XXL Nutrition

g-mens log

aah lekker chocomelk
brute trainingen hier ook man

Je baard gaat zich ook al naar de chocomelk kleuren. :D

Brute pic redbeard :D

vette pushpress nog !

hehehe, flinke intensiteit / volume weer.. feli met je dikke PP PR :)

dikke PP man!
enne je rode baard is ook hip!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gijs ik vind dit meer een foto van jou :D hij lijkt best

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.869
meer een foto van mij dan een echte foto van mij Max?:eek:

Maar naast zijn smalle schouders zie ik wel enige gelijkenis ja.

hahaha mijn standpunt was... friet met mayo is beter als chocomel ( NOT )... maar ik zag die foto met je mooie baard... en ik vond kwa gezicht gelijkenis... kwa figuur niet offcourse :D

• #5.871
De vrijdag hardcore dag deze keer in Multispuit Arnhem met broertje.

6 min fiets.

Oef 1 Highbox against bands (bands blauw Iron Woody)
5x60+bands
5x100+Bands
5x140+bands
3x180+bands
3x200+bands PR
3x220+bands PR
1x230+bands PR

Oef 2 Full front squat
5x60
5x100
5x140
5x150 PR
2x160 PR

Oef 3 45% legpress
gewicht alleen platen
10x130
10x180
10x280
10x380 hele ding boven en pinnen vol.

Oef 4 Seated leg curl
15x60
15x70
15x70

Oef 5 One leg legext
15x20
15x30
15x40
15x50

Oef 6 45% calf raise (1e x dat ik deze doe)
15x80
15x100 full bl
10x100 + 2x110
12x110

Oef 7 Seated calf raise
15x25
15x40
15x40

Broertje was sterker in kuiten, maar die van mij zijn stukken groter hehe.

insanity!again!

Wat is dit voor monster?

Brute training beest....

Goed weekend!

Die frontsquats gaan goed zo te zien. Korte tijd geleden deed je nooit meer dan 120, flink vooruit gegaan dus. :)

PR PR PR PR PR PR je kunt je log beter zo noemen gijs ! iedere week meer respect voor je trainingen ! super

• #5.876
Ja die frontsquat gaat gewoon heel hard nu, mss heb ik de groove te pakken nu. Denk dat 170 er nu inzit en ik zat gister zelfs te theoretiseren dat ik in principe denk dat wat ik back doe ook front moet kunnen mits de bovenrug in de juiste houding kan blijven. De benen zijn er sterk genoeg voor. We zullen het zien binnenkort. Mss dat de boxsq de laatste tijd er ook aan bijdraagt, ik weet niet op welke wijze maar de front stijgt bij mij mee met de stijging in box.

• #5.877
Go for it!
Sterke training kerel. Is multi daar op het bedrijventerrein met een parkje aan de ene kant?
Ze hadden daar veel spullen voorheen, laatste keer viel het mee? Miste shizzle!:(

Fijn weekend!

Is Arnhem zuid, en nee is niet op een bedrijventerrein maar in een woonwijk. Spullen missen daar zul je niet, ik durf mijn hand in het vuur te steken dat er geen hardcore sportschool in nederland is met meer gekke apparaten.

Een voorbeeld: Nog een donkey calf raise machine, een 45% calfraise, 3 soorten omgekeerde pec deck, 45% incline biceps curl en one arm triceps extension in een hoek van 45%, glute press etc etc, allemaal apparaten die ik ergens anders nog nooit had gezien. Naast natuurlijk 2 verschillende squatracks, 3 verschillende smiths en dumbbells tot 55kg oftewel mijn ideale gym.

Hey Gijs! Pfff was goede training! t*ring die heup/onderrug zit goed vast! Weer lekker laten opjuten! Dat gaat nog wel ff duren voor dat dat over is! Kon nog redelijk goed lopen met mijn kuiten! hahah en jij?(hoop dat je de hele dag hebt gekropen!!)

Had je nog gebeld maar je nam niet op! Remon heeft je stoel gereinigd! Was mooi geworden zei die! Zat wel een nieuw stuk in bij het instap gedeelte dat kon je wel zien, was zwarter, voor de rest was het netjes nu!
Gr aan H. Bellen wel!

• #5.879
Chilllllllllllll.

• #5.880
Vandaag weer onderdelen in Raalte.

Opwarmen 3x15 side raise

Oef 1 Log (dikke)
1x90
1x93 hehe iemand anders ging dit doen dus ach..
1x100
1x110
1x120 haha nog weinig legdrive door de LB training van vrijdag
1x122 PR
Fx125 close, met betere legdrive pak ik hem, zit nu te denken hoe ik het moet aanpakken op de wedstrijd:scratch:

Oef 2 Stones
1x120 zonder hars
1x140
1x160 mooi ik kan het nog;)
hierbij gelaten moeten de armen heel houden voor Brunssum

Oef 3 One arm dumbbell press
1x61 L
1x61 R PR
1x61 R

Heel wat fails verder op links, dumbbell lag echt k*t op de een of andere manier. Ga 3 dikke truien aandoen in Brunssum:p

Oef 4 Farmers
110 per hand 40m 22 sec
Is bijna rennen had alleen k*tbochtje kan nog veel sneller.

Oef 5 Medley
20m duckwalk 160kg
20m Yoke 310kg
20m Keg 90kg
20m Keg 90kg
Jammer dat we geen trainas hebben.

tijd: 1.06 Ging snel, was 1x uit balans met de yoke moest weer oppakken kostte tijd. Ook nog ruimte voor verbetering. Bryan 1.04

Oef 6 Lat pull down front
15xfull bl +20
15xfull bl +20
15xfull bl +20

Oef 7 Abs band pull down
4 sets

Moet nog steeds de LB training gaan verplaatsen naar de woensdag, op vrijdag hindert het nog mijn onderdelen enigszins.

Terug
Naar boven