XXL Nutrition

g-mens log

Jaja, die dips zijn goed :thumbs:

Hoe bevestig jij het gewich, want 50 kilo om je middel hangen begint al aardig lastig te worden ;)

damn ik d8 dat ik de dipshit hier was niet dus! Ik neem wel aan dat parralel op brede stang zelfde moeite graad heeft??? wat zijn dat precies parralel dips op brede stang?

• Topic Starter Topic Starter
je hebt een smalle greep, armen langs je lichaam, meer triceps en breede greep is iets meer belasting voor je borst. In het begin kun je waarschijnlijk meer met smalle greep omdat breede greep ook belastender is voor je schouders, na verloop van tijd kun je wss meer met breede greep. Bij mij scheelt het 5kg ofzo.

Vandaag gym dicht na 3 uur, was ik vergeten dus dan maar thuis.

Oef 1 handstand push up
1rep
5sets van 2reps
1x5
1x6
1x8
3x5

(eerst even balans zoeken en toen ging het best aardig, was natuurlijk tegen een muur)

Oef 2 push up
1x50
1x35
2x25

Oef 3 push up (handen als bij close grip)
3x20

Oef 4 Dips (op hoekbureau = vrij lastig)
4x10xBW

Oef 5 Oly bb front raise (heb ooit 2 stangen meegekregen van de gym omdat ze iets krom waren)
4x10xstang (20kg)

geen mogelijkheden tot optrekken?

Zijn je 50 pushups dan traagjes of toch met degelijke snelheid?

Als het te makkelijk is een rugzak met gewichten op je rug leggen, of een kindje als je die hebt :p

push ups zijn behoorlijk snel. Rugzak is goede optie maar ik ging voor de reps deze keer. Kindje heb ik nog niet :rolleyes:

Optrekken zou aan de deur kunnen ofzo maar eigenlijk zou ik een chinbar moeten kopen cq fiksen. Heb namelijk ook nog wel een 10 kilo stang en met 2 steunen zou ik die aan het plafond kunnen vastplakken, effe vragen aan mijn gym of we nog stel steunen over hebben.

Nice home-training bro!

naar omstandigheden lekkere training hoor dude

thnx handstand push-ups verbeteren is een van m'n doelen.

Oef 1 deadlift
10x60
8x100
6x140
3x3x200
3x2x210Pr

Oef 2 BOR
3x6x100 (op zich Pr)
3x10x80

Oef 3 Pull ups
10xBW
3x6xBW

Oef 4 Supine row (tot plus minus 10cm van borst)
4x10xBW

Oef 5 lat pull down behind the neck
10x80
2x6x90
6x80

Had maar een uurtje dus in een uurtje gedaan vandaag.

Alweer een PR op de deads :thumbs:

Wat is het probleem met je supine row dat je tot 10 cm voor je borst komt?

Ga je RM'en op je DL? Supergrip krijg je man.

Pullups is het enige wat niet lijkt te kloppen in het rijtje van zotte gewichten :).

@ maniac, heb geen idee ik deed de oef nu met gesupineerde greep en schouderbreedte en vorige keer met gewone greep buiten schouderbreedte, ik kwam toen bijna tegen mijn borst, maar de ROM is dan natuurlijk ook kleiner. Nu kon ik natuurlijk meer biceps gebruiken maar toch haalde ik het niet:(
Toch wel een lekker gevoel aan over gehouden dus werkt wel.

@Wimmos, grip wordt erg sterk ja alles was weer RAW.

Pull-ups heb ik altijd als eerste oef gedaan en is nu bijna altijd 2e of 3e in het rijtje en dan is ie minder indrukwekkend:o
Komt vanzelf wel weer. Ik doe ze nu wel hoger dan ik ze ooit heb gedaan:)

Forum is weer traag als stront vandaag:mad:

Vandaag LB

oef 1 full squat
4x12x100 Pr

Tijdens het 3e setje kreeg ik gewoon kramp in mn onderrug, echt heel pijnlijk 4e setje doorgebeten maar niet fijn.

Oef 2 Glute Ham Raise
3x6xBW (volume pr) negatieve fase rustig laten zakken tot het niet meer gaat, dan opvangen met armen en met pushup weer terug omhoog.

Oef 3 quarter squat
5x180
5x200
4x205
3x205
2x6x180

Oef 4 Seated leg curl
15x65
15x85
15x95
10x95
6x115 (pr)

Oef 5 leg ext
10x30
10x40
10x50
10x60
20x20

Oef 6 seated calf raise
15x40
15x50
15x60

Kuiten even opgemeten. Links iets meer als 43, en rechts net geen 45.
zit dus gewoon ruim 1,5 cm verschil in, mss maar eens met one legged calf raise beginnen?

Hele training veel moeten rekken en lopen vanwege die kramp in m'n onderrug, denk dat het nog komt van de deadlifts van 2 dagen terug.

Congrats met je squatsessie, balen van je onderrug.

nice LB training bro!

Mooi weer met al die PR's, wanneer moet je weer gaan deadliften met die onderrug, of stel je dit nu een beetje uit?

Terug
Naar boven