- Waardering
- 407
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 128kg
Als Gijs 200 kan squatten en 300 kan deadliften op 1,5 been.. moet je nagaan wat hij met 2benen doet!!!!
****ing niet normaal ouwe!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als Gijs 200 kan squatten en 300 kan deadliften op 1,5 been.. moet je nagaan wat hij met 2benen doet!!!!

geen blijvende schade Gijs? Of konden ze daar niets over zeggen?Maar misschien kon hij dat juist wel dankzij dat 1,5 been! Dus dan zou je met 2 benen een kwart van de gewichten af moeten halen dus dan wordt het 150 squat en 225 deadlift....not so impressive!
J/Kgeen blijvende schade Gijs? Of konden ze daar niets over zeggen?
Toch wel aardig gek dat je zoiets hebt en dan zulke gewichten verplaatst.

Vandaag ook net van de fysio terug. Oordeel is het volgende
Zo'n 2,5 jaar terug gevallen met de fiets, zwelling en waarschijnlijk spieratrofie van de mediales. Al die tijd als gevolg meer linkerbeen belast.
Het is ook idd duidelijk linker mediales en gedeelte quadriceps (bovenop) zijn veel groter als rechts. De knie spoort dus als gevolg ook niet meer helemaal recht. Mijn rechter knie wordt meer naar buiten getrokken.
Effectief heb ik dus zeg maar de afgelopen jaren op 1,5 been lopen trainen
Oplossing: die spieren weer optrainen om de disbalans op te heffen.
Veel oefeningen met 1 been doen, Bulgarian squats, one leg legpress etc. Ook leg extensions in het bovenste gedeelte (heel hardcore)
Mjah gaat zeker 3a4 maanden duren. Ik mag ondertussen gelukkig wel relatief zwaar trainen, heb geleerd hoe een tape aan te brengen waardoor de pijn stuk verlicht wordt.
Ook rehbands bestellen, was erg goed volgens de fysio.
Groeten en tot zaterdag in Voorschoten![]()

Niet eerlijk 
Lekker volume, maar gewichten zijn iets lager als normaal, nee? Reps zijn ook wat hoger, maar 6x30 Seated DB Press en 8x90 Chest Press zijn voor jouw doen toch vrij chill. Wat is het idee daarachter?

Ik ook maar ik deed mijn uiterste best om het te negeren.......![]()

Lekker volume, maar gewichten zijn iets lager als normaal, nee? Reps zijn ook wat hoger, maar 6x30 Seated DB Press en 8x90 Chest Press zijn voor jouw doen toch vrij chill. Wat is het idee daarachter?
Waarom moet je je altijd bewijzen. Je kan, ook al houd je een log bij, zo af en toe wat rustiger en eventueel meer volume trainen. Ik zie het probleem niet echt.Dit is onder andere een reden dat ik gestopt ben met loggen. Je moet je altijd weer bewijzen tegenover mede-forummers. Als je eens een keer naar je lichaam luistert, je spieren zijn vermoeid, of je bent een dag minder sterk, word je er meteen op gewezen.
Een van de redenen dat ik veel blessures heb opgelopen. Altijd maar volluitgaan en vooral niet luisteren naar je lichaam, omdat je PR's moet halen.
Dit is onder andere een reden dat ik gestopt ben met loggen. Je moet je altijd weer bewijzen tegenover mede-forummers. Als je eens een keer naar je lichaam luistert, je spieren zijn vermoeid, of je bent een dag minder sterk, word je er meteen op gewezen.
Een van de redenen dat ik veel blessures heb opgelopen. Altijd maar volluitgaan en vooral niet luisteren naar je lichaam, omdat je PR's moet halen.
Dit is onder andere een reden dat ik gestopt ben met loggen. Je moet je altijd weer bewijzen tegenover mede-forummers. Als je eens een keer naar je lichaam luistert, je spieren zijn vermoeid, of je bent een dag minder sterk, word je er meteen op gewezen.