- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Netjes die sessies met 200 op deadlift!
Klopt het dat je de laatste tijd wat rustiger aan doet met deadlifts? Daar bedoel ik mee, lichter gewicht maar wel meer reps..

Klopt. Ik heb het licht gezien
Ik hitchte heel wat af met gewichten van 250+. Terwijl ik ook gewoon wat reps kan pakken met 200-250 zonder hitch. Af en toe zal ik nog wat dubbels en triples gaan doen met 260-270. Bv iets van 3x3x260 of 5x2x270 attempten. Dit moet allemaal mogelijk zijn zonder hitch denk ik.
Ik ben in de afgelopen 3 jaar (zo lang doe ik de dead nu ongeveer) als een gek vooruit gegaan op de deadlift en nu moet ik denk ik even soort van stabiliseren voor er weer een grote sprong naar voren gemaakt kan worden.

10x 180kg one leg legpress is sterk. Is een stuk zwaarder dan 10x 360kg met beide benen!
mmm ja. Fullbl op dit ding is 260 maar dat is belachelijk licht met 2 benen.
Op een 45% schuine plate loaded heb ik ooit eens 635kg gehad maar dat was niet helemaal full range. Full range echt diep staan me setjes bij van 500+
Klopt. Ik heb het licht gezien
Ik hitchte heel wat af met gewichten van 250+. Terwijl ik ook gewoon wat reps kan pakken met 200-250 zonder hitch. Af en toe zal ik nog wat dubbels en triples gaan doen met 260-270. Bv iets van 3x3x260 of 5x2x270 attempten. Dit moet allemaal mogelijk zijn zonder hitch denk ik.
Ik ben in de afgelopen 3 jaar (zo lang doe ik de dead nu ongeveer) als een gek vooruit gegaan op de deadlift en nu moet ik denk ik even soort van stabiliseren voor er weer een grote sprong naar voren gemaakt kan worden.
mmm ja. Fullbl op dit ding is 260 maar dat is belachelijk licht met 2 benen.
Op een 45% schuine plate loaded heb ik ooit eens 635kg gehad maar dat was niet helemaal full range. Full range echt diep staan me setjes bij van 500+
Maf dat je nog niet meer squat. Bij mij is het gewicht waar ik een full range leg press mee doe ongeveer 2x het gewicht dat ik hanteer voor de full squat, dus een squat van 8x 220kg staat ongeveer gelijk aan 8x 440kg op de leg press.

)
)
)Oef 6 Oefening van Dave Mossing: Hammergrip pull ups met alleen de wijs en middelvinger (dus ook de duim niet gebruiken)
10xBW
10xBW
beestig gijs, je kan bergbeklimmer worden! Nice DL.. volgens mij zat Dennis Gort laatst op 340 toch? En hij is 20-30 kg zwaarder....
Manman, wat een kracht zit er toch in jou!

Ik weet niet wat Dennis doet, is in ieder geval niet clean
Daarbij weet ik zeker dat ik volgende keer 350 doe als mijn rug niet nog strak staat van 4x10x200.
Thanx gozer maar jij hebt anders ook niet te klagen hoor![]()