XXL Nutrition

g-mens log

Ik heb een auto al is het een langzame. Kunnen met zijn vieren. Dus volgens mij zoals het er nu voor staat:

Alex
Victor
Jij en ik.

langzaam maakt niet uit zolang we er maar alles in kwijt kunnen :P
Benieuwd naar je knie...wel ###### man!

Is er dan iets te doen of zo ?

ssst niet te hard, dadelijk denken sommigen hier dat ze worden overgeslagen;)

Vandaag UB met mijn hardcore broertje:p

Oef 1 pushpress
10x20
10x50
10x70
6x100
3x110 4F
2xFx120
1x120 easy zoveel snelheid dat ik op mijn tenen stond.
Fx125 bijna maar het werd weer eens helemaal zwart. Ademhaling is niet optimaal.
2x110
7x100
6x100

(toch lekker wat volume gedraaid:cool:)

Oef 2 Pull ups
12xBW
10xBW
10xBW
8xBW
6xBW

Oef 3 Parallel bar dips
10xBW
5xBW+20
5xBW+40
5xBW+60
1xBW+70 - 1xBW+60 - 3xBW+40 - 5xBW+20 - 6xBW

Oef 4 Powercleans
10x60
10x80
3x100 4F
6x90
6x90

Oef 5 Machine chest press
20x70
15x80
12x90
6x100 full bl

Oef 6 Cable rows
20x60
15x70
12x80
6x90 - 6x60

Pffffffffffffffffffff kapot

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.225
Whaha ik vul het net bij mijn broertje in en hij staat nog ingelogd vandaar dat ik het onder zijn naam postte. En jullie denken dat ie een gruwelijke vooruitgang heeft gemaakt.

Oeij! een Failure op je Cleans!!

Alsnog proficiat man, ik lees het nu pas!

Onderdeel 5 Baksteen tillen. Tja! Doe mij maar Yoke of stones ofzo. Vind ik meer sterkste man achtig maar goed. Moest er 16 doen om te winnen en dat deed ik. 1e plaats dus.

Hoe moet ik dit zien?! 16 bakstenen op een horizontale rij?

Ik had em hier nog niet gezien, misschien jij ook nog niet.
[Link niet meer beschikbaar]

Nice volume op die pushpress, ik kan ook 1 x 120kg pushpress maar zo'n volume moet ik niet aan denken, respect :p

die dingen voor je knie helpen wel!!gebruik ik nu ook!kan nu alles weer doen!!echt een aanrader!

die dingen voor je knie helpen wel!!gebruik ik nu ook!kan nu alles weer doen!!echt een aanrader!

Bedoel je sleeves? Ja die helpen idd wel om pijn te verlichten, lichte circulaire druk en het houdt de gewrichten warm, heel nice. Wat wel jammer is dat je er snel onder zweet, dus als je al een serieuze zweter bent ( zoals ik ) moeten ze elke keer in de was anders gaan ze stinken :p

• #4.233
Thnx mannen.

@Ivo: ja mijn broertje wordt een beest, volgend jaar gaat ie alles winnen en hij is nu nog in geheime voorbereiding:p

@Sanca: Jep.

@Kane ja had al een berichtje gehad dat het er stond, thnx

@Snoob. moet ook meer volume draaien merk ik om vooruit te gaan op OH.

Hoe gaat het nu tussen jou en je ex? Spullen al beetje verdeelt? Jij blijft in het huis wonen toch?

• #4.235
Hoe gaat het nu tussen jou en je ex? Spullen al beetje verdeelt? Jij blijft in het huis wonen toch?

Zijn in onderhandeling. We zien het wel. Wordt het huis van mij dan kun je in ieder geval het volgende verwachten:

Wekelijkse of 2 wekelijkse sterkste man trainingen in Baarn. Natuurlijk staan de trainingen open voor luitjes die echt willen!
Zal de onderdelen die getraind worden vantevoren posten en dan kunnen ze kijken.

Zijn in onderhandeling. We zien het wel. Wordt het huis van mij dan kun je in ieder geval het volgende verwachten:

Wekelijkse of 2 wekelijkse sterkste man trainingen in Baarn. Natuurlijk staan de trainingen open voor luitjes die echt willen!
Zal de onderdelen die getraind worden vantevoren posten en dan kunnen ze kijken.

suc6 ermee kerel!
:thumbs:

• #4.239
Gisteren LB

Oef 1 Pinsquat (navelhoogte)
10x60
10x100
10x140
6x180
3x200
1x220

Oef 2 Deadlift
10x60
10x120
5x170
3x210
3x3x250 geen hitch redelijk zwaar.

Oef 3 Legpress
5x20x260 fullbl je moet toch wat met de knie:o

Oef 4 2 supersets leg ext en leg curl
2x20 beide

Vandaag ook net van de fysio terug. Oordeel is het volgende

Zo'n 2,5 jaar terug gevallen met de fiets, zwelling en waarschijnlijk spieratrofie van de mediales. Al die tijd als gevolg meer linkerbeen belast.

Het is ook idd duidelijk linker mediales en gedeelte quadriceps (bovenop) zijn veel groter als rechts. De knie spoort dus als gevolg ook niet meer helemaal recht. Mijn rechter knie wordt meer naar buiten getrokken.

Effectief heb ik dus zeg maar de afgelopen jaren op 1,5 been lopen trainen:D

Oplossing: die spieren weer optrainen om de disbalans op te heffen.

Veel oefeningen met 1 been doen, Bulgarian squats, one leg legpress etc. Ook leg extensions in het bovenste gedeelte (heel hardcore:p)

Mjah gaat zeker 3a4 maanden duren. Ik mag ondertussen gelukkig wel relatief zwaar trainen, heb geleerd hoe een tape aan te brengen waardoor de pijn stuk verlicht wordt.

Ook rehbands bestellen, was erg goed volgens de fysio.

Groeten en tot zaterdag in Voorschoten:cool:

Als Gijs 200 kan squatten en 300 kan deadliften op 1,5 been.. moet je nagaan wat hij met 2benen doet!!!!

Terug
Naar boven