MuscleMeat

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.461
Own, aangezien ik niet ben geselecteerd voor WK eerst weer opbouwen en dan wrs volgend jaar weer meedoen met NK. Als ik "eventueel" dan weer win (je moet het natuurlijk maar weer laten zien) zal ik toch wel meegaan met WK dunkt me.

Hoe hoog in BF wil je max. stijgen met bulken G?

• #2.463
Zeker wel weer naar een 100 of 100+

Update BW weeg nu s'ochtends alweer 93+
S'avonds na het eten was het zelfs alweer 94,7 (met kleren zonder schoenen)
Gaat weer lekker dus. Het is en blijft clean bulk he, de aders lopen nog steeds over mijn benen en buik is nog steeds full on abs. Ik neem nu ook creatine ethyl esther en creatine heeft bij mij altijd heeel goed gewerkt dus ben benieuwd.

• #2.465
Zo log en logboek even doorgespit en een aantal pr's op een rijtje gezet om weer duidelijk te krijgen waar we heen moeten gaan.

Benchpress 3x5x140 / 1x160
Incl bench 8x3x100 / 3x3x115 / 2x3x120 / 1x130
Close grip b 3x6x110 / 5x5x100 / 3x5x120 / 10x115
Military pr 10x70 / 4x5x80 / 3x90
Pushpress 1x110
Parallel bar dip 4x10xBW+30 / 5xBW+65 / 1xBW+80

Fullsquat 4x6x150 / 3x8x140 / 3x180 (met kniebanden) / 2x190 (met kniebanden)
Full front 4x6x110 / 3x140 / 2x150
Deadlift 4x10x190 / 15x200 (binnen 1 minuut) / 5x5x200 / 3x3x240 / 6x220 / 1x270
Rackpull 3x3x260 / 1x300 (kniehoogte)

Andere dingen zoals bb rows/ bb curls/ chins nog onduidelijk ook omdat uitvoering vaak wat verschil in zit. In ieder geval weer een beetje een overzicht.

Training van vandaag UB2

Incline benchpress
10xstang
10x50
6x80
8x3x100 (redelijke speed niet supersnel maar tevreden) PR
1x110
1x120
1x130 evenaring PR
0x135 ach proberen moet dan he.

Close grip bench
5x5x100 evenaring PR (heel simpel)
5x110
3x120
6x100

MP staand
10x60
6x70
6x70
8x60
Nice na al dat pressgedoe:cool:

Parallel bb rows
15x70
3x6x100
15x70

Chins
10xBW
8xBW
8xBW
6xBW
4xBW
4xBW

Alternated seated dumbbell curl
6x30 (natuurlijk per arm)
3x32
20x14 pump it baby

Triceps push down
15x40
6x50 full bl
20x30

Yeehaa lekkere shizzle weer zo kracht gericht trainen. Komt snel terug:D

Nice training! Wat versta je precies onder kniebanden, kneewraps of van die banden die je knieën wat beschermen.

8x3x100 (redelijke speed niet supersnel maar tevreden) PR
1x110

3 sets van 8 reps?

lkkre trraining kerel!!!:D

idd wel vaag hoge volume met niet zo'n hoge intensiteit. Had persoonlijk eerder gekozen om 5 of 6 x3 115 te doen oid. Zowiezo een dikke training :thumb:

• #2.474
Grappig een bb-er met twijfels over mijn manier om kracht te winnen. Niels is helemaal in de war over mijn trainingstechnieken.:D

Ok schema heb ik al eerder gepost dus kun je nalezen.
8x3 is op speed gebaseerd. Normaal zo'n 65% van 1RM dus met 85kg. Maar ik heb met presses altijd dat ik het irritant vind met een te laag gewicht anders heb ik het idee dat ik de stang moet afremmen voorbij het midden (AlexT had het hier ook laatst over)
Toppen is gewoon om wat meer lifts in het gebied tussen 90-100% van wat je 1x kan te krijgen. Let op niet van je objectieve max maar van wat op DAT moment in je training ongeveer je 1x max is.

Als je net 20 sets hebt gedaan ligt je 1RM wat je nog kunt doen lager dan als je vers bent. Ik geloof echter dat voor kracht het ook goed is om sets te doen waarbij je gewoon alles moet geven van wat je op dat moment nog kan.

Geen powerliften, geen bodybuilden maar powerbuilden Niels;)

Zo is dat!

Grappig een bb-er met twijfels over mijn manier om kracht te winnen. Niels is helemaal in de war over mijn trainingstechnieken.:D

Ok schema heb ik al eerder gepost dus kun je nalezen.
8x3 is op speed gebaseerd. Normaal zo'n 65% van 1RM dus met 85kg. Maar ik heb met presses altijd dat ik het irritant vind met een te laag gewicht anders heb ik het idee dat ik de stang moet afremmen voorbij het midden (AlexT had het hier ook laatst over)
Toppen is gewoon om wat meer lifts in het gebied tussen 90-100% van wat je 1x kan te krijgen. Let op niet van je objectieve max maar van wat op DAT moment in je training ongeveer je 1x max is.

Als je net 20 sets hebt gedaan ligt je 1RM wat je nog kunt doen lager dan als je vers bent. Ik geloof echter dat voor kracht het ook goed is om sets te doen waarbij je gewoon alles moet geven van wat je op dat moment nog kan.

Geen powerliften, geen bodybuilden maar powerbuilden Niels;)

Beetje Westerlijke Tuin-site Barbell ? :D

jajajajajajajaaaaaaaaaaaaaaaaa

hij gaat weer terug komen............

dat word weer lachen straks in de sportschool kerel ;)

Own, aangezien ik niet ben geselecteerd voor WK eerst weer opbouwen en dan wrs volgend jaar weer meedoen met NK. Als ik "eventueel" dan weer win (je moet het natuurlijk maar weer laten zien) zal ik toch wel meegaan met WK dunkt me.

Hoop dat het je gaat lukken G. NK is wel andere koek dan de ybf,ik heb mn doelen ook op NK-kwalificatie gezet maar om op de NK uit te blinken word een zware kluif voor een natural.Als je het NK kan winnen of er iig een goede sponsor/begeleider kan strikken gaan de deuren naar de EK/WK's wel voor je open.Succes ermee en hoop dat we er beide komen te staan.:cool:

t*ring brute deadz weer gijs.:bow:

Als jullie het NK van de IFBB bedoelen dan wens ik jullie heel veel succes, maar winnen zal heeel klein zijn. Je moet tegen jongens als Roelie Winkelaar, Robin Brandz Enz Enz..

Sorry, maar dat is toch wel top niveau bodybuilding.

Als jullie het NK van de IFBB bedoelen dan wens ik jullie heel veel succes, maar winnen zal heeel klein zijn. Je moet tegen jongens als Roelie Winkelaar, Robin Brandz Enz Enz..

Sorry, maar dat is toch wel top niveau bodybuilding.

Daarom zei ik ook dat dat een zware kluif gaat worden,vooral voor een natural.Ik doelde er ook op dat gijs zei na ze ybf winst niet voor het WK te zijn geselecteerd,maar zo snel gaat dat niet en er is eerst een andere weg die je dan belopen moet...De weg van de NK,daar begint pas de echte uitdaging.....roellie , robin en je vergeet marvin.;)

Terug
Naar boven