- Waardering
- 6.995
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Jawel, vaak zat. Kan erg ongemakkelijk voelen. Echter nog nooit geresulteerd in een blessure daar.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jawel, vaak zat. Kan erg ongemakkelijk voelen. Echter nog nooit geresulteerd in een blessure daar.
Volgens mij heeft iedereen dat irritante gevoel na dips bij sleutel en borstbeen.
Hoe is het nu met je knie?
Wederom monsterlijke trainingen kerel!

haha ik ken jouw vriendinnetje!!miss zie ik je binnenkort es in veenwouden!
Je hebt een nieuw vriendinnetje?
Heb je daar als trainingsbeest nog wel tijd voor? Ik kan me voorstellen dat je hobby wel ten koste gaat van je sociale leven. Of kan je het nog combineren?

Ik dacht al dat ik de enigste was die daar ooit last van had. Dacht al dat ik iets fout deed in de uitvoering ofzo. Blij om te weten dat jullie hetzelfde probleem hebben.![]()
Oef 2 45% legpress van panatta (zwaar ding)
gew alleen aan schijven excl apparaat
10x100
10x200
10x250
10x300
8x330
Ben dus nietde enige die hem wel aardig zwaar vind.
Als ik teveel naar voren hang dan krijg ik last bij me borstbeen, alsof je aanhechtingen eraf gaan scheuren.
Laten we hopen dat dat nooit gebeurt, maar zo voelt het altijd wel.
Mooi apparaatje wel heBen dus nietde enige die hem wel aardig zwaar vind.
Voor de rest weer een zeer nette been training man. En trouwens die tip van de frontsquat .. killing![]()
I know, ze zei ook dat ik jou kende. Mss kun je haar eens een lift geven naar Raalte.
dat kan wel!wanneer kom je weer in veenwouden knallen?wil wel es meedraaien met jouw insane volumes!
trouwens volgens mij ben jij de 1e die zoveel kg's op die oude legpress heeft gedaan!?kreeg je geen last van je rug door die gekke kuil in die legpress?
die sije waar je mee gesquat had is ook nog best wel voor 57 jaar hea?