Fitness Seller

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.341
Vandaag met Wim en Jans @ RPB

Ik heb ons door een monstertraining gejaagd. Laatste tijd echt gruwelijk veel zin in. Combi van kracht en bodybuilding maar eerlijk gezegd heb ik momenteel de meeste lol met trainen tot failure.

Opw
Back ext 3x20xbw
Squat 3x20xbw
Ringrows 3x20xbw

Oef 1 squat
5x20
5x60
5x80
5x100
5x120
5x140
5x160

Zwaarste in heel lang. Ging goed met de liezen.

Oef 2 strict log
5x67,5
5x67,5
5x67,5
5x77,5
5x77,5

Oef 3 incline axle bench
10x30
10x70
10x90
8x100
3x110

Oef 4 low incline db press
15x34kg
15x34
14x34 damnnnn

Oef 5 butterfly raises
15x8kg
15x8kg

Belachelijk. Mijn schouders doen pijn als mijn armen hangen, zo vol zit het

Oef 6 cable raise behind the back superset met facepulls
20x60 ss 20x25
20x60 ss 20x25
20x60 ss 20x25

Oef 7 pushups
25
25
20 alles leeg.

Nog wat buik omdat Wim dat graag wil.

• #25.342
Rug/bi homegym

Oef 1 reverse trx fly
4x20xbw

Oef 2 chest supp incline straight arm. Pulldown (slow en peakcontractie)
4x15x25
2x15x30

Oef 3 chest supp cable rows (zelfde als hierboven qua tempo)
4x15x45

Oef 4 pullups
4x6xbw

Oef '5 biceps high cable
3x15x30

• #25.343
Oh ja en de shuttle run test even meegelopen vandaag. Trap 9,5. Met 100kg bodyweight op barefootschoenen en 43jaar oud vrij aardig. Ik doe weer meer conditie en binnenkort trap 10 maar weer eens pakken.

• #25.344
Uitstapje naar burning heart Hilversum

6 min assaultbike

Oef 1 squat
5x20
5x70
3x90
2x110
1x130
1x150
1x170
1x180

Oef 2 beltsquat
5 sets 5 reps opbouwen tot
3x6x220kg

Oef 3 hacksquat
3x10x90kg hams op kuiten.

Oef 4 45graden legpress
10 reps iedere set platen erbij tot ergens in de 400kg

Oef 5 leg curl
4x15xweinig met slow tempo

Oef 6 leg ext
3x25reps

Oef 7 bring sally up
Squat🤮

Oef 8 reverse hyper
4x20 reps

Oh ja en de shuttle run test even meegelopen vandaag. Trap 9,5. Met 100kg bodyweight op barefootschoenen en 43jaar oud vrij aardig. Ik doe weer meer conditie en binnenkort trap 10 maar weer eens pakken.
Ik kan me nog herinneren van alweer aardig wat jaren terug dat jij toen trap 13 deed. Als ik het goed heb deed jij destijds toch eigenlijk amper iets aan cardio? Zou je zeggen dat het verschil met nu er dan hoofdzakelijk aan ligt dat je de strongmangtraining op een lager pitje hebt gezet? Of deed je destijds wel veel meer cardio?

• #25.346
Ik kan me nog herinneren van alweer aardig wat jaren terug dat jij toen trap 13 deed. Als ik het goed heb deed jij destijds toch eigenlijk amper iets aan cardio? Zou je zeggen dat het verschil met nu er dan hoofdzakelijk aan ligt dat je de strongmangtraining op een lager pitje hebt gezet? Of deed je destijds wel veel meer cardio?

Je zegt het goed. Aardig aantal jaren weer terug. 35 of 43 is een behoorlijk verschil en 2 hernia's en 2 liesoperaties ook. Dit was nu na nauwelijks conditiewerk (relatief) dicht op die liesoperatie. Laatste factor was idd de strongmantraining die echt absurd was in die tijd.

• #25.347
Vandaag relaxed press gedaan in de garage. Gister heeft erin gehakt en dus focus op tempo en niet gewicht.

Oef 1 fly met bands (peakcontractie)
5 sets 15 reps

Oef 2 benchpress 5sec down
5x10x65

Oef 3 chest supp incline Y raise
4x10x4kg

Oef 4 chain side raise
15/12/10

Oef 5 pushups
3x25 reps

Mooi om je nog zo bezig te zien Gijs, wel gestopt met de crossfit achtige wodjes? Koste te veel herstel of?

• #25.349
Mooi om je nog zo bezig te zien Gijs, wel gestopt met de crossfit achtige wodjes? Koste te veel herstel of?

