Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom moet je je altijd bewijzen. Je kan, ook al houd je een log bij, zo af en toe wat rustiger en eventueel meer volume trainen. Ik zie het probleem niet echt.
Hij moet zich helemaal niet bewijzen. Ik merk gewoon iets op en vraag of daar een reden voor is. Ik heb nooit gezegd dat het slecht was ofzo.

Dan ligt het probleem toch echt bij jezelf, je niet willen laten kennen etc...zijn zat logs, zoals die van viking, massalah, richard, de mijne etc waar mensen rustig een stapje terug doen, om later er weer 2 vooruit te maken...

Ja bij mij werkt het idd wel zo, en eigenlijk vind ik dat wel fijn juist.
Vaker gehad dat ik dacht bij bv de 7e rep ofzo, dit kan ik niet posten op DBB daar moet gewoon 8 staan. Met als gevolg dat dbb werkt als een soort 2e trainingspartner die mij extra drive geeft.
Uiteindelijk maakt mij dat alleen maar sterker!

)
)
is een lastig ding vanwege de diameter. Simon zelf vind hem lastiger dan de 160 so go figure.lekkere training gijsje!!!
mooie pr met de stone...is dat die 145 die we ook niet kregen toen ik mee was naar simon?
die steen met het lood aan 1 kant?
zo ja zeker mooi kerel![]()
Jij blijft beestachtig bezig! Heel netjes dat je die 140kg farmers toch uit hebt gelopen!