Fitness Seller

g-mens log

Over dat verschil in benen, dat heb ik ook ! Ik merk dat ik m'n linkerbeen meer gebruik dan rechter en is ook een stuk dikker. Maar ik heb ook m'n rechterknie geblesseerd een aantal jaren geleden (stuk miniscus afgescheurd en opgerekte kniebanden) + lies blessure...

Waarom moet je je altijd bewijzen. Je kan, ook al houd je een log bij, zo af en toe wat rustiger en eventueel meer volume trainen. Ik zie het probleem niet echt.

Mjah, ik merkte het aan mijn eigen log. Vaak dat gezeur "licht voor jou doen" of "half jaar geleden pakte je toch meer op de squat?"

Hij moet zich helemaal niet bewijzen. Ik merk gewoon iets op en vraag of daar een reden voor is. Ik heb nooit gezegd dat het slecht was ofzo.

Was niet aanvallend bedoelt schatje :p ;)

Dan ligt het probleem toch echt bij jezelf, je niet willen laten kennen etc...zijn zat logs, zoals die van viking, massalah, richard, de mijne etc waar mensen rustig een stapje terug doen, om later er weer 2 vooruit te maken...

Zo hoort het ook. En ja, ligt natuurlijk voornamelijk aan je zelf. Uiteraard. Maar je wilt je op een of andere manier toch bewijzen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.265

Ja bij mij werkt het idd wel zo, en eigenlijk vind ik dat wel fijn juist.

Vaker gehad dat ik dacht bij bv de 7e rep ofzo, dit kan ik niet posten op DBB daar moet gewoon 8 staan. Met als gevolg dat dbb werkt als een soort 2e trainingspartner die mij extra drive geeft.

Uiteindelijk maakt mij dat alleen maar sterker!

Ja, waar houden de beesten nu hun log bij? linkje?! :D

Ja bij mij werkt het idd wel zo, en eigenlijk vind ik dat wel fijn juist.

Vaker gehad dat ik dacht bij bv de 7e rep ofzo, dit kan ik niet posten op DBB daar moet gewoon 8 staan. Met als gevolg dat dbb werkt als een soort 2e trainingspartner die mij extra drive geeft.

Uiteindelijk maakt mij dat alleen maar sterker!

Dit zijn inderdaad wel de voordelen van loggen!

Als je dit op tijd leest, 12 uur bij de baas.

• #4.269
Vandaag training bij "de baas":rolleyes:
(voor de niet ingewijden dus Simon Sulaiman)

Ik kom aanlopen..........

Simon:
Hey Homo!

Ik:
Hoi Simon!

Simon:
Voel je nu niet Homo als sterkste man van Amsterdam?

Alex op de achtergrond: :roflol:

Oef 1 Yoke
2x20x285
20x305
20x335 2 drops na 15m.
Heerlijk commentaar van Simon op ons bezig zijn:D

Oef 2 Farmers
50m x 100kg
50m x 110kg 22 sec ( 1 sec sneller als Dave Mossing hohoho:D)
50m x 140kg 1 drop op de heenweg na 15m en 3 drops op de terugweg. 2min nog wat tegen 44 sec van Dave (kansloos:D)

Oef 3 Stones
1x105
1x110
1x145 Pr met deze stone hier:cool: is een lastig ding vanwege de diameter. Simon zelf vind hem lastiger dan de 160 so go figure.
3x110 easy op techniek

Oef 4 IFSA log
3x90
3x90
3x100 PR
3x100
3x100

Oef 5 Vertical row machientje
10x40
3x10x60

Oef 6 Db rows
10x50
3x10x60

Oef 7 Chins
10x
8x
6x

Pfff helemaal dood, bijna niet in staat naar huis te rijden.

Nice training man

:roflol: @ commentaar van Simon.

lekkere training gijsje!!!

mooie pr met de stone...is dat die 145 die we ook niet kregen toen ik mee was naar simon?
die steen met het lood aan 1 kant?

zo ja zeker mooi kerel ;)

beestig bezig geweest gijs

• #4.273
Lekkere training!!!

Jij blijft beestachtig bezig! Heel netjes dat je die 140kg farmers toch uit hebt gelopen!

Goed zo, homo!

Vette training! Lekker sfeertje daar.:p

Die kerel weet je wel te motiveren he?

haha dit heeft niks met motiveren te maken hoor

Terug
Naar boven