- Waardering
- 7.031
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker mee eens. En druk vind ik wel meevallen. Ik heb mijn leven bewust anders ingericht dan een paar jaar terug.Respect hoe je blijft gaan ondanks een druk leven en allerlei beperkingen hetzij lichamelijk of andere factoren.
Consistentie is in mijn ogen de sleutel van succes voor een leven succesvol trainen.
Zwaarder dan normaal maar beter voor techniek
Dus zombie is door gebrek aan forward lean zwaarder afhankelijk van lichaamsverhoudingen.Mèt straps, is zelfde positie als log front rack. Bij zombie front squats is er gewoon geen ruimte voor forward lean, niet geschikt voor iedereen.
je kan ook niet duwen met je handen tegen de straps waardoor je UB / front rack steviger wordt.Dus zombie is door gebrek aan forward lean zwaarder afhankelijk van lichaamsverhoudingen.
Helder, thanks
Goede tips, interessant. Tzt overweeg ik ook om front Squats er weer in te zetten. Master oefening met veel carryoverje kan ook niet duwen met je handen tegen de straps waardoor je UB / front rack steviger wordt.
Merk idd goede overdracht naar lograck positieje kan ook niet duwen met je handen tegen de straps waardoor je UB / front rack steviger wordt.