Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent de lying leg raises nog vergeten. Goede training idd
Nice weer op de strict log.
Wat wat betreft je onderrug: je gaat heel hard op de reverse hyper qua kracht en het zal je rug zeker wel verbeteren. Maar je hebt nu op zaterdag zwaar gedaan, op maandag 2x waarvan 1x zwaar én woensdag weer zwaar. Plus zware legpresses wat je onderrug ook belast. Jij voelt het beter dan wie dan ook, maar ik zou maximaal 1x per week zwaar gaan en de legpress ook iets meer in de pompregio houden.
Ik zou nog steeds geen staande presses kunnen vanwege de enorme druk op onderrug . Laat staan een log . Kan het daarmeente maken hebben ?
Voelt niet goed aan en daarom doe ik het nooit . En is me ook afgeraden. Maar goed er is me veel afgeraden lolJe bedoeld dat je dat toen niet kon of nu nog niet?
Zou kunnen maar voelt niet verkeerd als ik het doe.
Voelt niet goed aan en daarom doe ik het nooit . En is me ook afgeraden. Maar goed er is me veel afgeraden lol
![]()
![]()
Tja mijn neuroloog zei gewoon doen. Ik zie trouwens ook niet hoe de belasting veel groter kan zijn dan bv een load van 300+ op de squat die jij bv wel doet.
Bij een spondylolisthesis/spondylolysis maakt dit zeker wel uit. Afhankelijk van hoever de tussenwervelschijf is afgegleden en in welke graden die “schuiner” staat maakt zeker wel uit of je dit belast met een Squat/deadlift of verticale druk. Vraag je neuroloog of manueel therapeut maar na die kunnen een completere uitleg voor geven. Maar is inderdaad geen hernia dus misschien dat jouw neuroloog om deze reden geen beperking in ziet. Wat natuurlijk ook fijn is!