongest-Viking-Sets-Sights-on-Worlds-Strongest-Man/
Gaat nergens over. Is dit een serieus onderdeel of is het om er een one man show van te maken. Ik vind het wel gaaf om te zien maar ik hoop niet dat het een onderdeel was voor iedere deelnemer.
Event 9 Carpush
Golf 1 en dan een flink stuk tot de benen er echt mee ophielden.
Mooi van die mensen die voorbij fietsen en dan vragen of je sterkste man doet ofzo.....Nee joh schaken.
Flinke training wel weer.