chunky
Huge Freak
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat zo. Is er veel kans dat het terugkomt. Heb het namelijk ook iets van 1,5 jaar geleden gehad. Totaal geen pretje. Elke keer als ik een beetje last krijg van m'n keel krijg ben ik zo bang dat ik het weer krijg.Dan heb ik een vervelende mededeling... laat ze eruit halen! Eenmaal anchina en je komt er niet meer vanaf..
Heb ze ook weg laten halen. Doet even zeer (vooral op latere leeftijd).
Is dat zo. Is er veel kans dat het terugkomt. Heb het namelijk ook iets van 1,5 jaar geleden gehad. Totaal geen pretje. Elke keer als ik een beetje last krijg van m'n keel krijg ben ik zo bang dat ik het weer krijg.
GEEN zuivel ivm slijmvorming, dus ook geen chocomel
Krijg je dat nog allemaal binnen? Ik at toen ik het at 2 dagen zo goed al niks, kon ook niet drinken. Als ik wat dronk kwam het er een half uur later weer uit.Ja en mijn calorieen dan? Heb nu 1L choco op, 0,5L kwark en 0,5L roomijs.
Gelukkig heb ik met heel veel pijn en moeite avondeten kunnen eten.

Krijg je dat nog allemaal binnen? Ik at toen ik het at 2 dagen zo goed al niks, kon ook niet drinken. Als ik wat dronk kwam het er een half uur later weer uit.![]()
Ik verloor zelfs 8 kilo in denk ik 4 dagen.I don't care al huil ik erbij, 7 kg verliezen zoals Ari70 zeker. Damn de aardappels deden wel echt pijn.

I don't care al huil ik erbij, 7 kg verliezen zoals Ari70 zeker. Damn de aardappels deden wel echt pijn.
.. Dus eten maar!AHHHHH VERDOMME. Net terug van huisarts, heb dikke keelontsteking. Nou nou vertel mij wat. 2 nachten niet geslapen, niet kunnen slikken. Echt bizarre weken geweest.
Ziek, week PR's zetten, ziek, weer een week PR's zetten, maandag en dinsdag nog pr's gezet en nu weer keelontsteking. Echt vreemd.

Ja en mijn calorieen dan? Heb nu 1L choco op, 0,5L kwark en 0,5L roomijs.
Gelukkig heb ik met heel veel pijn en moeite avondeten kunnen eten.
Die slijmvorming remt het herstel, dus absoluut niet verstandig 
Alleen nog wat moeite met slikken en hard praten.
, Robbert heeft een hammer strength glute ham raise gekocht, UBER cool)Dag 3 antibiotica
Vandaag werd ik wakker (redelijk geslapen op de bank want ik snurk nog al hard volgens vriendin) en ik merk: geen koorts!Alleen nog wat moeite met slikken en hard praten.
Dus 6 pannenkoeken gegeten, 0,6 L choco, 1 eiwitshake en op naar Raalte.
Leuke groep weer en deze training met Sven gedaan (maat van Adema)
Oef 1 High box squat met chains (ik dacht elke kant 3 chains)
3x60 + ch
3x100 + ch
3x120 + ch
3x120 + ch
2x140 + ch
2x160 + ch
wat techniek aanwijzingen gehad, en weer verder met oefenen:
2x140 + ch
Oef 2 Powercleans
3x70
3x90
3x100
2x110
1x115
Fx120 (wel tot frontsq positie maar ja het is een powerclean dus laten vallen)
Oef 3 Glute ham raises (de echte, Robbert heeft een hammer strength glute ham raise gekocht, UBER cool)
10xBW
10xBW+15 (techniek begon te lijden)
15xBW
15xBW
(haha lekker intens op de hams en onderrug)
Oef 4 Reverse hyper (nog zo'n cool ding)
10x60 (techniek nog rot)
12x80 (techniek komt)
12x80 lekker
12x80 damn intense oef ook!
Oef 5 Goodmornings met safety bar
12x30
12x70
10x90
12x90
Oef 6 Abs pull down met large band
3x20 L & R
Oef 7 Hyperextension tegen large band
12xBW+band
12xBW+band
12xbw+band
Echt een super oefening en ontzettend zwaar, mijn hams zijn echt totaal kapot.
De rest ging nog sled trekken maar ik vond het echt zat voor mijn posterior chain.