XXL Nutrition

g-mens log

Beestachtige workout!
En doe voorzichtig met je knie:)

Sterke box man! Gaat nogsteeds de goede kant op, hopen dat je knie geen problemen geeft.

gaat goed
monstrueus volume ^^

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.564
Volume is normaal zelfs aan lage kant, maar op woensdag is altijd max 1,5 uur en nu had ik zelfs minder de tijd.

Maar volume was blijkbaar zo groot van afgelopen di en woe dat ik net bij thuiskomst volledig ben gecrashed en gewoon een uur in een k*thouding op de bank in slaap ben gevallen (zeg maar coma). Dus ga morgen maar trainen ipv vandaag.

Haha , hoe hardcore kan je gaan! :D

Mooie boxsquat!

ja idd een pretjevan 220 ik had toch zeker 300 verwacht

slecht hoor
zeker ook een verhuizinkje gehad of zo?

Ik stel voor dat g-men de sticky's maar even doorleest. :)

• #2.572
Dank u wel heren voor de motivatie morgen UB2 en zaterdag events strongman ik zal even denken aan deze woorden en er nog een schepje bovenop doen!!

Ben ik wel benieuwd naar naar die events training van zaterdag! Wat staat er allemaal op het menu..? :D

Events bij Simon?

Ey gijs, wanneer ga je weer een strongman/powerlifting/schotland achtige wedstrijd draaien? Als het in de buurt is wil ik wel eens spieken, want het is hier best populair in friesland. Lijkt me wel leuk om misschien ook een keer te doen. :)

• #2.576
Op het menu staan in ieder geval deadlift (hoort zo he op zaterdag;) plus 300 moeten we halen eind dit jaar)

Daarna Stones, Yoke, holds en zelf wil ik in ieder geval ook Boom doen.

• #2.577
Is idd bij Simon, en qua wedstrijden Tja moeten we even kijken, in ieder geval gaan we met heel DBB de B klasse van Landsmeer overvallen:D. Mss Hoekse Waard? Amsterdam weer.

Ey gijs, wanneer ga je weer een strongman/powerlifting/schotland achtige wedstrijd draaien? Als het in de buurt is wil ik wel eens spieken, want het is hier best populair in friesland. Lijkt me wel leuk om misschien ook een keer te doen. :)

HIGHLAND GAMES :D

Sucses Gasten bij Simon !

laat ff wat horen van je maat!
moet ff weten wat er gaat gebeuren he morgen!

bel of sms me ff want ben miss niet meer op internet ;)

da da

• #2.580
Is goed Hans by the way als je dit nog leest, kom je oppikken om 10 uur.

Terug
Naar boven