MuscleMeat

g-mens log

lol! flink volume op die squats :eek:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.722
IMG_0047.jpg

lat pulley inclusief lat stang en triceps stang (zit er nu aan) heeft pulley onder en boven

IMG_0048.jpg

mijn bench en verstelbaar bankje. Staat nu vanwege ruimte natuurlijk uit elkaar. Voor het schuine bankje moet ik nog even een ruggedeelte zien te versieren en of maken.

Verder heb ik ondertussen:

2 olympische stangen
140kg aan 50mm platen
zo'n 80-90 kg aan 30mm platen
2 schroefdumbbells
2 30 mm stangen (ga ik 1 van gebruiken dadelijk als chinbaar wrs)
1 benchpress bank
1 schuin bankje
1 buikspierbankje
Pulley boven en onder (de foto) met triceps stang en lat stang
4 standaards voor platen

Het meest urgente voor mijn homegym nu is een powerrack!

Nice G. Ziet er behoorlijk stevig uit allemaal.:cool:

• #2.724
Ga natuurlijk ook geen k*tspul kopen, dit is niet kapot te krijgen! Ik heb vaak liever oud spul toen er nog degelijk werd gefabriceerd dan die shit van tegenwoordig met overal plastic.

Ziet er goed uit. Als ik de ruimte had zou ik ook zeker voor een homegym gaan. Lijkt me echt ideaal alhoewel de sportschool ook wel zijn charmes heeft

Het belangrijkste ontbreekt idd...

Ik zie daar trouwens wat banden liggen, strongman bumpers:D?

suc6 met je trainingen goed spulll

mooi spul man en die vlinder is wel de finishing touch:P:P

Lekker volume op je squat man!
Las ik nou dat je de 300 deadlift dit jaar nog wilt pakken? :D

• #2.731
Het belangrijkste ontbreekt idd...

Ik zie daar trouwens wat banden liggen, strongman bumpers:D?

Ik denk het niet, dat zijn Originele gesmeede Pirelli velgen. Moeten gepolijst worden en dan komen ze op m'n golf1.

Ik heb zat oude wielen en banden om bumpers van te maken. Dit gaat zeker ook nog wel gebeuren.

• #2.733
Ziet er goed uit. Als ik de ruimte had zou ik ook zeker voor een homegym gaan. Lijkt me echt ideaal alhoewel de sportschool ook wel zijn charmes heeft

Ik blijf ook nog wel op de sportschool trainen, alleen minder vaak. Ik hoop ook regelmatig wat vrienden thuis te hebben die mee trainen dan is het helemaal top.

hop hop 300kg deadlift, moet lukken :D

Wrede apparatuur man. Inderdaad beter de wat oudere oerdegelijke spullen kopen dan die snel snel lichtere apparaten die afbreken bij het minste geringste. Je home gym mag er al wezen man:thumbs:

Ik blijf ook nog wel op de sportschool trainen, alleen minder vaak. Ik hoop ook regelmatig wat vrienden thuis te hebben die mee trainen dan is het helemaal top.

Komen zekers als het huisje af is lekker knallen!!! :D Kunnen we tenminste geluid erbij maken!! ;) Bruut spul!! Lekker old school!!

Terug
Naar boven