Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik probeer steeds later pas de riem te gebruiken dus bv bij squats pas na de 140kg en bij rackpulls nu zo rond de 220Tuurlijk waarom niet Locust deed deze vrijdag 25 sets deadlift meestal varierend tussen de 1 en 5 reps.
There is no bodybuilding, no powerlifting, only the Way of the Iron 
Ik ben nu ook drie weken bezig met deze manier van trainen. DE dagen met box squats 8x2, Bench 8x3, deads 8x3 gecombineerd met ME dagen waar ik b.v 5x5 bench (pyramide sT) dan 5 zware singles doe en afsluit met 5x5 (1 gewicht - hepburn sT), met het squatten opwerken naar een 1RM, 2RM of 3RM (elke week wisselen), pin squats waarbij ik twee wekelijks de pins verlaag, high rep LB assistance zoals GM's & SLDL's en een hoop 5x5 OH, rows e.a presses. Ik moet zeggen dat het me erg bevalt, hoewel het zwaar is. Mits je voldoende eet kan je op deze manier ook een hoop massa winnen. Daar ben ik van overtuigd.
Ik haal tegenwoordig ook wel wat invloeden uit WSB maar aan dat DE gedoe aan 50-60% voor 8x3reps vind ik persoonlijk niks aan. Ok dan ga je snel maar dat is dan ook alles. De laatste trainingen heb ik accomodating resistance gebruikt voor gewone zware trainingen. Heb je kracht, massa, snelheid in één. Heavy high volume for the glory of moscow aangevuld met bands & chains, dat zal het zijn voor mij.
5-6 warm-ups en daarna :
- 3 triples met zelfde gewicht
- gewicht verhogen en 3 singles met dat gewicht
- gewicht weer verlagen en 3 x 5
- nog wat verlagen en 3 x 8

Mwah is nu nog wat te kaal he, plus ik heb maar 160kg aan gewicht tot nu toe, kun jij in ieder geval curls doen![]()

Goede training gijs. Hoeveel kcal zit je nu als ik vragen mag? Zie je voedingsschemanergens staan namelijk.

)