- Waardering
- 7.031
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Zeker. Wim
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker. Wim
Mooi succes dan

Zeker bewuste keuze. Vandaag erg simpel: 30 sec sideplank L, 30s R, 30sec hollow body. 3x herhalen. Klaar.Is dat een bewuste keuze een dergelijk ab circuit?
Ik deed het destijds met kickboxen ook erg veel en lang tijdens de trainingen.
Moet wel zeggen dat het mijn buik destijds geen schade deed.
De overtuiging is dat vooral bij compounds je voldoende core traint. Mss wel echter merk ik een beter bewustzijn als ik wel core train. Daarnaast heeft mijn hernia ook niet geholpen en is het dus een gebied van aandacht voor me.Wat merk jij speciek als voordelen icm krachttraining?
Ken ook jongens die het totaal niet doen bijvoorbeeld.
Netjes. Maar mis hill sprints😉. Fijne tijd nog daar! Oostenrijk is een mooi land met een prachtige natuur.Vandaag kon ik geen dagkaart krijgen bij de Oostenrijkse gym hier. Dat is letterlijk de eerste keer ooit in mijn leven dat ik niet een gym inkom in het buitenland. Dan maar met mijn vrouw weer een WOD gedaan bij het vakantiehuis. Stond naderhand weer op kotsen. Mijn conditie verdiend serieus aandacht.
Opw
*Hipopeners
*hipcircle
Kettlebell swing 34kg 15x
Gobletsquat 34kg 15x
Pushups 15x
Legraises over kettlebell 10x
Kettlebell row 10x34kg L & 10x34kg R
4 rondes.
Ja dat zou idd ook nog kunnen hier maar dan was ik zeker gaan spugen.Netjes. Maar mis hill sprints😉. Fijne tijd nog daar! Oostenrijk is een mooi land met een prachtige natuur.
Die 34 kg is een van je kinderen?Vandaag kon ik geen dagkaart krijgen bij de Oostenrijkse gym hier. Dat is letterlijk de eerste keer ooit in mijn leven dat ik niet een gym inkom in het buitenland. Dan maar met mijn vrouw weer een WOD gedaan bij het vakantiehuis. Stond naderhand weer op kotsen. Mijn conditie verdiend serieus aandacht.
Opw
*Hipopeners
*hipcircle
Kettlebell swing 34kg 15x
Gobletsquat 34kg 15x
Pushups 15x
Legraises over kettlebell 10x
Kettlebell row 10x34kg L & 10x34kg R
4 rondes.
Nee, ik had een 16 en 34kg kettlebell mee op vakantie