MuscleMeat

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.381
Bruut die farmer deadlifts :D Hoe hoog zijn die ongeveer dan want das wel teringzwaar :D

:hedbang:

Vrij hoog maar nog steeds t*ring zwaar. Denk niet dat er veel zijn die 190 per hand ook maar los krijgen van de grond qua grip;)

Mijn aim is elke wedstrijd in ieder geval de farmers te domineren!

nette training! brute farmer deadlifts en nice tire flips!

Waar zat de fail bij de 120 boom? lockout of gewoon te zwaar?

:hedbang:

Vrij hoog maar nog steeds t*ring zwaar. Denk niet dat er veel zijn die 190 per hand ook maar los krijgen van de grond qua grip;)

Mijn aim is elke wedstrijd in ieder geval de farmers te domineren!

we zien wel Gijs, we zien wel :p

• #5.384
nice training gijs!

Geen idee, ik denk dat het psychologisch is, ik fail elke keer de 120, de ene keer net op lockout de andere keer al bij mijn voorhoofd. Dit jaar moet ie er toch echt inzitten qua kracht.

Idd, ik scherp de messen!

Ik heb precies hetzelfde. Ik heb ooit eerder op 2 verschillende bomen de 120 gehaald, maar daarna nooit meer.

De 115 vliegt bij mij omhoog en de 120 voelt de ene keer als beton en de andere keer clean ik hem zo easy, maar dan faal ik bij lockout of net boven hoofd. Extreem frustrerend!!! :mad:

• #5.387
Ik heb precies hetzelfde. Ik heb ooit eerder op 2 verschillende bomen de 120 gehaald, maar daarna nooit meer.

De 115 vliegt bij mij omhoog en de 120 voelt de ene keer als beton en de andere keer clean ik hem zo easy, maar dan faal ik bij lockout of net boven hoofd. Extreem frustrerend!!! :mad:

Misschien een uitkomst als je partials ofzo zou kunnen doen met het log in rack. De grip vind ik toch redelijk specifiek van log.

• #5.389
Vandaag Push

was nog kapot van de sterkste man training van zondag. Maar kreeg een soort van elektrische prikkel bij de gedachte aan training.

6 min fietsen:yawn:

opw: side raise 30x8

Oef 1 Benchpress
10x70
5x90
3x110
1x140
1x150 lightning speed
1x160 Ooh yeah buddy! Dat is lang geleden:cool:
10x120 nog nooit 10x120 gedrukt met zo'n smalle grip.
(mijn grip is nu 1 duim vanaf het gladde gedeelte)

Oef 2 Incline bench
5x55
5x75
3x95
3x115
3x125 even opgezocht en is pr, oud pr was 3x120. Zit nog veel meer in maar doe de inclines altijd voorzichtig voor de schouders;)

Oef 3 Bench against bands
3x50 + doubled small bands (blauwe)
3x50 + ...
3x50 + ...
3x50 + ...
3x50 + ...
3x50 + ...
1x70 + ...
1x70 + ...
1x70 + ...

Oef 4 Parallel bar dips (rep outs)
25xbw
18xbw
12xbw
(bw met kleren 101)

Oef 5 Cable cross over
10x40
10x50 full bl en pr op deze cross:p

Oef 6 Dumbbell side raise (run the rack en dan aflopend)
10x24 - 10x17 - 10x13 - 10x9 - 10x5 - 10x2 aauww!

Oef 7 Triceps push down
15x35
8x50
6x50

Oef 8 leg raises
15x
15x
15x

Lekkere training.

• #5.390
Oh ja seated mp nog vergeten, soms doe ik te veel om het te onthouden, bedenk het me nu pas.

20x40
10x60
8x70
4x80

Dit was het wel allemaal geloof ik:D

t*ring, zulke trainingen moet je niet te vaak in een week doen :p

Waar doe je die sm trainingen?

• #5.392
jezus christus, blijft toch zalig om te lezen wat een insane volumes jij kan hebben.. ik zou persoonlijk tijdens die 3e oefening al niks meer eruit krijgen. en zeker zulke dips na benchen met bands blijft toch wel bizar

drink/eet jij eigenlijk iets tijdens het trainen gijs? of kan je dit gewoon aan op je pre workout meal

• #5.395
jezus christus, blijft toch zalig om te lezen wat een insane volumes jij kan hebben.. ik zou persoonlijk tijdens die 3e oefening al niks meer eruit krijgen. en zeker zulke dips na benchen met bands blijft toch wel bizar

drink/eet jij eigenlijk iets tijdens het trainen gijs? of kan je dit gewoon aan op je pre workout meal

gewoon pre workout avond eten;)

Vraag ik me ook af idd.. Je blijft maar gaan man.. nice dat je nu al die 160 weer drukt.

Ben je geen herkauwer dan ;) Kan het me haast niet anders voorstellen met zo'n volume :P

Ik volg je log al een tijdje, damn. Wat ben jij ongelofelijk sterk.

Terug
Naar boven