- Waardering
- 7.031
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nice training! Wat versta je precies onder kniebanden, kneewraps of van die banden die je knieën wat beschermen.
8x3x100 (redelijke speed niet supersnel maar tevreden) PR
1x110
3 sets van 8 reps?

Grappig een bb-er met twijfels over mijn manier om kracht te winnen. Niels is helemaal in de war over mijn trainingstechnieken.
Ok schema heb ik al eerder gepost dus kun je nalezen.
8x3 is op speed gebaseerd. Normaal zo'n 65% van 1RM dus met 85kg. Maar ik heb met presses altijd dat ik het irritant vind met een te laag gewicht anders heb ik het idee dat ik de stang moet afremmen voorbij het midden (AlexT had het hier ook laatst over)
Toppen is gewoon om wat meer lifts in het gebied tussen 90-100% van wat je 1x kan te krijgen. Let op niet van je objectieve max maar van wat op DAT moment in je training ongeveer je 1x max is.
Als je net 20 sets hebt gedaan ligt je 1RM wat je nog kunt doen lager dan als je vers bent. Ik geloof echter dat voor kracht het ook goed is om sets te doen waarbij je gewoon alles moet geven van wat je op dat moment nog kan.
Geen powerliften, geen bodybuilden maar powerbuilden Niels![]()

Own, aangezien ik niet ben geselecteerd voor WK eerst weer opbouwen en dan wrs volgend jaar weer meedoen met NK. Als ik "eventueel" dan weer win (je moet het natuurlijk maar weer laten zien) zal ik toch wel meegaan met WK dunkt me.

Als jullie het NK van de IFBB bedoelen dan wens ik jullie heel veel succes, maar winnen zal heeel klein zijn. Je moet tegen jongens als Roelie Winkelaar, Robin Brandz Enz Enz..
Sorry, maar dat is toch wel top niveau bodybuilding.