MuscleMeat

g-mens log

Zondag... finally we will meet... ;) Tot dan !

Vandaag laatste training voor de wedstrijd:

Fiets 6 min

Oef 1 knieen opwarmen op de legext
3x20x20kg

Oef 2 Pinsq op navelhoogte
10x60
10x100
5x140
5x180
3x3x200 volgens mij pr

Oef 3 leg ext
3x20x30

Oef 4 leg curl
3x20x30

Oef 5 lat pull down (bicep greep)
15x80
12x90
10x100
8x110
10x80

Oef 6 Parallel bar dips
10xbw
5xbw+20
13xbw+40 (pr maar ach .......)
9xbw+40
6xbw+40
(haha dips gaan goed, zonder gewicht voelt gewoon belachelijk)

Oef 7 Barbell curls
15x50

Oef 8 Cable cross (voor de crushing power he Snoob:p)
2x20x35kg pompuhhhhhhhhhh

Nu ETEN!!

Tot zondag:wave:

Doe is wat aan dat gewicht van je dan ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.148
Ja blijft een gave foto. Mijn broertje past by the way die broek al niet meer dus be ware!

HAHAHA, monster-foto :D

Sucses zondag Gijs, je bent titelverdediger !
Je mag die Belgen niet laten winnen hoor.
Een Belg die de titel sterkste man van Amsterdam wint :rolleyes:

Zozo lage timbers zeg!

• #4.151
HAHAHA, monster-foto :D

Sucses zondag Gijs, je bent titelverdediger !
Je mag die Belgen niet laten winnen hoor.
Een Belg die de titel sterkste man van Amsterdam wint :rolleyes:

Ja dat kan idd niet. Ze blijven echter proberen te infiltreren zie ook Jimmy Laureys:D

Urbanus kan beter grapjes maken........:D

Succes zondag kerel! Maak je g*odver gewoon net zo kwaad als op de trainingen en dan komt het goed!

Wat woog je op die foto, Gijs?

die foto is echt machtig :D

succes zondag gijs, lucas doet ook mee dus ik denk dat je dit keer 2e word :D

• #4.159
nou komt mijn verslag dan:

Redelijk geslapen alleen last van keel gehad en de zenuwen. Beetje dampo op en weer terug in bed. Vroeg eruit en flink aan de koffie. Daarna flink naar de..................... idd!
Ook weer veels te vroeg naar Amsterdam getogen aangezien ik dan toch niet kan rusten.
Op het terrein waren Jacco en Tom (wolverine) al aanwezig. Jacco zag er niet zo frisjes uit en deed dus ook niet mee, jammer!

Langzaam kwam iedereen binnendruppelen en echt heel veel mensen van het forum hebben nu een gezicht voor me.

Onderdeel 1 auto deadlift. Ik mocht als eerste beginnen. Was een renault 19 en je mocht straps gebruiken. De tijd was 90sec. Uiteindelijk 34 herhalingen gedaan en hiermee heel ruim de eerste plaats op dit onderdeel.

Onderdeel 2: Auto hand over hand, VEELS te licht. Jammer, ging erom niet het touw te mispakken. Gedeelde eerste plaats met Mark van Dijk. Iets van 11.8 sec ofzo over 15 m

Onderdeel 3 Farmer walk. Lastige farmers bleek al bij de eerste deelnemers. Waren 85 kg de hand en eigenlijk had ik zo'n 200 meter willen doen maar we moesten elke 15 meter turn maken en ook dat scheelt. Uiteindelijk 105m gelopen en hiermee 1e.

Onderdeel 4 Medley. Moest een grote band omgooien en dan naar de kleine rennen en deze weer naar de grote flippen (15m) en dan de kleine op de grote eindigen.
De grote band bleek een onmogelijke band en ergens bij de 450 kg te liggen. Die werd dus geschrapt. Bleef dat we de kleine naar de grote moesten flippen. Kleine was zo'n 250 denk ik. Ik deed volgens mij 7 flips en in 21 sec en nog wat. Of ik hier eerste was weet ik niet. Leuk detail is dat de eerste flip zo makkelijk was dat vanwege de snelheid ik in de band viel toen ik hem weer wilde pakken voor de 2e flip. Mss is het ergens op video.

Onderdeel 5 Baksteen tillen. Tja! Doe mij maar Yoke of stones ofzo. Vind ik meer sterkste man achtig maar goed. Moest er 16 doen om te winnen en dat deed ik. 1e plaats dus.

Onderdeel 6 auto flippen. Ik ging ook letterlijk flippen en heb die K.U.T Renault 2 keer gedeadlift maar kon net niet ompakken voor dat laatste zetje. Beetje een deceptie. Maar goed niemand verder kreeg dat ding echt omhoog dus iedereen vond het van mij al prachtig maar hij had gewoon om gemoeten

Einduitslag:

Gijs (ik dus) 1e
Onbekend persoon voor mij 2e
Mark van Dijk 3e

Simon (Snoob) en Leon iets van 6e en 7e plaats

Tom (Wolverine) 10e?

Steven (Locust) op 1 na laatste

Volgend jaar ben ik uitgesloten van deelname geloof ik (zei Jack) . Mijn bijnaam was nu: Gijsje prijsje.

Volgend jaar met de grote mannen de kwalificaties

ging goed gijs! ****ing jammer van die carflip maar je had wel alles gegeven.

Terug
Naar boven