Fitness Seller

g-mens log

Ik vind marvin persoonlijk niet echt een bedreiging voor die 2 andere. Het WK waar ybf voor selecteert is niet hetzelfde als die van IFBB, he? Er zit een wereld aan verschil tussen wedstrijden van WFF en bv NABBA en IFBB.

Ik vind marvin persoonlijk niet echt een bedreiging voor die 2 andere. Het WK waar ybf voor selecteert is niet hetzelfde als die van IFBB, he? Er zit een wereld aan verschil tussen wedstrijden van WFF en bv NABBA en IFBB.

Okay daar heb je een gelijk in ryu,maar imo telt alleen de IFBB.Daar word je pas echt voor de leeuwen gegooid.Jammer iig voor gijs,maar die komt er nog wel.;)

Marvin vind ik toch zeker een bedreiging voor die andere twee,al staat roelie er het beste bij van de drie.Marvin heeft gewoon een klasse fysiek met prachtige lijnen en een wespentaille die je nog amper on stage tegenkomt,die gaat het nog ver schoppen imo.;)

Okay daar heb je een gelijk in ryu,maar imo telt alleen de IFBB.Daar word je pas echt voor de leeuwen gegooid.Jammer iig voor gijs,maar die komt er nog wel.;)

Marvin vind ik toch zeker een bedreiging voor die andere twee,al staat roelie er het beste bij van de drie.Marvin heeft gewoon een klasse fysiek met prachtige lijnen en een wespentaille die je nog amper on stage tegenkomt,die gaat het nog ver schoppen imo.;)

En draait iets van > 2 wedstrijden per jaar. IMO iets wat je terugpakt wanneer je tegen zulke buffels moet. Verder ben ik met je eens dat hij prachtige verhoudingen heeft , maar als ik die laatste foto's zag en het commentaar van bezoekers van de Atlas cup heeft hij ook een shitload aan gyno.

Ook ""hoorde ik ( dus is suggestief ) dat er al aardig wat in is gegaan, waardoor het groeien steeds moeilijker wordt. Las het ook in een aantal posts hier en op AR.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.484
Sorry Own bedoelde gewoon weer YBF en dan daarna WK van WFF.

Als jullie het NK van de IFBB bedoelen dan wens ik jullie heel veel succes, maar winnen zal heeel klein zijn. Je moet tegen jongens als Roelie Winkelaar, Robin Brandz Enz Enz..

Sorry, maar dat is toch wel top niveau bodybuilding.

Die Robin zag er echt huge uit op de ybf. Hehe, dat is idd een hele zware kluif. Natural ga je dat never nooit redden.

Zie pm. Ben je er morgen of niet?

• #2.487
Wijhe is 140 km dus 280 heen en weer. Dat wordt een beetje te gek Alex. Volgende week ben ik er in Almere zeker bij.

Hehe no problem, zie je volgende week dan.

• #2.489
Lazy saturday met TMOS part 2 the story continues, net bijgekomen van de rugkrakende training vorige week een volgende sloper:D

Oef 1 Fullsquat
2x10xst
10x50
10x70
10x100
6x120
5x140
2x160
1x170
1x180 F
2x160
6x140
10x100

Oef 2 Quarter squat (op pinnen)
10x220 (pinnen 3 gaatjes onder steunen)
10x260 (pinnen 2 gaatjes onder steunen)
4x260 (pinnen 3 gaatjes onder steunen)
10x300 (pinnen 2 gaatjes onder steunen) PR

Oef 3 Rackpulls (kniehoogte)
10x70
10x120
10x170
9x220 10 op een cm na geen lockout.

Oef 4 (full) front squat
2x6x100
5x100

Oef 5 Roman chair squat
3x20xBW

Oef 6 One legged leg curl
20x10
15x15
10x20

Nice one, en nu weer paar dagen kromlopen:cool:

Nice loads! Ik kan niet wachten totdat ik ook quarter en pin squats kan gaan doen!

• #2.491
Is idd geil zo'n gewicht! Wel bizarre walkout met 300 moet ik zeggen.

ing lkkr kerel!!!:D

brute gewichten
denk dat mn rug in 7 zou breken met 300 kg :D

Zware pinsquat !

Grappig een bb-er met twijfels over mijn manier om kracht te winnen. Niels is helemaal in de war over mijn trainingstechnieken.:D

Ok schema heb ik al eerder gepost dus kun je nalezen.
8x3 is op speed gebaseerd. Normaal zo'n 65% van 1RM dus met 85kg. Maar ik heb met presses altijd dat ik het irritant vind met een te laag gewicht anders heb ik het idee dat ik de stang moet afremmen voorbij het midden (AlexT had het hier ook laatst over)
Toppen is gewoon om wat meer lifts in het gebied tussen 90-100% van wat je 1x kan te krijgen. Let op niet van je objectieve max maar van wat op DAT moment in je training ongeveer je 1x max is.

Als je net 20 sets hebt gedaan ligt je 1RM wat je nog kunt doen lager dan als je vers bent. Ik geloof echter dat voor kracht het ook goed is om sets te doen waarbij je gewoon alles moet geven van wat je op dat moment nog kan.

Geen powerliften, geen bodybuilden maar powerbuilden Niels;)

Ik moet hier even rustig voor gaan zitten. Dit is echt een 180 graden draai van mijn trainingen, maar klinkt wel erg interessant! :thumbs:

• #2.497
Kwam er achter dat er een aantal Ivanko barbells liggen bij Joels, echt vet, hij stond behoorlijk krom bij 300 maar daarna was ie weer kaarsrecht. Bijna alle andere stangen gaan hier altijd genadeloos krom.

• #2.498
Ik moet hier even rustig voor gaan zitten. Dit is echt een 180 graden draai van mijn trainingen, maar klinkt wel erg interessant!

Niels hoe train jij dan voor kracht? Ik bedoel train je volgens de normale hypertrofie "regels" dus bv 4 sets piramide sT en dan tussen de 8-12 reps waarbij je sterker probeert te worden door steeds iets meer gewicht te gebruiken of doe je ook periodes waarbij je voornamelijk richt op kracht door meer lifts te doen tussen 90-100% van je 1RM.

Onthoudt dat sterker worden ook betekend dat je de setjes van 8-12 uiteindelijk met meer gewicht kan doen, en dat resulteer in............ meer spiermassa:cool:

Niels hoe train jij dan voor kracht? Ik bedoel train je volgens de normale hypertrofie "regels" dus bv 4 sets piramide sT en dan tussen de 8-12 reps waarbij je sterker probeert te worden door steeds iets meer gewicht te gebruiken of doe je ook periodes waarbij je voornamelijk richt op kracht door meer lifts te doen tussen 90-100% van je 1RM.

Onthoudt dat sterker worden ook betekend dat je de setjes van 8-12 uiteindelijk met meer gewicht kan doen, en dat resulteer in............ meer spiermassa:cool:

In mijn powerlifting tijd was het altijd 4x4 of 5x5 wat toen een hele hype was. Toen ik vanaf mijn 18e eigenlijk alleen maar bben ging doen was het pyramide styl ja in 4 sets, maar wel vaak supersets en gaintsets enz enz. Verder eigenlijk kwa reps altijd wel 6+. Maar als ik dit zo lees lijkt het mij wel een uitdaging om zo te trainen. Nou vond ik me benen prima, maar ik ga er vanuit dat je dit soort principes ook voor deadlifts of kuiten kan gebruiken?

• #2.500
Tuurlijk waarom niet Locust deed deze vrijdag 25 sets deadlift meestal varierend tussen de 1 en 5 reps.

Terug
Naar boven