BJV
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 286
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarom eerst de iliapsoas los krijgen.Idd pelvis tilt. Flink wat research gedaan nu en met pelvis tilt komen de hamstringblessure juist op rek. Deze stretchen geeft juist meer ruimte voor pelvis tilt
Ja ik bedoel eerst de iliapsoas los krijgen en als dat probleem opgelost is pas de hamstring proberen. Te strakke hamstring wil je ook niet hebben helemaal niet in onze sport met de klappen die hij te verduren krijgt.Iliopsoas is verzamelnaam voor heupflexoren dus dat is precies wat ik al zeg met het stretchen daarvan
Als de heup Neutraler komt te staan neemt automatisch de spanning op de hamstrings af. Ik begrijp nu veel beter wat er gebeurd is toen ik jaren terug een serieuze hamstringblessure kreeg. De fysio heeft toen ook mijn quads behandelt. In retrospect vooral mijn tensor.
. Goed dat je het aanpakt in ieder geval.Hoi Gijs, vervelend om te horen dat rug / onderrug niet helemaal lekker gaat.
Wellicht dat je er iets aan hebt (en indien niet, ook prima natuurlijk), maar bij mij heeft de switch naar sumo deadlifts écht een wereld van verschil gemaakt. In eerste instantie flink wat in gewicht teruggezakt, maar ik durf nu te beweren dat mijn 1RM ongeveer rond 260 ligt op dit moment. En er is nog veel te behalen, aangezien ik pas vanaf begin dit jaar definitief ben geswitcht. Ook pijntjes in onderrug volledig weggetrokken. Geen enkele steek of instabiliteit meer gevoeld.
Ik snap dat jij voor Strongman conventional moet liften, maar dat betekent niet dat je met trainingen wat vaker sumo zou kunnen doen. Anyway, just my 2 cents.
Heel veel suc6 verder en keep going.
Gr.