AndroidHealthClinic

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.661
Ik daag je uit g-men, sla volgende training je lange opwarmreeksen op en begin na wat lichte doubles aan 120kg en haal meer reps dan ik vandaag!

Vandaag na weer een k*tnacht vol snot

6 min crosstrainer

fullsquat
10xstang
2x60
2x100
31x120 PRR Alex:flipoff:

Een duidelijk geval van Mind over body!

Legpress
3x20x200 fullblock

Leg extension
14x55-4x55-3x55 totaal in hondepoepsT 21RP

Leg curl
20x40-4x40-3x40 totaal 27RP

Staande one leg calf raise
4 sets 15 reps

Broomstick twist
100 reps

Sicko! :D

goed bezig gijs! lekker die deadlift en mp! 300 zou uber machtig zijn!

wheheh 31x120 kikke man :D

hahaha zieke trainingen gast ! die 275 deadlift is nice ! ga je nog een keer een filmpje posten van zo'n deadlift? altijd mooi om te zien :)

• #2.671
hahaha zieke trainingen gast ! die 275 deadlift is nice ! ga je nog een keer een filmpje posten van zo'n deadlift? altijd mooi om te zien :)

Tegen de tijd dat ik 300 doe komt ie zeker op film, ook al kan ik het nog niet op 30 december dan nog gooi ik die baar vol met 300 voor een alles of niks poging, zal een leuk filmpje worden.

Lol alex op 1 rep verslagen, wat is je raw 1 rm trouwens met full-par squat?

• #2.676
Raw 1RM full zal nu 180 zijn Victor, heel mss 190. Met kniebanden zeker de 190. Mss binnekort eens testen maar goed ik focus in eerste instantie op deadlift.

Ja inderdaad, hoe ga je het de komende weken aanpakken met de deadlift? Zware singles, doubles triples, speed, hoog volume? Wat voor methode.

• #2.678
Hoog volume ten eerste. Dus totaal elke deadlift training minimaal 10 sets. Op Zaterdag wordt het deadlift zwaar. Eerst opbouwen met 5jes en 3tjes naar de 250 en dan proberen hier zoveel mogelijk reps te maken. Ik ga proberen deze zo snel mogelijk naar 5 reps te krijgen. Na de set met 250 maak ik of nog een 3x3 met bv 240 of een 5x5 met bv 200-220.
Soms zal ik rackpulls toevoegen om nog een extra prikkel te geven.

Op LB1 of UB1 ga ik dan Speeddeads doen. Zo als Jesaja ook al had gemerkt en ik volledig met hem eens ben is mijn snelheid (vooral bij de start) niet geweldig. Ik heb het idee dat mijn snelheid beter was toen ik nog speeddeads deed dus...
Plan is 8x3 en dan voor de komende keren 190 en dit steeds sneller proberen.

• #2.680
Ik dacht al waar blijft die!

KOM MAAR OP!!!!!!!!!!!!!!!

Terug
Naar boven