Phenochef
Huge Freak
- Waardering
- 263
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, ook Stuart McGill gebruikt een soort van prone bridge in zijn zogenaamde Big Three. Hij is een wereldwijd gekend expert in lowerback issues. Jonnie Candito en Layne Norton weet ik van dat ze deze 3 oefeningen als rehab hebben gebruikt en zelf hebben toegegeven dat ze heel belangrijk waren.
Ouwe sloper, ik ben blij dat ik het eens niet ben geweest
Verdomd jammer wel dat ik er niet bij kon zijn.
Zou toch eens serieus gaan overwegen of het wel waard is om dit jaar mee te doen aan de finale... Jou kennende ga je toch weer tot het gaatje en misschien maak je dan nog wel meer stuk dan in de +105 finale vorig jaar...
Zelf lang ervaring gehad met ontstekingsremmers en ben er echt geen fan van. Het is ten eerste verschrikkelijk slechr voor je spijsverteringsstelsel en ten tweede tast het je pezen aan en maakt ze kwetsbaarder.
Als ik pijn heb neem ik een tijdje paracetamol . Dit is geen ontstekingsremmer maar neemt de pijn wel weg . Soms geven je hersenen nog steeds pijnsignalen (zeker na lange blessures) uit voorzorg. Als je eens een weekje dit inneemt zou het zomaar kunnen dat je pijn erna een pak minder is.
Ook sterk op de MP. Waarom doe je trouwens 2x per week 8-10 reps? Je zou bijv. ook bijv. zo kunnen doen: Ma 8-10x, Do 5-6x, Za 1-3x
Zo raak je verschillende repranges / loads wat ook goed is voor hypertrophy