Nee juist goed voor herstel merkte ik. Ga ik ook wel weer oppakken. Deed toen 3xpowerbuilding 2xwod soms 3. Nu zoveel plezier met bodybuilding dat ik nu paar weken 5 en zelfs ooit 6x bb-ing training deed. Maar goed ik wil altijd alles. Een paar events doen voor strongman vind ik ook nog steeds erg leuk. Maar meer de technische/explosieve op het moment niet de vooral pijnlijke(Stones bv)
En ik kan er niet omheen dat ik het ook kicken vind om mijn lijf weer meer bodybuilding te zien worden

Nee juist goed voor herstel merkte ik. Ga ik ook wel weer oppakken. Deed toen 3xpowerbuilding 2xwod soms 3. Nu zoveel plezier met bodybuilding dat ik nu paar weken 5 en zelfs ooit 6x bb-ing training deed. Maar goed ik wil altijd alles. Een paar events doen voor strongman vind ik ook nog steeds erg leuk. Maar meer de technische/explosieve op het moment niet de vooral pijnlijke(Stones bv)
En ik kan er niet omheen dat ik het ook kicken vind om mijn lijf weer meer bodybuilding te zien worden
Snap ik ja, ik doe ook het liefste alles door elkaar. ;)

Je strongman wedstrijd ambities zijn nu wel voorgoed in de ijskast gezet?

• #25.352
Vandaag 30km mountainbiken. Was wel weer eens leuk

Ik vind het ergens best jammer dat je nooit bent gaan juicen Gijs. Zou mooi zijn om te zien wat daar uit zou zijn gekomen aan stats.

Wat zijn je lifetime pr’s sq/bench/dl?

• #25.355
Ik vind het ergens best jammer dat je nooit bent gaan juicen Gijs. Zou mooi zijn om te zien wat daar uit zou zijn gekomen aan stats.

Tja, is toch niet te voorspellen. En lekker boeiend ook. Mijn stats naturel zijn wat mij betreft indrukwekkender dan wat ik dan ook met Juice ooit had kunnen doen.

Hoewel die stats natuurlijk niet slecht zijn, was/is jou statische power altijd by far het minst indrukwekkende aan jou als sporter. Het complete plaatje (fysiek/conditie/handigheid/explosiviteit/etc.) is altijd jou grote kracht geweest en een voorbeeld voor velen. Dat maakte je bijna onmogelijk te verslaan in de -105 en ook een (sub)topper in de +105 (en dat aan een laag bodyweight). Ik denk dat dat is waar veel strongmen de mist ingaan. Alleen maar focus op getallen op deadlift en/of log. Een medley, laadrace, truckpull, stones, powerstairs, holds, farmers walk, yoke, etc.etc. levert je niet minder punten op. Ik heb het meerendeel van de tijd niet extreem extreem ver onder jou gezeten, vooral niet qua log, maar op 3 miljoen andere events en oefeningen warm je op met mijn max.

Denk ook dat dat door je werk en sport achtergrond komt. Door je gruwelijke werk capaciteit kan je zo veel en hard trainen en daardoor dus zo breed getraind én goed zijn. Je blijft een voorbeeld Gijsie!

Tja, is toch niet te voorspellen. En lekker boeiend ook. Mijn stats naturel zijn wat mij betreft indrukwekkender dan wat ik dan ook met Juice ooit had kunnen doen.

Zeer boeiend imo😁 zou de 400dl zijn gesneuveld? Maar het is hoe dan ook heel indrukwekkend wat je hebt neergezet.

Wat is trouwens jouw ervaring en gedachten met HIT training, ala Dorian Yates? De filosofie van opwerken tot slechts een enkele all out set per oefening.

Zeer boeiend imo😁 zou de 400dl zijn gesneuveld? Maar het is hoe dan ook heel indrukwekkend wat je hebt neergezet.

Wat is trouwens jouw ervaring en gedachten met HIT training, ala Dorian Yates? De filosofie van opwerken tot slechts een enkele all out set per oefening.
Gijs doet ook altijd 1 all out set. Hij noemt dit Warming up.

Hoewel die stats natuurlijk niet slecht zijn, was/is jou statische power altijd by far het minst indrukwekkende aan jou als sporter. Het complete plaatje (fysiek/conditie/handigheid/explosiviteit/etc.) is altijd jou grote kracht geweest en een voorbeeld voor velen. Dat maakte je bijna onmogelijk te verslaan in de -105 en ook een (sub)topper in de +105 (en dat aan een laag bodyweight). Ik denk dat dat is waar veel strongmen de mist ingaan. Alleen maar focus op getallen op deadlift en/of log. Een medley, laadrace, truckpull, stones, powerstairs, holds, farmers walk, yoke, etc.etc. levert je niet minder punten op. Ik heb het meerendeel van de tijd niet extreem extreem ver onder jou gezeten, vooral niet qua log, maar op 3 miljoen andere events en oefeningen warm je op met mijn max.

Denk ook dat dat door je werk en sport achtergrond komt. Door je gruwelijke werk capaciteit kan je zo veel en hard trainen en daardoor dus zo breed getraind én goed zijn. Je blijft een voorbeeld Gijsie!
Ik neem het niet vaak op voor Gijs, maar niet extreem veel onder hem gezeten? Dude je bent delusional, toen Gijs zijn piek shape had kon je niet eens de warming-up meedoen:roflol:.

Terug
Naar boven