sterkte
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 20
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jezus, wat een deadlift!!
super kerel, je bent nu officieel een 300+ puller!! respect.
Hoe was de uitvoering verder? Erg zwaar en wat hitch of nog vrij netjes?
super training en nette pr!
je hebt er heel wat reistijd voor over om op verschillende locaties te trainen... maar zo te lezen was dat het wel waard!
Absoluut! Dit soort initiatieven zijn 100x leuker dan in je eentje in een hokje wegzweten.
Ja zeker. Zie dat je in Zaandam woont, is vlakbij voor mij.ik weet het. heb ook een korte periode met een groep meegetraind. erg goed voor de motivatie.
zodra ik mijn onderdelen (band, farmers en stones t/m 175kg) thuis heb zal ik eens op het forum checken of er animo is om mee te trainen.

ik weet het. heb ook een korte periode met een groep meegetraind. erg goed voor de motivatie.
zodra ik mijn onderdelen (band, farmers en stones t/m 175kg) thuis heb zal ik eens op het forum checken of er animo is om mee te trainen.
Net bericht gehad van mijn broertje dat de tire er is. Zou 350 moeten wegen en ligt in Veenendaal. Binnenkort ophalen![]()
?ga je em al flippend naar huis brengen?
njah serieus.. op zich nog niet eens zon gek idee... denk dat je dan wel een gruwelijk guiness book record kan zetten man... doe het?

Stel het is zo'n 40km. En elke flip legt max 2m af dan kom je op 20.000 flips uit. Ik denk dat je helemaal bizar naar de t*ring bent na max 100 dus dat betekend 200 man.