XXL Nutrition

g-mens log

Lekker lekker sinds 4 februari toch ff lekker 15 kilo bij je Deadlift erbij :thumb: dude top zeg!! :D

prachtige deadlift kerel! Row pak je ook zwaar!

Nice pulltraining bro! Feli met je DL's! :thumbs:

Zijn jouw pullups qua kracht ook iets achteruitgegaan?

• Topic Starter Topic Starter
thnx iedereen. Ja chunky gaf de motivatie om er even echt voor te gaan met de DL. Geeft toch veel motivatie zo'n log.

@Ruben Ik weet niet echt zeker of het achteruit is gegaan, ik deed ze vroeger altijd als 1e oefening en bijna altijd met straps en dan ook nog tot mijn kin. Nu doe ik ze altijd als 2e of 3e oef en dan bijna tot mijn borst zonder straps. Mss pak ik ze volgende keer wel weer eens als eerste oef om te kijken hoe het zit.

Op dit moment vind ik de rows nog iets belangrijker om die ook wat dichter bij de bench te krijgen.

jep, heel netjes!

Lekkere trainingen de laatste tijd mate!

Yep. Zoals de meeste logs bekijk ik dit log niet altijd, maar pas om de paar weken of zo ; dan merk je tenminste vooruitgang. En dat is hier zeker het geval.

Goeie traininingen, goeie oefeningen, goeie gewichten.
Keep on keepin' on dude...

Maar aan de andere kant : die military presses zijn echt te zwak vergeleken met je bench hoor !

Yep die militaries:grumble:
Er wordt aan gewerkt en het gaat in ieder geval vooruit, maar is nog niet waar het hoort te zijn. Schouders is ook altijd mijn slechtste punt geweest. Is ook mijn zwakke punt bij bench.

Vandaag om 11:00 uur in de gym in het squatrek.
Oef 1 Squat ME (full)
2x10x60
2x100
2x120
4x2x140
4x2x130

Oef 2 Front squat
4x10x80

Daarna was ik misselijk:eek: Misschien ligt het aan die 8x2reps bij squat dat heb ik nog nooit gedaan.

Oef 3 Leg ext
10x30
10x40
10x50
10x60
6x70
6x80

GHR maar even laten zitten en gegaan voor de stiff legged deads.
Oef 4 stiff legged
10x60 (voorzichtig alles voelde nog heel strak van deads dinsdag)
6x80
6x100
6x120
6x130
6x140

Te misselijk om nog leg curls te doen:o sta op het punt van nekken.

naar school even een dubbeluur softbal gegeven op het buitenveld en zit nu helemaal gesloopt achter de comp. Mijn lichaam heeft zelfs geen zin om te eten.

Oeij goed gelegen tijdens het slapen, als je nek of rug niet goed heeft gelegen dan kun je er de hele dag niet alleen fysiek last van hebben. Goed ontbeten? Stress het kan allemaal bepalend zijn voor je dag en eventuele ongemakken!

Succes nog! en toch niet echt een "SLECHTE" training hoor dude!!

idd wel slecht geslapen, de training was ik ook wel tevreden over maar het gevoel na de training is nu belabberd

Nice LB training Mr. Bravo! :D

nice training bro, hoog volume op ME sq! netjes

Lekker paar dagen in Heijenrath geweest vlak bij Slenaken en Gulpen. 1 keer thuistraining gedaan, 50 reps hansdst push up, 100 reps push up, 80 close push up, 80 reps floor press, en 3x50 cruch. Daarna 10km hardlopen. Maandag in Gulpen gekeken of er een gym was maar die was er niet.
Toen doorgereden naar Valkenburg. De sportschool zat in het zwembad en viel me erg tegen qua losse gewichten. max 115 aan schijven en 20kilo dumbbells. In een uur mezelf helemaal gesloopt met borst en rug. Benchpr, dips, side raises, upright rows, ladder chins, parallel bent over rows en dumbbell rows. Db rows maar met de oly bb gedaan (40kg) op zich makkelijk maar lastig evenwicht.

als je rows belangrijk vind, maar chinups ook:

probeer eens sternum chinups: tik met het zwaardvormig aanhangsel (niet te ruig :D) de chinbaar aan ipv er alleen je kin boven uit te chinnen.

Als je helemaal leuk wil zijn, tik je met je navel de baar aan.

builderB zei:
als je rows belangrijk vind, maar chinups ook:

probeer eens sternum chinups: tik met het zwaardvormig aanhangsel (niet te ruig :D) de chinbaar aan ipv er alleen je kin boven uit te chinnen.

Als je helemaal leuk wil zijn, tik je met je navel de baar aan.

Gironda sternum chinups :)

Goed bezig geweest G-men!

Terug
Naar boven