XXL Nutrition

g-mens log

ben ook wel benieuwd naar je kcal inname.. training ziet er zwaar uit!

• Topic Starter Topic Starter
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Is dat jouw kuit G-men?

t*ring, wat een knoeperd! Zeer nice! Nu mag je gelijk je kuitroutine posten! Aantal oefeningen, sets, reps en hoevaak in de week! Bring it up!

bicep even thuis eindelijk de camera weer terug van familie.
Vorige plaatje kuit van boven, snap nu hoe ik het op de site kan krijgen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

plaatje van achteren

benen

zal binnenkort eens foto's maken met iemand samen want alleen is k*t voor rug enzo.

ziet er goed uit bro!

thnx en kuittraining bestaat meestal uit 1 oef per week 3a4 setjes meestal zittend voor de soleus en soms staand om de gastrocnemius er ook even bij te pakken. altijd 2 tellen rust in onderste positie om de kinetische energie van de achillespees niet te gebruiken en dan weer 2 tellen vast in piekcontractie.

Ik heb dus ook gewoon mazzel met mijn kuiten:cool:

Zo train ik ze nu ook. Heerlijk hoe je kuiten dan aanspannen.

Maar is je mediale kop een stuk beter ontwikkeld dan lateraal, of lijkt dat nu maar zo?

lucky bastard wat je kuiten betreft. Slim van je die 2 sec. vasthouden in stretched position!

echt bizar die kuit, weet nu niet of ik het wel zo mooi, estetisch vind, ze zijn in ieder geval groot, maar goed WIJ zijn hier allemaal om beter/sterker te worden in de sport en dan is het gewoon goed :D

Goeie kuiten idd! Van de rest had ik wat meer verwacht maar dat is vast omdat je de foto's zelf trekt?

Trek wel van iets verder (voor bvb arm) en liefst ook andere lichaamsdelen erbij op één foto, dat geeft een beter zicht :).

Die kuit is zwaar ownage zo :D

bastard kuit. :D

:thumbs:

the force is great in this one...

Zeer goede benen... wat meten ze eigenlijk. En die kuiten kan je opzich ook best wel eens van fullsquats gekregen hebben.

dikke shit die kuiten, maken een fysiek gewoon af.

t*ring.. echt een belachelijk grote kuit :o
Jammer dat er geen fullbody pic bij zit.

G-men durft niet te wederkeren in zijn log, bang voor anale verkrachting wegens kuitjaloezie. En terecht. Jongens met goede genen moeten we hier niet.

Terug
Naar boven