MuscleMeat

g-mens log

Gefeliciteerd man met je 1e plaats! Respect dat je die auto als enige omhoog kreeg, het zag er namelijk onmogelijk uit:thumbs:!

Gefeliciteerd Gijs, ben benieuwd naar de foto's eventueel filmpjes .. die foto van vorig jaar met je broertje is echt super,
dat gezicht van je ook, van ach ja :D

Is dat een C wedstrijd? Vind persoonlijk ook wel dat iemand met een 300kg DL hier niet meer moet aan mee doen, ongeacht de ervaring op een onderdeel. Niettemin netjes gedaan, en zo te lezen was het een beetje te gemakkelijk :D.

Locust voorlaatste, dát begrijp ik niet.

Nice Gijs! volgend jaar B!

He Gijs, mooie prestatie weer man!

Ik vind het nog steeds jammer dat ik niet mee kon doen maar ik zou het einde van de wedstrijd waarschijnlijk niet gehaald hebben als ik het zo lees.

Maar in ieder geval gefeliciteerd!

Proficiat gijs, je was duidelijk de sterkste :)

Is dat een C wedstrijd? Vind persoonlijk ook wel dat iemand met een 300kg DL hier niet meer moet aan mee doen, ongeacht de ervaring op een onderdeel. Niettemin netjes gedaan, en zo te lezen was het een beetje te gemakkelijk :D.

Locust voorlaatste, dát begrijp ik niet.

Dus om iemand met een 300 DL eigenlijk niet mee te laten doen, gaat niet helemaal op hé? Ook al zit Steven nog niet op de 300, zal niet lang meer duren!

Ben ook wel benieuwd naar het verslagje van Locust.

Congrats, Gijs!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.168
Thanks mannen. Been is nu helemaal blauwe en stijf van die auto erop te laten rusten:o

Tja niet meer mee mogen doen Wimmos. 2 dingen zijn duidelijk:
1 Ja het was te makkelijk voor mij. 34 reps op de deadlift zegt genoeg.
2 Kracht in de gym heeft weinig te maken met de prestaties bij een sterkste man wedstrijd. Er zijn meerdere factoren die meespelen.

Maar volgend jaar idd de kwalificaties meedoen;)

klasse gijs!

Gefeliciteerd kerel!

En nu op naar de B wedstrijden, want daar ben jij nu allang klaar voor! ;)

Lekker ge0wned :D nice foto ook, goed fysiek.

Gefeliciteerd Gijs! Super!

Heey gijs je was echt oppermachtig man :)

baalde alleen wel dat je ook nog zo nodig de timbers moest winnen :P

34 herhalingen met deadlift whahahahahahaahaha topper, gefeliciteerd man. Heb je je voor nog meer wedstrijden ingeschreven?

Thanks mannen. Been is nu helemaal blauwe en stijf van die auto erop te laten rusten:o

Tja niet meer mee mogen doen Wimmos. 2 dingen zijn duidelijk:
1 Ja het was te makkelijk voor mij. 34 reps op de deadlift zegt genoeg.
2 Kracht in de gym heeft weinig te maken met de prestaties bij een sterkste man wedstrijd. Er zijn meerdere factoren die meespelen.

Maar volgend jaar idd de kwalificaties meedoen;)

Dan zullen wij ons volgend jaar zeker een keer zien.. ;)

Ik denk dat Chewie en ik dan ook maar daar voor gaan ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.180
Terug
Naar boven