Fitness Seller

g-mens log

****ing insane man die training. Haha, deze is voor Victor, en deze is voor Snoob.:D

Zieke shit gijs

you are my master wanna date me?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.804
Haha, mooi dat je aan ons denkt als je traint, toont aan dat je toch beetje bang bent haha :D

we zien wel b*ch :fire::fire:

keep believing it.........

Ik blijf trouw mijn boxsquatjes en goodmornings doen dan komt de 300+ deadlift heel snel in zicht.

:roflol: ke*ker, Respect G-MEN!! brutale oergeluiden ook!

mooie gym gijs!gehe!
Ik hoorde al van Peter van je dikke deadlift!
erg nice!en balen dat ik er door mijn griep niet bij kon zijn!

Ook al ff kennis gemaakt met marcel zag ik?

Ziekelijk veel PR's in een training.. leuk ook om weer eens wat filmpjes te zien, brute kracht!

Held.

Geweldige inspiratie, om zo terug te komen uit een griepje... wou dat ik het anders had aangepakt haha! kl***zak

Stevig!

Jezus man zieke deadlift sessie zeg, ff weekje in het ziekenhuis om weer te revalideren hiervan?

teering zeg...eerst dl PR met bands, dan regular,dan tegen bands én vervolgens boxsquat maxen... om af te sluiten met een 10 rep 160 kg fullsquat :D echt te ziek voor woorden... :eek:

hahaha damn man... wat een zieke boel! geweldige filmpjes :D

die lockout battles met 300 en 340 :bow2:

Ik blijf me er ook keer op keer over verbazen dat je je hele training door supersterk blijft, ongeacht het gestoorde volume. Recpect!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.814
Ik blijf me er ook keer op keer over verbazen dat je je hele training door supersterk blijft, ongeacht het gestoorde volume. Recpect!

Veel rust tussen de sets. Training was 2,5 uur;)

Iedereen thanx blijkbaar is minder training nu meer rendement voor mij even.
Zondag weer Raalte en dan heb ik 3x getraind deze week.

hahaha geniaal!!! super gijs!

Gijs goed bezig man!!:D

Beest!!!

Sterk hoor!

Vette trainingen. Na hoe veel dagen merk je dat je hersteld bent van een training met deadlifts erin?
Wanneer en waar is die wedstrijd eigenlijk? Weer in Brunsum?

300 kg, facking insane!

respect.

Terug
Naar boven