- Waardering
- 104
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind marvin persoonlijk niet echt een bedreiging voor die 2 andere. Het WK waar ybf voor selecteert is niet hetzelfde als die van IFBB, he? Er zit een wereld aan verschil tussen wedstrijden van WFF en bv NABBA en IFBB.

Okay daar heb je een gelijk in ryu,maar imo telt alleen de IFBB.Daar word je pas echt voor de leeuwen gegooid.Jammer iig voor gijs,maar die komt er nog wel.
Marvin vind ik toch zeker een bedreiging voor die andere twee,al staat roelie er het beste bij van de drie.Marvin heeft gewoon een klasse fysiek met prachtige lijnen en een wespentaille die je nog amper on stage tegenkomt,die gaat het nog ver schoppen imo.![]()
Als jullie het NK van de IFBB bedoelen dan wens ik jullie heel veel succes, maar winnen zal heeel klein zijn. Je moet tegen jongens als Roelie Winkelaar, Robin Brandz Enz Enz..
Sorry, maar dat is toch wel top niveau bodybuilding.

Is idd geil zo'n gewicht! Wel bizarre walkout met 300 moet ik zeggen.
Grappig een bb-er met twijfels over mijn manier om kracht te winnen. Niels is helemaal in de war over mijn trainingstechnieken.
Ok schema heb ik al eerder gepost dus kun je nalezen.
8x3 is op speed gebaseerd. Normaal zo'n 65% van 1RM dus met 85kg. Maar ik heb met presses altijd dat ik het irritant vind met een te laag gewicht anders heb ik het idee dat ik de stang moet afremmen voorbij het midden (AlexT had het hier ook laatst over)
Toppen is gewoon om wat meer lifts in het gebied tussen 90-100% van wat je 1x kan te krijgen. Let op niet van je objectieve max maar van wat op DAT moment in je training ongeveer je 1x max is.
Als je net 20 sets hebt gedaan ligt je 1RM wat je nog kunt doen lager dan als je vers bent. Ik geloof echter dat voor kracht het ook goed is om sets te doen waarbij je gewoon alles moet geven van wat je op dat moment nog kan.
Geen powerliften, geen bodybuilden maar powerbuilden Niels![]()
Ik moet hier even rustig voor gaan zitten. Dit is echt een 180 graden draai van mijn trainingen, maar klinkt wel erg interessant!

Niels hoe train jij dan voor kracht? Ik bedoel train je volgens de normale hypertrofie "regels" dus bv 4 sets piramide sT en dan tussen de 8-12 reps waarbij je sterker probeert te worden door steeds iets meer gewicht te gebruiken of doe je ook periodes waarbij je voornamelijk richt op kracht door meer lifts te doen tussen 90-100% van je 1RM.
Onthoudt dat sterker worden ook betekend dat je de setjes van 8-12 uiteindelijk met meer gewicht kan doen, en dat resulteer in............ meer spiermassa![]()